22 Ağustos 2019 Perşembe

Hayalperestler ve Diğerleri


Merhaba,
Geç saatlerde düştük buraya.
Bugün ablama misafirliğe geldim. İnternet ile hayata bağlandım. Bir haftadır yaşadığım internet bağlatma deneyimi.. Şuan başka bir firmaya internet başvurusu yaptım, gelip bağlamayıp sorun çıkarttıkları için. Güya yarın sabah gelip yeni firma bağlayacak. Hadi inş!

Şuan kedi gibi koltuğa yayıldım, peynirli doritos eşliğinde Stranger Things izlemek istiyorum. Chilling modunu baya abarttım. Aman neyse. İngilizce çalışmak sayılır o da kıskıskıs.

Tam yazıyı kısa bir şekilde noktalayacaktım ki, ablamın eleştirilerine maruz kaldım. Yok internet çocuğu, yok bilmem ne.

Bu sayfamdan sadece bir kişinin haberi var. O da bana inanan ve destekleyen biri, en kıymetlim.
Kimseye blog yazdığımı söylemiyorum.
Çünkü insanlar o kadar negatif ki, yaptığım şeyi eleştirip beni darma duman edecekler. "Bunları mı yazıyorsun? Bu ne? Ne alaka?"..

Ne zaman bir girişim planım olsa "Ama o çok zor. Ama yapamazsın ki. Ama bu şartlarda bla bla..". Bir salın ya. Eğer bugüne kadar hatrı sayılır bir yere gelemediysen beni eleştirme, beni de kendine benzetme. Bırak hayal kurayım, bırak hata yapayım, bırak kendim öğreneyim. Bırak başarayım.

Hayalleri olan insanların enerjilerini nasıl böyle soğuruyorsunuz anlamıyorum. Evet bu blogdan kimseyi haberdar etmeyeceğim. Gerçekten bir yazar veya hatrı sayılır bir kitap çıkarana kadar kimseye söylemeyeceğim yaptığım işi. Çünkü alacağım cevaplar çok belli. Belki sadece yazacağım, belki bomboş bir tarla olacak burası. Ama özgürce dile getireceğim. Düşüncelerim, yazıya geçecek.

Burada yaptığım şeyi gerçekten seviyorum. Kendimi ifade etmeyi, hayal kurmayı, küçük de olsa hedef koyup başarmayı seviyorum. Belki biraz da olsa farklı düşünebilirim.

Ergen tribine girdim gece gece. Ama öyle!

İyi Geceler.
Edischar.

20 yorum:

  1. İlk başlarda ben de söylememiştim yazdığımı. Çünkü kitap Bloguydum ve popüler kitaplara yorum yazarak başlamıştım malu acayip bir ön yargı var popüler kitaplara o yüzden içimde yaşadım bayağı şimdi 6 seneyi devirince biraz da istediğim hale getirdiğimden herkese bahsediyorum. Sonuçta burası beni mutlu ediyor onlar beğenmezse onları şeysi 🙄 ayrıca şu doritosla Stranger Things izlemek iyiymiş bugün yapayım 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En az bir 6 yıl kafa dinliyim ben de :) dizi olayını yap yap ödül şeysi :)

      Sil
  2. Stranger Things dizisini çoktan izledim, favorilerimden. Keşke şu an izliyor olabilseydim... Ne kadar doğru bilmiyorum ama çocuklar büyüsün de öyle çekelim diye diğer sezonu iki sene sonra gelecekmiş... :/

    Blogu bende başlarda söylememiştim. Sonra sevgilime söyledim o bu davranışımı çok tatlı bulmuş:D Ama arkadaşlarım hiç mi hiç ilgilenmediler, ne biçim arkadaşsınız be... Aman başklarını boşver. Sen içini boşalt buraya, biz blogger arkadaşları olarak yanındayızz hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya naparız iki koca yıl??
      Duygulandırdın beni 😢 birbirimize destek olmamız ne kadar güzel

      Sil
  3. Boşver söyleme, burda Edischar olarak çok sevildin :) Hayalinin peşinden gidiyorsun ne güzel, bir gün tüm istediklerin gerçekleşsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsAllah hepimizin Taha , ben de buradaki insanları çok seviyorum :)

      Sil
  4. Bence de güzel ve senin için gerçekten önemli olan bir şeyi herkese söylememen çok daha iyi. Etrafta heves kırıcı, enerji emici çok insan var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında içim dışım birdir, yayarım ortalığa hemen ama bu gerçekten çok değerli ve yok etmelerine izin vermeyeceğim , destek için teşekkürler 😊

      Sil
  5. Hiç kafanı takma. Blog yazmak psikologlar tarafından ''terapi'' olarak kabul göreli çok oldu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi ya ben de niye bu kadar iyi geliyor diyorum. :d

      Sil
  6. Blog yazmak gerçekten insanı rahatlatıyor. Seni rahatlatan bir şeyi yapıyorsun, mutlulukla. O yüzden başka insanları bir kenara bırakıp özgürce yazmaya devam et. İyi ki buralardasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Akela, daha da özgürce yazabilirim umarım :)

      Sil
  7. sakın söyleme kimseye. aramızda defalarca blogunu açıp kapatanlar var bu yüzden :) hayal kurmak en güzeliiii en sevdiğim şeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bulmuşuz böyle bir alan kaybetmemek lazım deep

      Sil
  8. Bence de söyleme ben söyledim pişman ettirdiler :)

    YanıtlaSil
  9. İnsanlar gerçekten çok hayal kırıcı olabiliyorlar :/ Ben de blogumu söylüyorum artık ama düzenli takip eden bir arkadaşım var sadece. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve çok güzel bir bloğun var. Aman boşver , biz takip ederiz seni :)

      Sil
  10. Benimle aynı duyguları paylaşan biri bencede birilerine söylemeden rahat rahat özgürce yazmak en iyisi.Böyle günlüğüne bile yazarken ya biri okursa korkusu oluyor.Ama buralar özgür yaz ne geliyorsa içinden

    YanıtlaSil