19 Ağustos 2019 Pazartesi

Her Gün Yeni Bir Edischar



BILOGIIIRRR!

Yazmazsam çatlayacağım yine. Bu yazmak acayip bir ihtiyaç, gerçekten.
Aslında acayip sıradan, hatta biraz bunalımlı bir gün. Yağmur yağacak yağamıyor bir türlü. Çık artık o bulutun içinden, bunaltma bizi!

Ve bütün gün internet bağlamaya gelsinler diye bayilerin, müşteri hizmetlerinin hepsini darladım. Sonuca ulaşamadım. Bitmeye yaklaşan telefon internetimden yiyorum.

Sağlıklı beslenmeye başlamama ithafen dün "falafel" yaptım. Asla kendim tamamını yapmakla uğraşmıyorum. Hazır pakette alıp sadece su ile ıslatarak yaptım. Suriyeli bir arkadaşımdan temin etmiştim. Gayet güzel.
Siyah-beyaz çekimli fotoğrafını bırakıyorum.


Böyle bir şey görürseniz abanın, alın.

Chris Steave - Altın isimli kitap sonunda bitti. Yani kitap ile ilgili yorum yapacak olursam, ilk 100 sayfada baya darlandım. Anlamadım, okuyamadım falan ama sonra baya açıldı ve son 100 sayfa ise cidden sürükleyici, ilgi çekiciydi. Çok fazla ipucu vermeyeceğim. Okunabilir.

Şuan yeni bir kitaba başladım. Semih Gümüş - Belki Sonra Başka Şeyler de Konuşuruz diye bir kitap. Aslında kitabı bitirmeden ismini yazmak çok riskli geliyor bana. Belki acayip saçma, belki hiç tarzım değil ama başlamış olduk yazalım diye konduruyorum buraya. İlerledikçe yorumlarımı yazarım. Nasılsa kitap blogger değilim. Serbest.

Bugün ise taze börülce yemeği yaptım. İlk defa denedim. Gayet güzel bir yemek oldu. Tabi öğlen bir tabakçık yedim, ikindiye doğru benim modum bi düşmeye başladı. Elim ayağım titriyor, rüyamda pizzalar havada uçuşuyor. Arkadaşıma dedim "Hemen buzluktan pizza çıkar, yapalım."."O da beni teskinledi. "Olmaz." dedi. Sonra da kıyamadı, "Hadi bir tane küçük olandan ye" dedi. Yiyince kendime geldim.Duramadım n'apiyim?

Bu diyet bana hiç yaramıyor. Acayip mutsuzlaşıyorum. Hele sen beni cipsleri, patates kızartmalarını gömerken gör. Yerimde duramam, bir neşe bir neşe.. 

Diyet konusunda kafam çok karışık. Bir ara Canan Karatay yapmıştım işe yaramıştı. Belki de az ama sık yeme ile ilgili bir diyet seçeceğim. İki ayrı uç.. Bakalım. Kafalar karışık. Zaten bu konuda başarılı olsam bu hale gelmezdim.

Yani kilom 64.5 aslında çok değil. Balık etliyim o kadar. Yemek yemek ve fit görünmek arasında seçim yapmaktan nefret ediyorum. Sadece bundan nefret ediyorum hayatta galiba. Yemek yemek için yaşayanlardanım. Sürekli yeni şeyler denerim. Quiche, taco, buritto, börekler, çörekler, pastalar..
Of.

Yemek yemeyince yaşamanın anlamı yok benim için :( Nasıl kilo vercem ben ?



Bir takım Bursa fotoğrafları. (Sevdim bu işi)

Bugün telefonla bir tanıdığım arayıp bana bir talip olduğunu söyledi? Töbe töbe ya. Tabiki hemen konuyu kapattım ve asla merak etmedim. 

Umarım internet yarın bağlanır. Hadi hep beraber çember oluşturup internetimin gelmesi için evrene enerji yollayalım.

Ve temayı beğendiğiniz için, değiştirmeme kararı aldım. Aslında hep beraber buna karar verdik. Yorum yapan herkese teşekkürler. 

Gidip biraz daha kitapların içine gömüleyim. Nasılsa orada kaybolmak bana çok iyi geliyor.

Görüşürüz.
Edischar.

33 yorum:

  1. Sanki karşımızda oturup anlatıyorsun, öyle bir yazı :) diyet konusunda kararlısın ama kendine de eziyet çektirme bence. Umarım en ideal yol bulunur. İnternet için de çemberin ilk halkası oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , eziyet çekiyorum Taha ya. İnternet gelsin, ne projelerim vaar

      Sil
  2. Her şeyden yiyip az az yemek fena çözüm değildir ama şekeri hayatından çıkarmak bomba çözüm (çayda kahvede en azından). Enerjisi çok olanları liste dışı bırakmak, sabah aç karnına başlayarak günde en az 2 litre su içmek, günde en az yarım saat yürüyüş. Bunlar benim epeyce işe yaramış çözümlerim:)
    Gönderdim enerjimi. İnternetin tez bağlansınnn!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 lt su, yürüyüş , şekeri hayatından çıkarmak bunları yapacağım Zeugma , teşekkürler :)

      Sil
  3. Akşam altıdan sonra bir şey yemesen belki işe yarar. En pratik basit rejim :)

    Ey internet, gel bakiim artık, hadi bekletme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 dan sonra yememeye karar verip saat 9 da sancılar içinde kendimi mutfağa atınca onlar oluyor Handan Hanımcığım.. ah ah.

      Sil
  4. Azmin sonu mutluluktur. Bu söz böyle değildi ama olsun Gonca versiyon bu :D Bence diyetinin sonucunu alırsın azıcık sabret :) Ayrıca o yediğin şey çok ilginçmiş görürsem alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca , umarım başarırım. Çok zorlanıyorum

      Sil
  5. Diyet mii 😪😪 Yemek yemeyi çok seviyorum ben dee canım göbeğim ve ben gayet mutluyuz jdjd aslında bu ara baya verdim kilo da (1.5 kilo 😄) almamak için yememek lazım sanırım 😄 Mimi yaptım bir de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göbeğiyle barışık olanlar <3 aslında ben de kendimi bu halimle seviyorum ama birazcık daha zayıf olsam daha çok severim :) geliyoruuum

      Sil
  6. evet evet temayi ben de sevdim.Biri de benim blogcani soyle bir guzellestirse.

    Karbonhidrat yerken bende de bir nese bir nese sorma gitsin.Kendini suclu hissetme,everything in moderation.Yarin daha az yersin.Benim felsefem:i run,so i can drink wine:) Hareket ama sart,ye ama hareket et bir de bence istersen hani karblari erken saatlerde ye:) Saglikli ol da muhim olan o.IG'de ceren yavuz ve kardelen tavsiyemdir takip icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çileksuyu Sibel , karbonhidrat tüketince bağırsak florasında ki bakteriler mutlu oluyormuş o yüzden biz de mutlu oluyormuşuz , böyle bir şey okumuştum :) yürüyüş çok iyi bir girişim olabilir hareket konusunda

      Sil
  7. ne keyifli anlatmışsın öyle 😊 karışıklı oturup sohbet etmiş kadar oldum 😊🌸ah ah o kilolar yok mu bugün eczane de tartıldım vallahi tansiyonum çıktı 😂😁 vallahi bizim eczaneci boncuka dedim benim moralim bozuldu gidiyorum 😁 bence gayet iyi bir kilon var😊🌸çenem düştü 😁😂 hadi gittim ben 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten iyiki evde tartı yok, bütün gün 300 gr, 500 gr hesap yapardık :D ne olur bizi böyle beğenseler , kabul etseler

      Sil
  8. Çok güzel bir paylaşımdı Edischar.Ne kadar samimi bir dilin var. Diyet, hele genç yaşta hiç çekilmez. Torunum da sürekli yapar. Hadi benim yaşımdakiler için gerekli ama sizlere üzülüyorum. Torunum da gurmedir yani :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor çok .. teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  9. Ayy yazmayı unuttum, dilerim internet sorunun tez zamanda çözülür. Bu gün benim doğum günüm, belki duam kabul olur :)))

    YanıtlaSil
  10. Mutluluk verici şeyler kilo yapmaz senin yaşında be kuzum, azcık yürüyüp bir de şekeri kesebilirsen pıt diye çözülür o iş ;)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yapmaz, yapıyor gayet :D yürüyüşe başlayacağım ama

      Sil
  11. Bloğunuzu ve yayın yapmak amacınızı destekliyorum. Bloğunuzu takibe aldım. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  12. Edischar benim çözümüm 7'ye kadar istediğimi her şekilde yiyip 7^den sonra asla yememek. Etkili oluyor ama irade şart. :)

    YanıtlaSil
  13. Kitaplarda kaybolmak gibisi yok...
    Bence de :)
    Ben de beklerim blog'uma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. ne desem bilemedim... Sen o talibi değerlendir bence :D

    YanıtlaSil
  15. umarım internet sorunun çözülür. Kilon da fazla yok dert etme hiç kendine. Talibini de geri çevirme bir değerlendir.

    YanıtlaSil
  16. Blogger esintileri bloğun her yerinden hissediliyor, bence oldun bile. Diyet konusunda sayfalarımda kısa bir sörf yapman için davetlimsin:)

    YanıtlaSil
  17. semih gümüş edebiyat eleştirmeni yaa. taze börülce bayılırıım. falafel hep yiyiom da evde yapılıyo mu yaa :) keto diyeti iyii ama bol hareket bol yürüyüş yapman çok önemliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Falafel i işte o tozla yapıyorum, Semih gümüşü çok beğendim

      Sil