18 Ekim 2019 Cuma

Ağaç Ev Duyuru !


Merhabaa. Odamdaki çoğu eşyam tamamlandı, perdelerim ve sandalyem de geldi. Sizin için bir video hazırlayacaktım ama o kadar çok ödevim var ki.. Yarın ve pazar günü kursum var. Yeni ödevler geliyor. Bu kadar yoğun olmak zor. Blogger ayrı bir emek istiyor.. Üstünkörü yazmak istemiyorum.

Birkaç duyurum var. Taha da ben de çok yoğunuz. Ağaç Ev Sohbetleri'ni nasıl götüreceğiz bilmiyorum. Eğer gönüllü arkadaşlar varsa, konuşulması istenen konuyu edischar@gmail.com üzerinden bana atabilir. Ben de sohbet başlatmak isteyen arkadaşlara onay veririm. Seçmek için değil de ilk yazanın konusu konuşulur. Böylelikle herkes kafasına göre yeni sohbet açmamış olur. Konuyu seçen kişi Ağaç Ev Sohbetleri başlığı altında konuyu ve yazıyı paylaşır. Yine konu pazar günü haber verilir ve pazartesiden itibaren yazarlar fikirlerini paylaşır.

Şimdilik böyle yapalım. Yoksa dağılıp gidecek Ağaç evimiz..

Güzel konular bekliyorum. Şimdiden ellerinize sağlık.

Son hafta Deeptone ve İrem Can'ın yayınladığı Ağaç Ev Sohbetini hala okuyup, cevaplamadıysanız işte LİNK

Edischar

15 yorum:

  1. Bu aralar bende yazı yazamıyorum.Her şey üst üste geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel bir yoğunluk var. Yazın ne güzel yaylana yaylana takılıyorduk

      Sil
  2. heey kolaylıklar sanaaa :) fikir bilemedim ama fikir olursa veya sen bişi bulursan söyle, bu pazartesi de yazabilirim yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep lütfen yaz <3 en güzel fikirler sende

      Sil
  3. Aynen ben de Ağaç Ev Sohbetlerini devam ettirmeye çalışıyorum. Sonraki haftanın konusunu şöyle düşünmüştüm: Ölmeden önce yapılacak listende neler var? Ya da sadece bir yıl ömrün kaldığını söyleseler ölmeden önce neler yapardın?
    https://konumuzkitap.blogspot.com/2019/10/agac-ev-sohbetleri-7.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de ayrı güzel soru masAllah sana, fikir makinemizsin :) istediğini seç, deep ile haberleşirsiniz olur mu :) teşekkür ederim hevesin ve ağaç evimize sahip çıktığın için ^^

      Sil
    2. Ne demek! Asıl ben teşekkür ederim. En kısa zamanda aramızda olursunuz...

      Sil
  4. Ne güzel bir seri bu. Kutluyorum ve başarılar diliyorum, hem seride hem de derslerinde Edischar. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. taams iremin konusu hoşmuş :) pazartesi akşamı yazarıms :) ben de şunu düşündüm ne dersiin :) rüya görüyor musunuz? görüyorsanız, ne tür rüyalar görüyorsunuz? rüyalarınızı hatırlıyor musunuz? sürekli gördüğünüz rüyalarınız var mı? bu da bi dahaki hafta olabilir, başka konular da düşündüm onları da sona bakarızs :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında benimde fikirlerim vardı ama bir türlü cümle kuramadım:)
    Ama fikir verebilirim :)
    Kadın haklarıyla ilgili yazabiliriz.
    Gelecekle ilgili yazı yazabiliriz-örneğin 10 yıl sonraki halimize bir yazı şeklinde-
    sosyal medya bağımlılığıyla ilgili yazabiliriz
    şuan aklıma gelenler bunlar :)

    YanıtlaSil
  7. İremcan, deep, nuroviç bloggerın gücü adınaa:) konularımız şimdiden hazır bile , tamam ilk hafta iremcan ve deep sizdeyiz :) bir sonraki hafta fikir olarak deep e yazabilirsin nurovic <3

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    Hani bir şarkı vardı ya "Ben yoruldum hayat, gelme üstüme" diye. İşte kendimde böyle bir etkinliğe katılma gücü ve enerjisi bulamıyorum. Katılımcı blogculara başarılar diler, nazik ve içten çağrınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Ağaç Ev Sohbetlerini başından beri destekliyorum. Edischar ve Taha'nın yoğunluğu sebebiyle Deep'in etkinliği devam ettirmesi sevindirici. Soruların derinlik derecesine göre bazen kısa bazen daha uzun yazılar yazmaya devam etmeyi düşünüyorum. Sorular mümkün olduğu kadar orijinal, düşünce ve duygularımızı harekete geçiren türden olursa sohbetler daha ilginç olabiliyor. Emeği geçen ve daha önce sohbete katılan arkadaşlara teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. Ağaç ev sohbetlerini sevdim ben başından beri hoş konular seçiliyor ilk başta katılmayı düşünmüştüm ama çok yoğundum gözüm korktu devam edemezsem diye :)

    YanıtlaSil