12 Şubat 2020 Çarşamba

Aralık ve Ocak İkilemesi


Son posttan bu yana iki ay geçti. Aralık ve Ocak..
Bu iki ay sürecinde yurt dışından gelen misafirlerimi ağırladım.

Kıbrıs, İstanbul, Konya, Afyon, Kütahya, Eskişehir ve Bursa'da vakit geçirdim.
İlginç ve yoğun bir iki aydı. İngilizcem baya bir gelişti. İnsan zorunda kalınca ittire ittire dili öğreniyormuş..

Şimdi de yeni başladığım "Locke&Key" dizisini İngilizce alt yazılı takip ediyorum. Belki daha da faydası olur.

Bu sürede "You" ve "Fi" dizisini bitirdim. Hiç kitap okumadım.
Genel olarak bir değişim içindeydim.


Son bir haftadır sadece ödev yapıyorum.

Çok tembelim.

Ve hamburger yemeği çok seviyorum. Lanet olsun! Ödevlerimi bitirince kendime hamburger sözü verdim. Sanki hamburger yiyince her şey düzelecek, her şey yoluna girecek.

Bir yandan sağlıklı beslenmeye ve akşam 6'dan sonra hiçbir şey yememeye gayret ediyorum. "Hamburger seven bir kızın diyet yapma çabası" adlı yaşam öyküsüne hepiniz hoşgeldiniz.

Laptopum için sırt çantası sipariş verdim. Şuan beni bu hayatta heyecanladıran 2. şey. Birincisi hamburger.

Yıldız Gemisi diye bir kitap ayırdım kenara. Okumayı düşünüyorum. Hayırlısı.

Görüşmek üzere
Edischar.

12 yorum:

  1. Hepsini hem okudum hem de izledim. Hoş geldin tekrardan! :)

    YanıtlaSil
  2. You bana hiç hitap etmemişti Locke and key'i geçenlerde görmüştüm 😊

    YanıtlaSil
  3. ilk önerdiğin diziyi ben de izleyeceğim. bayağı yoğun gemiş senin için. kolay gelsin ve başarılar :)

    YanıtlaSil
  4. hayatta seni mutlu eden iki şeyi okuyunca güldüm bayaa:) arka planındaki fotoğraf da çok hoş. gerçi kış da bitti sayılır.:)

    YanıtlaSil
  5. Biz de bugün lock and key'e başladık :)

    YanıtlaSil
  6. Off ben de seviyorum hamburger ya :( Evde yapıyorum ama şöyle güzel bir custom burger olsa... hatta bir yetmez, iki olsun :)))))) yanında da çıtır çıtır patates kızartması, ballı hardal, barbeque sos... Offff biri beni durdursun :(

    YanıtlaSil
  7. Hamburger kimi heyecanlandırmaz ki? Bence ödevlerden sonra kendine hamburger ısmarlaman çok şirin. Ben de mi yapsam :)
    Umarım bu yoğun geçen zamanın sonunda huzurlu bir tatil yaparsın kendince. Kendine çok iyi bak kucak dolusu sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ilk defa whopper denedim dün hayatımda, her zaman en ekonomik olanlardan yerdim xd

      Sil
  8. İşte Edischar, hoş geldin, yazılarını okumak güzel hismiş yeniden hatırladım :) İngilizcen baya gelişti demek hey gidi günler ilk miminde bunun için tavsiyeler almıştın :D Etikette "burkerginhastasıyım" görünce gülmedim değil :D Eskişehirde Pino var bilirsin, işte o benim favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taha!!! Seni görmek de güzel! Bir zamanlar aktiftik ve güzel etkinliklerimiz vardı , dur bakalım gene olur belki 😎 İyi ki ağaç ev i kurmuşuz, hala devam ediyor , süper!!!

      Sil
  9. hoş haberler yaaa. her zamanki gibi şirinsin kiiii :)

    YanıtlaSil