30 Ekim 2019 Çarşamba

Harvest Time


Keyifli izlemeler :)


Edischar.

14 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler :) Huzurlu bir vlog ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, ben de böyle güzel bir şey bulunca paylaşmak istedim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Rüyaaa nerelerdesin ya !! Çok güzel tema dimii :)

      Sil
    2. Evet çok güzel cidden! İzlemesi keyif veriyor :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet <3 keşke böyle bir mekan olsa da gidip ziyaret etsek :)

      Sil
  4. Keşke böyle bir hayatım olsaydı.Huzurun tadına baksaydım.Bu arada kız çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  5. oh tatlı hayaat. senin de olur ki işallah doğa çiçekler filan ama bak sapyoseksüeller olmaz böyle hihi :) ay bak ağaç ev 10 için iremin hallowwen korku sorusu olsun tamam mıı. o yazmış zaten ama biz de yazarız pazartesiii. olar mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam korku sorusu olsun bu hafta :)) bakalım neler okuyacağız :D

      Sil
  6. bak ortak öykümüze katılmak istersen sen deee söle banaa :)

    YanıtlaSil