12 Şubat 2020 Çarşamba

Nerelerdeyim, Ne Yapıyorum?


Merhaba a dostlar.
Nasılsınız yahu?
Bayadır ara verdim yazmaya. "Hiç de demediniz bu kız nerede" diye???
Montessori eğitimimin yoğunluğu ve hayatımda oluşan meşguliyetler sebebiyle blog ile ilgilenmeye fırsatım olmadı.
Beni biliyorsunuz, bir anda eserler... Aniden yazmama, bloga bakmama kararı aldığım da doğrudur. Bir an başka şeyler ilgimi çekti.

Aslında hayatım stabil. İstanbul ve Bursa arasında mekik dokuyorum. Kursun son 1,5 ayına girdik. Bu kurs bitiminden sonra neler olacak bilmiyorum.
Hala kilo vermeye çalışıyorum.
En son yazdığımdan beri 6 kilo gitti yine de..

Buraya dair motivasyon bulursam anlatırım bir şeyler.. Lakin, bir mesaj atsaydınız gelirdim. Ne kadar kırılganmışım meğer.
Herkese keyifli kışlar dilerim.

Yaşasın patikler!
Edischar.

19 yorum:

  1. Yokluğun epey belli oldu ama hiç mail falan atmak aklıma gelmemişti. Bir daha ki kayboluşların için aklımda olsun. Tekrar aramıza hoşgeldin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edischar@gmail.com beklerim :D tam gazla buralara gireceğimi sanmıyorum ama bir iki yazı bırakırım belki

      Sil
  2. Bloğunuzu yeni keşfettim. Hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoşgeldin, ben de doksanbeşliyim :)))

      Sil
    2. hoşbuldum, çok teşekkürler. Hariiika bu arada aramızda kalsın doksan beşli olmak çok havalı ve ayrıcalıklı 🙂

      Sil
  3. Ben yazdım diye hatırlıyorum sana da Taha'ya da ama geri dönüş olmadı. Kırılmadım :) Belki arada kaynamıştır, görülmemiştir ya da ulaşmamıştır dedim. Hayat insanı sürüklüyor :) Gidenler, dönenler, dönemeyenler, yeni gelenler... Umarım yazarsın ve anlatırsın geçen zamanda neler yaptığını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyacım! Görmedim, mail düşmedi sanırım. Bilmiyorum, bakacağız dönebilecek miyim..

      Sil
  4. Önce Taha sonra da sen geldin.İkinizi de ne zaman göreceğiz buralarda diye düşünüyordum.Bence hep buralarda olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki buralardasın, umarım motivasyon bulurum :)

      Sil
  5. Yaşasın sonunda Edischar geldi! İnan bana yazılarını heyecanla bekliyordum bu yazıyı görünce de hemen koştum tıkladım yazıya :)
    Umarım en kısa sürede tekrardan yazı yayımlarsın :)
    Kendine çok iyi bak kucak dolusu sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patatesim! Seni de görmek çok güzel , sevgiler ♥️

      Sil
  6. yaa ben de merakla bekledim neler yapıyor bunlar dedim taha ve sen de aynı anda kayb oldunuz hayat telaşı çok ama arada bloga da uğrayın ses edin :) özledik tabi. hoş geldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk, evet vakit ayırmalı buralara..

      Sil
  7. 6 kilo ha, harika :)

    Hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk , siz de ülkeye ayak bastınız mı artık?? :)

      Sil
  8. heey, seni görmek güzeel :) geçenlerde taha bi döndü de onunla konuştuk. güzel haberlermiş. başarılar sanaaa. yine her zamanki gibi oool. seni kimse unutmadı kii, blogçular aramızda hep konuştuk yaniii. instan olsaydı ordan da yazardık ki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de çok üzüldüm, unutuldum, kimse yazmıyor diye :(((

      Sil
    2. üzülme hadi geçtiiiii geçtiiii :)

      Sil