5 Eylül 2019 Perşembe

Edischar in the Kitchen


Okuyom ben ya!
Bir ara böyle bir video dolanıyordu. Sahi kaç sene geçti üzerinden? Okğğğuuyom ben ya!
Dün kütüphaneye gittim. Hani şu kitapların pahalı olduğuna dair bir yazı yazmıştım geçen günlerde. İsyanlardaydım çünkü aradığım kitabı bulamamıştım kütüphanede, almaya gittiğimde de kitap 40 TL ydi. Dedim yine bir şansımı deneyeyim, belki kitabı bulurum bu sefer. Hakkaten de öyle oldu. İstediğim kitap kütüphane rafında ışıl ışıl duruyordu. Hem de 2 tane birden gelmişti.
Şimdi kitabın adını yazacağım, hemen "Aaay onun filmi de vaar :)" demeyiniz. :D

Jojo Mayes-Senden Önce Ben kitabın adı. Bu yazarı çok sevdim. Kitapları o kadar akıcı ki, en meşhur kitabını da okumak istedim. Çok akıcı yine bu kitap da ve büyük bir sevimlilikte ilerliyor. Şimdiden 100 sayfa okudum bile.

Bugün misafir var. Büyük bir yemek organizasyonu yapmalıyım. Dünden belirledim neler yapacağımı.

Yoğurtlu Kabak Çorbası
Semizotlu Bulgur Pilavı
Mozarellalı Patlıcan Dizme
Belki yanına da komposto.

Resmen vejetaryen menü hazırlamışım. Ama et severim. Bir ara vejetaryenliği denedim 3-4 ay sürdü. Bir daha da böyle bir şeye bulaşmam diye düşünüyorum.

Bütün günümü pazar, market ve mutfakta geçireceğim. "Kolay gelsin" dileklerinizi alırım.

Sevgiler
Edischar

34 yorum:

  1. Kolaylıklar diliyorum menüyü merak ettim ve beğendim :)
    Kitabı bulmuş olman ise muhteşem bir şey! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kiremithanem , cahidesultan.net ten bakıyorum yemeklere. Öneririm, seveceğinden eminim :)

      Sil
    2. Yemek yapmayı çok seviyorum Cahide hanım da çok başarılı bakacağım❤

      Sil
  2. Jojo Mayes'in Senden Önce Ben romanı gerçekten de inanılmaz. Spoiler vermek istemem ama çok etkileyici bir kitap. Seçimini beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman spoiler olmasın :D çok seveceğime eminim

      Sil
  3. akıcı kitapları çok severim yoksa çabuk sıkılır okuyamam,kitabı bulmana çok sevindim canım,kolay gelsin bu arada yemekler 10 numaraa👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkur ederiim. Evet sıkıla sıkıla kitap okumanın alemi yok, bu da keyifli hale gelmeli diye düşünüyorum :)

      Sil
  4. Senden önce ben dedin kalbimden vurdun.. Oku da yorumladığın zaman bolca dertleşelim bu konuda :) Kolaylıklar diliyorum😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kesinlikle bu kitaba blogda daha fazla yer vereceğim :) teşekkürler Akela

      Sil
  5. Bu kitabı sırf oda arkadaşım kitap okumaya alışsın diye almıştım, ilgisini çekmişti, onu heveslendirmek için ben de öncesinde okumuştum. Sonra ikincisini de aldım, onu da okuduk onunla beraber. Geçenlerde kitap sitesinde dolanırken fark ettim,üçüncüsü de çıkmış. O zaman da anmıştım o günleri, sizin yazınızla yine andım. Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de o kitabın filmini duymuştum sadece, yemekler de pek nefis, eline sağlık :) yarın da fotoğrafı gelir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf konusunda pek emin değilim, teşekkür ederimm

      Sil
  7. Ben kitabı da filmini de duymamıştım öğrenmiş oldum bloğun vesilesiyle :) Kütüphaneler çoğu zaman candır öyle ;) Başımdaki telaşlar bitemedi ama ben de İzmir'de bi kaç kütüphane üyeliği oluşturmak istiyorum em kısa zamanda. Keyifli bir bloğun var sevgili edischar, daim olsun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstiridye avcısı güzel yorumun beni çok mutlu etti , beğenmenize sevindim :) kütüphaneler candır :D

      Sil
  8. Tesadüfün böylesi ben de Jojo Moyes Sevgilimden Son Mektup'u okuyorum. Ayırca mutfakta çokça kolay gelsin. Afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalplerimiz bir gonca , teşekkür ederiim :)

      Sil
  9. Kolay gelsiiinn :) Ben kitabı okumadım ama seven çok kişi vaarr ☆

    YanıtlaSil
  10. Kitabı okumamıştım ama filmini izlemiştim ben :)
    Menü çok güzelmiş, ben de bir ara vejetaryenliği hatta ondan sonra da veganlığı denemiştim ama gerçekten çok zor oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy veganlık .. çok özeniyorum ben de ama evet çok zor!

      Sil
  11. Bir vejetaryen olarak menüyü çok beğendim! Patlıcan nasıl güzel bir şey, her türlüsünü çok seviyorum. Bu aralar işler çok yoğun, yazamasam da sizleri okuyorum iyi geliyor. Afiyet olsun dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay tarafınızdan okunduğum için çok mutlu oldum :) saygı duyuyorum vejetaryenlik zor ama çok lezzetli yemekler yapılabiliyor ilgilenince :)

      Sil
  12. "Senden önce ben" merak ettiğim bir kitap. :) Kolay gelsin, günlerin güzellikle geçsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de günleriniz bol gülmeli, bol güzel haberli geçsin insAllah :)

      Sil
  13. Yemek listesi beni acıktırdı. :))
    Kolay gelsin ve de afiyet olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm , afiyetle yendi , üzgünüm :D

      Sil
  14. Diyete girdiğim Şu dönemde yemek listesi dikkatimi çekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diyet yemek gibi, sağlıklı, hafif :)

      Sil
  15. kitaplar aşırı pahalı ama yaşadığın şehirde iyi bir kütüphane varsa çok güzel oluyor :)
    yemek yapmayı hiç sevemedim ama mecburen yapacağımız zamanlar oluyor. sana da kolay gelsin bolca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek yapmak ve yemek benim için hayat amacı gibi bir şey :)

      Sil
  16. mozarella patlıcan dizme tarifini ver sonraaa. iyi geçti mi gecen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey yok deep ya, domates,biber,patlican,soğan ard arda diziyorsun üzerine biraz zeytinyağı karabiber tuz ver fırına :D

      Sil