1 Kasım 2019 Cuma

Kasım Hatrına Tema Değişikliği


Merhabalar!!
Amanın "Kasım" geldi!
Zaman ne de çabuk geçti. Artık sonbahar temasını yeryüzünde görmeye başladık. İstanbul'dan bildiriyorum. 2 gündür hava yağmurlu.. Yapraklar dökülüyor, hava kapalı ve soğuk bir rüzgar esiyor.

Ben ise sıcacık evimde, açtım perdeleri sonuna kadar. Yaprakların kıpırtısını izliyorum. Gri arka planın üzerinde turuncular, sarılar, kahverengiler..

Sonbahar temalı şarkılar dinliyorum. Birazdan da elime bir kahve alırım. Cam kenarındaki tekli koltuğumdan manzarayı izlerim. Ayaklarım kalorifere dayalı..

Ödevim de bitti. Artık tam keyif vakti. Elime kitap alırım. Buket Uzuner'in bir kitabını okuyordum. "Selin ve Cem'le Yolculuklar".



Kasım'ın hatrına Edischar teması da değişti. Artık cıvık beyaz uymuyor, çiğ kalıyor gibi geldi. Bir de kazak resmi iliştirdim kenara. Kahve kupası içinde marshmallowlar da olabilirdi.  Belki ilerleyen günlerde.

Bu sonbaharın tadını kaçırmayalım, tadını çıkaralım. Sonbahar da ne güzel mevsim. Rahatlama mevsimi.. Yazdan sonra, kıştan önce.

Sonbahar Müziği bırakıyorum buraya. Açalım çalsın kenarda..

**Kasım Ayı Meydan Okuması isimli çok güzel bir etkinlik başlatmış Zeynep arkadaşımız. Kasımın 10'una kadar her gün bir soru cevaplanacak.. Sorular şahane.. Hadi siz de katılın :)

Sevgiler..
Edischar.

26 yorum:

  1. Yaşasıııın! Tekrar hoşgeldin aramıza yeni tema ile o zaman :) çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüya beğenmene çok sevindim, tereddütteydim kabul edilecek mi diye :) Bloggersız hayat, hayat değil :D

      Sil
  2. Çok güzel olmuş Edischar'cığım, tam sonbaharlık. Güle güle kullan. Playlist ise çok iyii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela <3 teşekkür ederim canım benim. Keyifli dinlemeler :)

      Sil
  3. Teman cok güzel muş.Kasim etkinliğine hoş geldin.Geriye kaldı 9 günümüz🙋‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. günü yazamadım ama yarından itibaren başlayacağım inşAllah :) teşekkürler <3

      Sil
  4. Çok güzel olmuş! Aynen çok hızlı geçti.

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim mevsim sonunda geldi.Son iki gündür yağmurun keyfini çıkarıyorum.Yolda yürürken dökülen yaprakları görmek o kadar hoşuma gidiyor ki anlatamam.Durup dururken onlara bakım gülümsüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Dediğin gibi son bahar ne güzel mevsim be.Dışarıda yağmur yağarken pencereden yaprakların dökülüşünü izleyerek sıcak çikolatamı yudumlamak off.Şimdiden canım çekti ama yağmur yağmıyor.Umarım yağrın yağar :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel olmuş Buket Uzuner'i de severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Pastell :) ben de ilk defa okuyorum, biraz sıkıldım bu kitabından ama diğer kitapları daha iyi sanırım

      Sil
  8. Yeni tema tek kelimeyle mükemmel! Çok iç açıcı ve sevimli olmuş :) Bir kaç gündür sizin yazılarınızı okumayı bekliyordum. Geldi sonunda :) Gerçekten çok hızlı geçti zaman. Bol umutlu, bol yapraklı, bol battaniyeli geçsin hepimizin sonbaharı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylülcüm beni bu yorumunla çok mutlu ettin :) Beğenmene çok sevindim. Happy autumn wishes ^^

      Sil
  9. çok güzel olmuş ya. bende değişiklik yapmak istiyorum 5 yıl oldu daha yapamadım.

    YanıtlaSil
  10. Süper olmuş tema.. kasım geldi gelmesine ama sen gel de İzmir' e bak.. hala tek gömlekle dolaşıyoruz akşamları bile.. :)) Ben memnunum yaa, andayım, anı yaşıyorum oh.. (marshmallowlu kahve aklımı çelmedi değil hani) :))

    YanıtlaSil
  11. Ne hoş bir temaa olmuş. Tam bir sonbahar havasıı :)

    YanıtlaSil
  12. Sonbaharın renkleri güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  13. eski temanızı bilmiyorum ama bu tema çok güzel :) sizi takibe aldım ben de bekliyorum :)

    YanıtlaSil