29 Ocak 2021 Cuma

Kafam Akvaryum

Şu hayatı paket halinde verselerdi ya. Youtube'dan farklı hayat tarzlarını izleyip özeniyoruz. Yok sağlıklı yaşam, yok sağlıklı yemekler, efendime söyleyim mum yapanlar, örgü örenler, doğal krem yapanlar, hyyga myyga...

Binbir türlü kaliteli yaşadığını gösteren insanlar.. Özeniyorum, hepsini yapmak istiyorum. Hem iyi fotoğraf çekeyim, hem gezgin olayım hem evimin dekorasyonuyla uğraşayım.. Olsaydı ya şöyle paketler, yetenekler paket halinde verilseydi. 

25 yaşına geldim, bak ciddiyim hala daha keşkelerle yaşıyorum. Şunu yapsam, bunu yapsam, ah şöyle olabilseydim.. Nedir bunun sırrı? Zamanımız da var. Korona geldi, herkes evinde nasılsa artık. İstemesen de evdesin. 

Nasıl bulacağız akan su yolunu? Maymun iştahlı gibi her şeyi de denemek istemiyorum ama bir şeylerde en iyisi olmalı insan.. Bir özelliğiyle bilinmeli. "Bu işte çok iyidir, bu konuda tavsiye mi lazım? şu insana git.." 

Velhasıl kelam yine motivasyona ihtiyacım var. 

Bir sırt çantası olmalı insanın, yanında taşımalı kitabını, yemeğini, hobisini.. 

Şimdi oturdum "masumlar apartmanı"nı izliyorum. Son bölümdeyim, 19.  Amerika'ya geldim geleli bu sefer de Türk işlerine merak saldım. Uzağa gelince anlaşıldı bazı şeylerin kıymeti. 

Her neyse, mutluyum ama. Sanmayın ki şikayet ediyorum. Hayır! Daha fazlasını katmak istiyorum kendime. Tüm mesele bu. 

İyi ki şu Edischar var, rosy yanaklı, masal kahramanımız. Hayatın içinde bir hayat. Yine çekip çıkarıyor hayat rutinin içinden. 

Kalbinde hep bir merhamet, umut ve ışık..

Işıldasın günlerimiz! Heyhat!!

n'apacaksın döndüğünde devran?

Edischar.

4 yorum:

  1. Sevgili Edischar ama hiç anlatmadın nasıl evlendin neler oldu? Hiç yok bir amerika manzarası merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bir özelliği ile bilinmeli insan. 25'e bir ay kala bende bu derin düşüncelere kapılıp gidiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Aa Amerika'da olduğunu bilmiyordum blogunun ismi değişmiş sanırım uzun zamandır görmemiştim. :) Umarım yeniden planlar yapacağımız günler gelir ben uslanmadım hala ileriye dönük planlar yapıyorum da bakalımm..

    YanıtlaSil
  4. Ben de hep istiyorum bir alanda çok iyi olayım ama maymun iştahlılık peşimi bırakmıyor, sürekli daldan dala konuyorum :D

    YanıtlaSil