17 Şubat 2020 Pazartesi

Dümdüz MİM


Merhaba beybiler. Edischar is back!!

Hadi bir mim yapalım hemen.

"Dümdüz sorular" ile "dümdüz bir mim!". Yine önerilerinizi, tavsiyelerinizi bekliyorum.

Çok istekli bir mim!

-3 tane film önersen hangilerini önerirsin?

Le Jeux D'enfants, Heiran, Gece Yarısı Sokakta Tek Başına Bir Kız.

-3 tane kitap önersen hangilerini önerirsin?

Debbie Macomber-On İki Gün, Piraye, Taaşşuku Talat ve Fitnat.

-3 tane dizi önersen hangilerini önerirsin?

Fringe, Skam, Yunus Emre

-3 tane şarkı önersen hangilerini önerirsin?

Tüm önerilerim burada :)

-Bugüne kadar gittiğin en güzel mekanlardan bir veya birkaç tane önerir misin?

Dolmabahçe Sarayı

-1 tane youtube kanalı önerir misin?

daire

-1 tane instagram kanalı önerir misin?

hand and fire

Benim önerilerim bu kadar. Sizden daha fazlası çıkacaktır eminim.
O halde mimi gören herkesi mimliyorum ! Beni de etiketlemeyi unutmayın :)

Pamuk eller klavyeye <3

Edischar

34 yorum:

  1. çok keyifli olmuş 😊 yaparız seve seve en kısa zamanda 😊 sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
  2. Edischar ister de bu mim yapılmaz mı :)
    Hemen yazmaya başlıyorum ben de. Kocaman sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  3. Hımm biraz düşünmem gerek, cevapları bulunca yazayım :)

    YanıtlaSil
  4. Hmm ne güzel olmuş yahu. Döndüğüne de çok sevindim ayrıcaa :)
    Bende yapayım müsait bir zamanda❤

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli gözüküyooor!! Ben de yapmak istiyorum ama pek fazla zamanım olmuyor, eğer bir şeylerden zaman çalabilirsem gelip buraya yatıracağım :)

    YanıtlaSil
  6. fringe! geceli gündüzlü izlediğim zamanları hatırladım. sonu hala rüyalarıma girer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Benim de bir yazım böyle geçmişti! Karakterlerden kopmak zor oldu 🥺

      Sil
  7. Skam'i tam da İsveç'te olduğum dönem izlemiştim, nefis dizi. :)
    Amerika'da da çekmişler ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok seviyorum ben de, son sezonu izlemedim, başlamayı düşünüyorum 😬

      Sil
  8. Cevaplıyorum hemen şimdi:)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir mim başlatmışsın, sayende bir sürü şey keşfettim :))

    YanıtlaSil
  10. Ben de cevaplarım! :) Aramıza tekrardan hoş geldin. :)

    YanıtlaSil
  11. fringe skam geceyarısı sokakta kız, üçü de çok iyiiii :) şarkıların hep güzel ki zateen :) mim dapcam hıhıms :)

    YanıtlaSil
  12. Yarın yayında! Sorular müthişti!

    YanıtlaSil
  13. Mim ve harika cevapların için çok teşekkür ederim ☺️ bende dilim döndüğünce kendi bloğumda mim’i cevaplamaya çalıştım 🥳 umarım daha çok kişiye ulaşır ve daha çok öneriler alırız 🤩

    YanıtlaSil
  14. ay leap year izlesenee, tatliş, romantik film, mutluluk filmiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun fragmanı çok tatlış 😍 aşk filmlerine bayılırım. İzliceemm🥰 teşekkürler deep

      Sil
  15. bi deee, geleceğe dönüş serisini izlesenee, bi de ipanda channel. minnoş hepsisi yaa :)

    YanıtlaSil
  16. bi deee, you will shine diye bi şarkı vaar :)
    bi deee, one day the sun will shine on you :)

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir mim olmuş, ben de yapacağım inşallah:)

    YanıtlaSil
  18. Güzel mim. Fırsat bulursam yaparım:)

    YanıtlaSil
  19. Hımm mim yapmıyom ama güzel mimmiş,deep yapmış,güzel olmuş..😊

    YanıtlaSil
  20. Deep Edischar dönmüş yazınca daha onun paylaşımını yorumlamadan geldim valla. :) Hoş geldin diyelim. Biz de yoktuk uzun zamandır. Aralar bazen iyi oluyor yeni projelerle dönme fırsatı yakalıyoruz. Bu mim güzelmiş söz vermeyeyim ama yapmaya çalışırım. Biz iki kişilik yapıyoruz mimleri ya, Aso'cuğumun müsaitlik durumuna bağlı. Bir sorayım ona ben. Tamam derse yaparız. :) Kitap film önerileri falan güzel olmuş bu mimde bence. Teşekkürler canım hoş geldin tekrardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraları epey özlemişim. Genel olarak birkaç kişi ara verip dönmeye başladı sanıyorum :)) yine ne varsa bloggerda var <3 mimi bekliyorummm ^^

      Sil
  21. yarın kanalımda :))
    https://sevdadanyazilar.blogspot.com/ beni takip edin...

    YanıtlaSil
  22. Skam'ı izleyeyim diye bir ara arkadaşım başımın etini yiyordu ama hala izlemedim :D Çok fazla ülke ülke ayrılmış olunca kafam karıştı :( Önerdiğin instagram hesabına da baktım gerçekten ne kadar güzel bir hesap bu böyleee *-* Mime de en kısa zamanda katılmaya çalışacağım ama içimden bir ses çok da ümitlenme diyor içimdeki sesten ziyade yan taraftaki çalışma masam da olabilir bu :D

    YanıtlaSil