15 Şubat 2020 Cumartesi

Düşünüyorum Öyleyse Artık Sonuca Bağlanmalı

Öncelikle en sevdiğim serinin 2. ayağı gelmiş.
Hemen aşağıya videoyu ekliyorum. İçimiz sıcacık oluversin.

Çokça balkabaklı tarif içerir.

Düşünüyorum arkadaşlar. Çok düşünüyorum. Hem rahat biriyim, hem de bir şeyler olsun istiyorum. Hem halimden çok memnunum hem de hala bekliyorum.. Sadece bekliyorum. Bir gün gelecek ve her şey değişecek. O pazartesi gelecek. O sene gelecek. O ayın ilk günü gelecek..

O ajanda açılıp plan program yapılacak. Ama el gitmiyor. 

Neyi planlayayım ki? İşsiz kalışımın 8. ayına yaklaşıyorum. Aslında işe girmek için bir çabam kalmadı artık. Kurs, baba parası derken iyice saldım.. Kendime işler uyduruyorum. Kurs ödevlerimi yapıyorum falan. Ha kursta da birinciyim yani bu arada. En vakti bol insan olarak, çalışmaya ve ödevlerimi yapmaya vaktim var.


Diyorum, blog yazma işini bir düzene oturtayım. Haftada bir gün belirleyeyim, o gün bloga girip yazayım. Ya da ayda bir rapor vereyim. Ama bu kararlılığım devam etsin. Edischar, rüzgarda savrulup gitmesin. Bir dala tutunsun. 

İlk aklıma gelen "pazartesi". Haftada bir gün gir, yaz ve çık. Neden olmasın?
İstiyorsan daha çok yaz ama o gün illa yaz bir şeyler. Bilmiyorum olur mu bir deneyeyim.

Bir teması olmalı mı? hmm.. bir düşünmeli bunu. 

Edischar

12 yorum:

  1. belki de düzensizliğin içinde bir düzen vardır. çok da şeyapmamak lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Bayadır yoktur sen de, son gönderilerini görmemişim. Tekrardan hoşgeldin öncelikle ve özlettin kendini. Bence de haftada bir gir çık da hem kendini yazarak motive edersin hem de biz seni özlemeyiz bu kadar!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk zeyneeppp <3 özledim. umarım yapacağımm

      Sil
  3. birinci olmana çok sevindim tebrik ederim daha iyi yerlere gelirsin inşallah. bence de haftada bir yaz. net o gün olsun. plan yapınca kafan da rahatlar düzenlersin fazla düşünmezsin düzensizliği.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, şu düzensizlikten kurtulup düzene varma tutkusu... ah ah

      Sil
  4. umarım iş bulurum, çünkü çok sevdimmm

    YanıtlaSil
  5. Plan yapmak, düzen oturtmak... O kadar uzak ki şu an bana! Akışına bıraktım, olduğu kadar her şey :)

    YanıtlaSil
  6. Kursta birinci olman çok iyi. Umarım en yakın zamanda iş bulursun. Bu arada pazartesi fikri hoşmuş. Zaman buldukça umarım yazabilirsin. Kocaman öpücükler ve sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  7. Hadi artık burada yeniden hareketlenmenin vakti gelmiş, yeni etkinlikler, mimimimler, bi şeyler.. İş, aşk, para vs. bunlar eminim seni en mutlu edecek zamanda gerçekleşecektir. Sen şimdilik stresini burada at, belki yazar olursun he :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek bir şeyler 😊 duramam öyle sakin 😬

      Sil
  8. Kursta birinci olmanı tebrik ederim. Şu bloga girip belli gün yazma fikrini ben de düşünmüştüm ama pek başarılı olamamıştım bu konuda iyi şanslar! :)

    YanıtlaSil