23 Şubat 2020 Pazar

Yoğunluk Sebebiyle Kar Tatili

 

Merhaba,
Blogger'a dönme kararı alıyorum, hayatım yoğunlaşıyor. Hay yaleppiim yaağğ.

"Pazartesi tıkırtısı" gelemeyecek gibi görünüyor. "Ağaç Ev Sohbetleri"ni yazayım bu hafta dedim, onu da son anda deep'e pasladım.
Halbuki tatlı yazılar vardı aklımda. Fotoğraflar bile hazırdı.
Önümüzdeki 1 hafta ful çekiyorum. Tam gün doluyum. Olursa bir boşluk uğrayacağım.


Şu şarkıya takmış durumdayım.


Videoyu kesinlikle izleyin! Sanat aksın damarlarımıza. 

Şimdilik hoşçakalın. Öptüm.

Edischar.

6 yorum:

  1. yoğun günlerinin gecelerinde belki dinlenmek için uğrarsın buraya beş dakika.
    en nuit güzelmiş:) journaller çok şıkır.

    kolay gelsin günlerin güzel geçsin! :)

    YanıtlaSil
  2. şarkı video saool :) kolaylıklar sanaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Buralara ara veriyorsun ama dönüp dolaşıp yine kendini burada buluyorsun
    blog böyle bir şey :))

    YanıtlaSil
  4. Bağımlılık yapıyor yazmak blogunla uğraşmak blog arkadaşların sık sık bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    Well over 160,000 men and women are trying a simple and SECRET "liquid hack" to burn 1-2lbs every night as they sleep.

    It is scientific and works with everybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Hold a glass and fill it with water half glass

    2) And then follow this weight loss hack

    and become 1-2lbs skinnier when you wake up!

    YanıtlaSil