30 Eylül 2019 Pazartesi

Central Park'ta Yürüyüş


Merhaba sevgili blogger ailesi :)

Eylül ayının son günündeyiz.
Ablanız bugün yine değişiklik peşindeydi. Sabah 7'de uyanmaya çalışıyorum günlerdir. Daha alarmı bile görecek kadar gözümü açamıyorum. Direk kapatıyorum. 9'da uyanmaya devam.
Planım erkenden uyanıp, kahvaltıdan önce yürüyüşe çıkmaktı.

Eh uyanamayınca plan değişti. Kahvaltımı yaptım. Saat 10 gibi dışarı attım kendimi.  Siyah bir eşofman üstü hediye gelmişti geçenlerde. Geçirdim üstüme çıktım.

Merkezde oturduğum için insanların içinden geçerek tempolu yürümek bana garip geliyordu. Dedim "başlarım böyle işe." Cebime koydum biraz para, anahtar ve telefon. Çıktım yola.
Kulaklığımı da taktım. Baya yürüdüm yokuş aşağı. Dönüşüm tırmanış olacaktı çünkü.



Bursa'da çok güzel bir park var. Bursa'nın central parkı :) Kültür Park ismi. Buraya taşındığımdan beri gitmemiştim. Lisedeyken giderdim. Şimdi merkezde oturduğum için daha yakın düşüyor mesafe.



Çok güzeldi, bir sonbahar sabahında. Çok az insan vardı. Çoğu köpeklerini alıp yürüyüşe çıkmış insanlardı. Bisiklet süren birkaç kişi.. Yeşillik, çiçekler ve göl günümü güzelleştirdi. Bunları yaşayabildiğim için şükrettim. Nerede hareket orada bereket. Evde tıkılı kalsam nereden bulacağım bu güzelliği?


Yürüyüş bitti, eve geldim. Ama bacak kaslarım epey zorlandı. Uzunca bir yolu yokuş yukarı yürüdüm, tempolu. Bu acı keyif verdi deyim yerindeyse. Yansın, gitsin fazla kilolar. Eve gelince de tavuklu bir yemek yaptım. Proteini bol almaya çalışıyorum çok çabuk acıkıp saldırmayayım diye. Akşam 6'dan sonra bir şey yemiyorum. 6 gibi çorba ve salata ile günü kapatıyorum. Akşam da yeşil çay, melisa çayı, su gibi içecekler bana eşlik ediyor.

Bebek yeleğimin yarısına geldim. Yarın ya da öbürsü gün bitebilir.

Behzat Ç. de acayip akıp gidiyor. Çok güzel dizi abi ya. Nasıl böyle bir başyapıt çektiniz seneler önce?

Ağaç Ev'de bu hafta "Şükrettiğimiz şeyler"i konuşuyor olacağız. Soruya buradan ulaşabilirsiniz.  Yazılarınızı okumak için sabırsızlanıyorum. Enerjimizi yükseltelim bu hafta :)

Sevgiler
Edischar

27 yorum:

  1. Yürüyüş sonrası acının verdiği zevki özledim valla, ne iyi yapmışsın. Yeleği çok merak ediyorum bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o zorlanma keyif verici :) Biter bitmez paylaşacağım :)

      Sil
  2. Hey biliyon mu Bursa’da da oturdu ablanız :D Çok giderdim gittiğin parka yha... Bir de İnegöl başkadır asıl orada okudum liseyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnegöl ü hiç gezmedim uzak buraya baya :) Bu park çok güzel :)

      Sil
  3. ayol senin hayatın da tatlı ve güzel kiii :) işe girip para kazanınca daha da tatlı olacak :) gelcam yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi kursa yoğunlaşacağım, bu sene çalışır mıyım bilmiyorum inan ki

      Sil
  4. oh ne güzel böyle bir yerde yürümek gerçekten de ağaçlar çok önemli nefes almak için. dikket ettim şehirde ağzımdan ağaçların altında burnumdan nefes alıyorum :) maşallah herşeye de yetişiyon seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de doya doya burnuma çektim güzel havayı :)

      Sil
  5. Central Park diye bahsedince, aklım fikrim New York'a gitti. Patenleriyle ve köpekleriyle kayanlar, her yaştan bireyin ordan oraya koştuğu Central Park'ta gökdelenler ve insan ırkının yerleştirdiği yeşil alan büyüleyiciydi. Şehrin yaşadığını her anlamda deneyimliyorsunuz bizim topraklarda ise içimiz bezgin ve hafiften baygın gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraları da görürüz belkim :) Gidince foto atarım

      Sil
  6. Ne güzel ya, iyi ki böyle şahane bir imkanın var. Ben yürüyüş yapıcam diye çıksam böyle güzel parklara ulaşmak için toplu taşıma kullanmam gerek😒 Çok güzel bir şey yapıyorsun hayatın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee Yeşil Bursa diye boşuna dememişler :) Sen yine de şansını zorla, kış gelmeden bir git :)

      Sil
  7. Oo Kültürpark' a birkaç kez gitmiştim, çok büyük ve çok güzel gerçekten. Yeşillik ve yürüyüş insana çok iyi geliyor :) Bursadaki Botanik parkı da çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orası da çok güzel Taha, biraz evime uzak kalıyor lakin :) Sen de adaların tadını çıkar, son günler :)

      Sil
  8. Oğlum aklıma düştü Bursa'yı görünce.Hava ne güzelmiş bugün:)

    YanıtlaSil
  9. Aynen ben de Central Park yazınca dedim ki bizim Edischar Dünya Turunda mı? Ama Bursa' da inanılmaz..! Gitmek istediğim şehirlerden biri. En kısa zamanda da bu haftaki ağaç eve katılacağım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelip gezersin umarım İrem :) yazını bekliyorum heyecanla

      Sil
  10. ben de yurt dışına çıktın sandımm. ama güzelmiş. bursa yeşili bol bir yer değil mi?
    yeleği örmede kolaylık dilerim. ağaç ev sohbetini yazdım bile. vaktim vardı hemen yayımladım.
    yürümeyi ben de seviyorum birazdan annemle çıkacağız yürüyüşe zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürümeye övgüler yapılabilir.. hemen okumaya geliyorum :)

      Sil
  11. Bursa ne guzel bir sehirdir.Fotograflar mutluluk verici 😊
    Bende hergün böyle yeşillik içinde yürüyüş yapıyorum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir şey yapıyoruz kendimiz için <3 Mutlu ettiğine sevindim :)

      Sil
  12. bursa... ah doğduğum ve büyüdüğüm şehir :)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten tam yürüyüş parkıı ne hoş. Bir daha ki Bursa'ya gelişimde buraya bir uğrayayım :)

    YanıtlaSil