2 Kasım 2019 Cumartesi

Kasım Ayı Meydan Okuması - 02.11



Ne güzel ya her yerde bir başlık, "Ağaç Ev Sohbetleri, Kasım Ayı Meydan Okuması, Mimler, Kasım.."

Çok beğendim bu etkinliği ben. 2 Kasım sorusunu cevaplamaya çalışacağım. Doğaçlama giriyorum şimdi, gazamız mübarek ola.

Soru: En sevdiğin koku ve sesleri yazar mısın?

En sevdiğim koku fırından gelen mis yemek kokusudur. Poğaça, limonlu kek, patatesli tavuk, üzümlü kurabiye ve türevleri. Hem iştahımı açar hem de hayata bağlar beni. Sıcak ve samimidir. Bereketlidir. Ev yemek kokusuyla dolar, o kokunun bereketine, nasibi olan gelir nasibini yer. Komşuya da kokmuştur. Komşuda pişer bize de düşer hesabı hemen bir tabak da komşuya gider..

4 yaşındaki kedim Shiva'nın kokusu da çok güzeldir. Boynuna yumulurum yumidiğin. Mis mis.. En sevdiğim kokulardan ve burnumda tütenlerden..

Bir de senelerdir Roberto Cavalli parfümünün hastasıyım. Bir ara kullandım. Çok pahalı alamıyorum şimdi. Ama en güzel parfüm o. En sevdiğim kokulardan.


Sevdiğim bir ses.. hmm..

Annemin telefonu açıp mutlu mutlu haykırması olabilir. "Yavrucuum nasılsııınn?:))))" gibi.
Genelde sessizliği severim ben. Hiç düşünmedim bunu.
Bu ara Cem Kısmet'in sesine taktım. Pilli Bebek dinliyorum hep. Onu alalım sıranın başlarına :)
Rüzgarda ağaçların hışırtısı olabilir belki. Çıkmadı sesten bir şey. Sizden okumayı bekliyorum.

Etkinlik hakkında bilgi için. Zeynep 'in bloguna ışınlanın :)

Sevgiler,
Edischar

30 yorum:

  1. Kokular kısmını okurken o kokular burnuma geldi sanki :))

    YanıtlaSil
  2. Kokular kısmına yazdıkların çok güzel, ev yemek kokmuş, komşuya da kokmuş, ona da gider...Hem mutlu eden hem hüzünlendiren bir cümle aslında. Çünkü bunu yaşamaktan gün geçtikçe uzaklaşıyoruz artık..

    Annen sesi en güzel seslerden biri zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala dağıtıyorum yemek ki :) Bursa'da hep dağıtırdım yemek, şimdi de İstanbul'da komşulara bir tabak veriyorum :) onlar da tabakları boş göndermiyor, öyle güzel oluyor :)

      Sil
  3. Yemek kokularını ben de çok seviyorum ama yemeyi daha çok seviyorum 😋.

    YanıtlaSil
  4. Canım yemek kokuları 💕

    Hele o fırında pişen kek, kurabiye kokuları; resmen mutluluk sebebi, sizi seviyorum 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük hanım, ben de sizi çokça seviyorum iyi ki varsınız ehehe <3 Babamın bekar evine davul fırın aldık şimdi, pişecek kekler, kurabiyeler

      Sil
  5. Çok güzel, güzel şeyleri düşünmek insanın psikolojisine de iyi geliyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir mim. En kısa zamanda yanıtlayacağım!

    YanıtlaSil
  7. Rüzgarda ağaçların hışırtısı gerçekten çok güzel :). Yemek kokuları da :). Bunlar ortak çıkmış ikimizde de :).

    YanıtlaSil
  8. Ekim etkinliklere doydu, sıra Kasım’da :) Ağaç ev sohbetlerine ben katılamadım ama okuyorum bloglarda o da çok güzel bir etkinlik, emeğinize sağlık :) Yemek kokularıı ben de severim çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Ağaçların hışırtısı :) bir de yaprakların düşerken çıkardığı ses.. o da güzel, değil mi?

    YanıtlaSil
  10. Ayyyy yemek kokusu galp ben :D özellikle kurabiye kokusu , böyle fırına yapışıp orada eriyebilirim yani :D
    Ses olarak bence bebek agu gugusu birde kedi mırlaması ^^

    YanıtlaSil
  11. Fırından çıkan hamur işlerinin kokusu burnuma geldi. Niye kilo aldırıyor ki :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak yemekler kilo aldırmasa keşkeee

      Sil
  12. fırından çıkmış ekmek kokusu ormana gidince ağaçların kokusu, bide ben yağmur toprağa düştüğü zaman toprağın kokusunu seviyorum çok güzel ve mutluluk veren bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu takibe aldım.Benim bloga da beklerim. :D

    YanıtlaSil
  14. Edischaar epeydir yokum buralarda okuyamadım seni de! Yemek kokuları iştaha birebir, sabah 6-7 gibi uyandığında dışarısının o soğuk kokusunuda seviyorum ben sanki. Hava soğuk kokuyor gibi geliyor, tuhaf. Neyse, yazılarını okuyacağım bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir konu, ne güzel cevaplar :)

    YanıtlaSil
  16. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Ekmek kokusunu kim sevmez ki :))
    Sanırım ben dalga sesini seviyorum en çok.

    YanıtlaSil