1 Eylül 2019 Pazar

Eylül Bereketi


Eylül 1. Bereketiyle geldi.
Hoşgeldin.

Evde hemen bir temizlik yapıldı. Yeni ayın, yeni mevsimin güzel geçmesini diliyorum. Eskileri, yorgunlukları silip süpürsün. Mayışıklık gitsin üstümüzden. Okullar açılsın, iş hayatına dönelim, düzene kavuşalım. Enerjimiz yerine gelsin.

Sonbahara özgü filmlerimiz izlensin. Bazanın altından mevsime ait kıyafetler dolapta yerini alsın..

Bugün tam da sonbaharın keskin havası var. Artık yaz havası kayboldu. Bir ayaz, bir keskinlik oluyor havada tahmin ediyorsunuz. İşte bugün öyle Bursa. Hani sıcak ama bir ürperti de var.

Eylül. İsmin bile ne kadar güzel. Bambaşka bir aysın sen. Silkinmenin, kendi içine dönüşün, kahvenin, sarı yaprakların, güvene duyulan ihtiyacın ayısın.

Sanki bu ay daha çok güvenecek insanlara ihtiyacım var. Sanki bu ay hayatımda yeni biri olsa ne de güzel olur. Kaybolan havadaki sıcaklığın yerini onun sıcaklığı doldursa.. (Romantik miyim neyim)

-Okuduğum kitapları not edeceğim bir defter yaptım bugün kendime. Evet evet, defter yaptım. Sade.
-Bu ay daha çok kitap okumaya niyet ediyorum.
-Denizatı desenli mavi defterimi biraz da ajanda gibi kullanıyorum. Yapacaklarımı da yazıyorum içine. Madem bu kadar sevdim defterimi, e hep yanımda olsun bari.
-Bu ay biraz daha yerli yerinde olmaya niyet ediyorum

Şimdi biraz İngilizce çalışıp,  İngilizce altyazılı TEDTalks izlemeyi planlıyorum.

Adios amigos

Edischar.

18 yorum:

  1. Sonbahar nedense ben de bi hüzün havası yaratıyor. Ama yeni umutlar, yeni heyecanlar hep içimizde. Bu ay ve bundan sonrası hep senin için çok güzel geçer inşallah. Best wishes for you :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir hüzün bir güven ihtiyacı var işte değişik bir burukluk.. my best wishes for you too :D

      Sil
  2. Biz de sonbahara halı yıkayarak merhaba dedik. Umarım tertemiz mis gibi gelir bize.. Yoksa ağustosdaki gibi sıkıcı boğuk olacaksa biraz geç de gelebilir.. :) Ayrıca defterin hayırlı olsun. Ben de çok kitap okumak istiyorum şu sıralar ama pek aklımı veremiyorum. Fazla şey düşününce bir bakıyorum hobaa ben burayı okumadım ki oluyorum... Bu ay okuyacağım ama ustalık gereken kafaya takmama sanatına başladım umudum işe yaraması yönünde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o oluyor cidden, okuduğun yere geri dönüyorsun habire :D
      Ellerinize sağlık, halılar mis gibi olur kuruyunca :)

      Sil
  3. Ben en çok yağmurun altında montumun şapkasını kafama geçirip kulaklıkla müzik dinleye dinleye eve gitmeyi özledim.

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'da rüzgar bolca esmesine rağmen bugün güneş beni çok yaktı. Onun dışında eylülün gelmesine sevinenlerdenim. Havaların yavaşça soğuduğu, okulların açılışı (hoş mezun olduğumdan kendime farklı bir şey bulmam lazım 😀), çay/kahve sezonuna giriş beni mutlu eden şeyler 😍

    YanıtlaSil
  5. Kocaeli yine sıcaktı bugün, sonbaharın gelişini hissedemedim ben maalesef henüz :D Okuduğum kitapları goodreadste kaydediyorum ama bir ara deftere geçmek istiyorum ben de, deftere yazması daha bir mutluluk veriyordur eminim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli okuyup deftere yazmak istiyorsun , çok heveslendirici :)

      Sil
  6. oleeey çok iyi anlatmışsın bu mevsimii :) en sevdiğim mevsim ve ay hihi :) her şey iyi gözüküyoooo :) illa bi herodot olsun diyon yaniiii hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ay gerçekten deep , bu ayda hep mutlu ol güzel geçsin :) heredotlar her eve lazim :D

      Sil
  7. Şiir gibi yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  8. Demek Bursa'da yaşıyorsun :) Geçen pazartesi-salı geldik şehrinize. Çok kısa oldu ama ışığı, enerjisi olan bir şehir olduğunu anlamamıza yetti.

    Sevgiler Bodrum'dan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil Bursa'mız güzeldir, tekrar bekleriz :) Ben de Bodruma sevgilerimi gönderiyorum :)

      Sil
  9. okuduğum kitapları ben de not etsem, güzel fikir.
    izlediğim filmler için arşivim var ama o niye yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli kitap listesi tutmak, öneririm :)

      Sil