2 Ekim 2019 Çarşamba

Ağaç Ev Sohbetleri - 5


Ağaç Ev'de bu hafta :
Bu haftanın tartışma konusu için içimizi yumuş yumuş yapacak bir şey düşündük. Önünüzde boş bir kağıt, doldurun doldurabildiğiniz kadar. Hayatınızda sevdiğiniz ve şükrettiğiniz şeyler, sizi gün içerisinde mutlu eden küçük detaylar nelerdir?

Bu haftaki ağaç ev sohbetim biraz da günlük tadında olacak. Bakalım uzar mı gider mi göreceğiz.

Şuanda central parkta(!) yürüyüş yapmaya takmış durumdayım. Dün gidemedim. Lakin bugün yine kahvaltıyı ve işleri tamamlar tamamlamaz koyuldum yola. Tempolu yürüyerek de spor yapmış oluyorum bir yandan tabi. Bu sefer galiba gerçekten kilo vereceğim. Eski fit günlerime dönmem an meselesi. Biraz gayret ve acı:)


Bu güzel ağaçlar için şükrediyorum.


En güzelinden ağaçların olduğu ve sırtımı da yaslayabildiğim bir yere örtümü serdim. Biraz meyve, salata, kitabım, müziğim ve huzur dolu dakikalar.. İşte buna şükrediyorum. Her gün yeni bir başlangıç ve her gün yeni güzellikler sunuyor hayat. Tam bitti, sıkıldım, derken ışıl ışıl parlıyor gözümün önünde umut. Böyle bir yer keşfedebildiğim için, yürüyebildiğim için, görebildiğim için, anlayabildiğim için şükrediyorum. Fırtına dolu ergenlik yıllarından geçip umutlu ve pozitif bir insana dönüştüğüm için şükrediyorum.

Piknik manzaram için şükrediyorum :D

Şu Amerika'dan gelen meşhur deniz atlı defter ve kalemim için şükrediyorum. 


Sahip olduğum ve olmadığım her şey için şükrediyorum. 


Sağlıklı beslenmeye meraklı olduğum için şükrediyorum :)

Hayallerimde bile tahmin edemeyeceğim kadar güzel ve tarihi bir evde oturduğum için şükrediyorum. Her zaman karnımı doyurabildiğim için.. Hayatta çok güzel fırsatlara sahip olduğum için.. Ailem olduğu için. Kardeşim dediğim insanlar olduğu için.. Üniversiteyi bitirdiğim için. Okuyabildiğim, yazabildiğim için. Ufkumun genişliği için.


Yaşadıklarım, anılarım, anlarım, yaşayacaklarım için şükrediyorum. Hayatı dolu dolu yaşadığım için, olgun düşünebildiğim için şükrediyorum.

Kıyafetlerim, kitaplarım, bilgisayarım, telefonum için şükrediyorum :D Sevdiğim için, sevildiğim için şükrediyorum.

En çok da sağlıklı olduğum için, genç olduğum için, güzel bir hayatım olduğu için şükrediyorum. Azla yetinmeyi bildiğim için, elimdekiyle mutlu olmayı bildiğim için, kendimi keşfetme yolunda olduğum için, hayatımın amacını aradığım için şükrediyorum. Blogum olduğu için, kendimi buralara atıp özgürce yazabildiğim için şükrediyorum.

Görüşmek üzere ^^

Edischar.

38 yorum:

  1. Tam anlamıyla şükür dolu bir yazı olmuş yahu. Ellerine sağlık. Gülümsedik, şükrettik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yoruma ve blogger arkadaşlarıma da şükür ehehe :))

      Sil
  2. Şükreddiğin herşey artarak seni sarmaya, kucaklamaya devam etsin inşallah Edis ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yıldız hanım, güzel dilekleriniz dönüp sizi bulsun :)

      Sil
  3. Senin olan ve olmayan her şeye şükretmen ulvî bir düşüncenin eseri. Hep böyle kal, huzurlu, mutlu ve tabii ki sağlıklı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerine konuşulur, yazılır .. Teşekkürler Kaystros Tyrha :)

      Sil
  4. Şükrettiğiniz şeyler o kadar şeker ve tatlı ki yazınızı okurken yüzümde gülücükler açtı :) Fotoğraflarınız da çok güzel. Hayatta hep böyle mutlu olmanız dileğiyle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufacık bir tebessüme vesile olduysam ne mutlu bana :) siz de hep mutlu olun ^^

      Sil
  5. Oh park mis! İçim açıldı :) oh ne güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Parktan ne güzel fotoğraflar çıkmış öyle :) hepsi şükretmeye değer şeyler gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür :D park son güzel günlerinde. Kışın uğrar mıyım göreceğiz

      Sil
  7. umudunuzu hiç kaybetmeyin:) her koşulda, hayatın parıltılarını görüp mutlu olabilme dileğiyle... dünya, onu güzelleştirebilen iyiler hatrına dönüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hep yaz bloguna , bizim içimiz güzelleşsin e mi :)

      Sil
  8. Hep böyle kalmanız dileklerimizle merhaba. Ağaç Ev Sohbetleri'ni okuya okuya geliyoruz. Bugün de sizi keşfettik. Okumaktan memnuniyet duyduk. Hemen takibe aldık. Selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz :) biz de Taha ile Ağaç Ev projesini, tanışalım, konuşalım diye kurduk :) katılmanız dileğiyle :)

      Sil
  9. Manidar bir yorum, her daim şükürde olalım insAllah :)

    YanıtlaSil
  10. tarihi bir evde kalmak mıı... ne güzelmiş:) fotoğraflar çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir his 😅 teşekkür ederim Zeynep ♥️

      Sil
  11. çok tatlı içten sevimli yazdığın için sana şükrediyoruuum. güldürdüğün içiiiin. yürüyüş ve fit içiin :) güzel şeyler düşündüğün içiin. iyi kalpli olduğun içiiin :) sen olduğun içiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep imiz olduğu için , buraları şenlendirdiği için şükrediyorum ehehe♥️

      Sil
  12. ohhh park da harika :)))

    YanıtlaSil
  13. gölde pedal çevirmiştik bu yaz. araplar basmış, eskiden çok daha güzeldi kültürpark. yakınında basketbol salonu vardı. tofaş maçlarına kadar civarda takılırdık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta içi olduğu için sakindi sanırım :)

      Sil
  14. Ne güzel de anlatmışsın her şeyi. Destan yazsan bile sıkılmadan okurum. Sahip olduğun her şeye şükretmen ne güzel. Böyle devam etmen dileğiyle 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevvalcigim ne güzel yorumlar bunlar, teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Öyle güzel birgün yaşamak içine de şükür

    YanıtlaSil
  16. resimler insanın içini açıyor :)
    yazına da bayıldım. çok güzel yazmışsın =)
    aile ve sağlık en önemlileri.
    tarihi bir evde oturmak mıı o da benim hayallerimden .)) ne güzel ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayaliniz gerçek olur :) güzel yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  17. Yazamadım bir türlü ama güzel bir konu bu. Şükür gün içinde en çok yapılması gereken şeylerden biri, gereken demeyeyim de ruha ve bedene iyi gelecek olan diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğiniz zaman cevap yazabilirsiniz, zamanı geçse de sorun değil , rahat bir platformdayız :D

      Sil
  18. Her yerinden tam anlamıyla pozitiflik akan mutluluk dolu bir yazıı :) Tam da Edischar stili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'm :))) iyi ki geldin, beğenmene sevindim

      Sil
  19. Merhabaa...Tarihi bir evde oturmak benim de hayalim :)) Ama zor tabi :(
    Şeftalili meyve salatası mı gördüm sanki ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat sürprizlerle dolu :))) bence hayal kurmaya devam et :) evet sağlıklı beslenme :D

      Sil