24 Ocak 2021 Pazar

EV-LEN-DİM!

Sırf evlenmeyi mi beklemeliydim buraya gelip yazmak için! Hiç mi acıman yok, ne güzel günlerin geçti bu blogger da be Edischar. Zalımsın kızım. 

Bayanlar baylaaarrr, çılgın ve muzur kızımız Edischar'ın başı bağlanmış, dünya evine girmiştir, tüm sevgili blogger ailesine duyurulur!!

Hem de nerede evlendi??? Tabiki geçtiğimiz yazıda bildiğiniz üzere, rüya memleket Amerika'ya gelmiştim. Hiç buraya geldikten sonra geriye döner miyim? Asla :)

Kocişkom. Ne yaptım ne ettim en sonunda beyaz atlı prensime kavuştum <3 Şimdilik sır perdesini aralamıyorum, lakin mutlu bir yeni gelin olduğumu bilin yeter.

Henüz balayına gidemedik, yarın rüya gibi bir yere gitmeyi planlıyoruz. Şu aralar popüler olan Lake Placid bizim için ideal. Burada kış çetin geçiyor. Biz de tatilde, DAHA DA ÇOK KAR olan bir yere gidip karın tadını çocuklar gibi çıkaralım istedik ehe. Şaka bir yana, hep kafamıza kazınmış olan, şömine başında oturmak, karşılıklı içeçeklerimizi yudumlamak .. Tek romantizm anlayışımın bu olması.. Bizi dağ evinde romantik balayına doğru sürüklemeye yetti.

Evlenmemin yanı sıra, bu artık Türkiye'ye dönmeyeceğim ve Amerika'da yaşayacağım anlamına geliyor. 

Helal be sana Edischar, ne yaptın ettin çıktın kabuğundan. 

Bu arada İngilizcem de acayip gelişti. En güzeli gelip buralarda öğrenmek, öbür türlüsü zor.. Zaten Türkiye'de öğrendiğin ingilizce, ingilizce değil. Bir Amerikan aksanını gel duy, "Bu hangi dil ? Senelerce öğrediğim dil bu olamaz." dersin..

Ponçiklerim, siz nasılsınız? Neden bu bilgisayar başına oturmak bu kadar zor? Özellikle fotoğraf yüklemek !! off. Keşkem üşengeç olmasaydım da sizinle bol bol fotoğraf paylaşsaydım(!)

Belki de artık bir macbook alma zamanım gelmiştir.

Bol kucaklı sevgiler, korona günlerinde bile,

Edischar.

13 yorum:

  1. Mutluluklar dilerim, hayat masal tadında olsun hep :)

    YanıtlaSil
  2. aaa ay ne güzel haberler:))
    mutluluklar olsun^^

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin canım benim Hoşgeldin 🤗bir boyu mutluluklar dilerim herşey gönlünce olur inşallah canım benim...sevgiler seni görmek çok güzel 🤗🎈💕

    YanıtlaSil
  4. MUtluluğunuz daim olsun, tebrikler.

    YanıtlaSil
  5. TEBRİKLEER! Mutluluklar dilerim sevgili Edischar :) ❤️

    YanıtlaSil
  6. 🎊 Tebriklerrrrrr 🎂🎊🎊🎊🎈

    YanıtlaSil
  7. tebrikler !!!! mutluluklar dilerim !!!!!

    YanıtlaSil
  8. Bir yastıkta kocayın:)
    Tebrikler Edischar!

    YanıtlaSil
  9. Hepinize teşekkür ederim <3 hepinizi çok özledim

    YanıtlaSil