29 Şubat 2020 Cumartesi

Artık Yıl!


Heeeyy bugünn 29 Şubat yaa!! Ama yaa! Bugün de hayatımda bir değişiklik olmadı. Yine hayatımın aşkını bulamadım. 4 yılda bir gelen günde bir aksiyon, heyecan olaydı barim..

Sıkıldım mı ki ben? Ödev, temizlik, şehirler arası git gel..

24 yaşındayım, 25 e merdiven dayadım. 3 senedir de kimse yok hayatımda. Artık birisi için süslensem, birisini sevsem.. ve ona müzikler dinletsem. Sevsem onu yine. Fedakar olsam. Hem omuz olsam, hem omzum olsa..

Ayın sonunu düşünsek, yatmadan önce.. Güldürsem onu. Hem ben komiğim de. Komiklik yaparım. Çenem düşse, o da şapşallığıma gülse. Sevse.

30! mu olmam lazım illa. Yaşıtlarım evleniyor. Çocuk bile yaptılar. Ben de bir aile kursam ya kendime. Şimdi böyle aradayım.

Hangi evi temizleyeceğim diye plan yapıyorum. Bir tane evim olsa da onu temizlesem. Kendi evimizi.. Sade olsun. Az eşyalı.. Tütsü koksun, vanilyalı..

Az ama öz. Gel işte be adam!

Edischar.

4 yorum:

  1. Yapma! Sev, sevil ama n'olur kendi evin olmadan "kendi eviniz" olmasın. Herkesin kendi evinin olduğu, çok güzel, çok sevdiğin, çok sevildiğin, çok tutkulu bir aşkın olsun. Ama n'olur "Evimiz olsun; az olsun, öz olsun, 25 oldum" deme. 26'da evlendim, keşke 36'yı bekleseydim. Eşim de aynısını düşünüyor ki birbirimizi gerçekten çok seviyoruz. Ama ortak hayat yıpratıyor her şeyi, sevgiyi bile. Ayrı evler, aynı hisler, buluşup öpüşüp koklaşıp ayrılmalar, özlemeler, tekrar kavuşmak için dakikaları saymalar, mesajlar, telefonda sesini duyunca bile kanat çırpan kelebekler... Bunları iste lütfen! Umarım en kısa zamanda çıkar o adam karşına :)

    YanıtlaSil
  2. düz hesap yapamaz mıyız şubatı. :)

    YanıtlaSil
  3. Yaşım geldi annem dedi
    Onun gibi evlenmek gerek
    Aman gün almasın otuzundan
    Bir tane bulunsun aynı babasından
    Pek sevdiğim Nil'in evlenmek gerek şarkısını dinler gibi okudum :) Mart size istediğiniz tüm güzellikleri getirsin inşallah :)

    YanıtlaSil