3 Eylül 2019 Salı

Bir Ay Önce Bugün


Ev arkadaşım kakaolu pancake yapmış bu sabah. İçine biraz fındık kreması sürdüm, afiyetle yiyorum.

Bir ay önceye geri gidelim mi ?

3 Ağustos 2019. Tam da bir ay önce şu saatlerde blog yazmaya başladım.
Şaka gibi ama gerçek. Sadece 1 ay oldu ve ben sanki hep buradaymışım gibi hissediyorum. Bunun sebebi de blogger da tanıştığım güzel insanların samimiyeti, sıcakkanlılığı.
İşsiz kaldığım için zor bir dönemden geçiyordum ve bocalıyordum. Bir şeyler yapmam gerek hissiyle doluydum. Ve bu içimdekileri yazmak istedim. İlk yazım işte bu şekilde ortaya çıktı. 6 ay sonra nerede olacağım diyordum kendime. 1 ay sonra nerede olduğumu görünce mutluyum :)

Motivasyon üzerine kuruldu bu blog. Yapmak istediklerimi, niyetlerimi paylaşarak işe başladım. Hedeflerimi yerine getirdikçe bloga da yazdım. Belki çok basit görünen ama benim hayatımda kesinlikle olması gerekenlerdi bunlar.

Bir ay içinde neler oldu?

İlk yorum geldiğinde çok heyecanlandım. Evet yazıyordum ama yazılarımın okunmasını da istiyordum tabiki. İlk yorum yapanlardan biri Sevgili Taha Akkurt'du. Beni o kadar cesaretlendirdi ki inanamazsınız. Hiçbir beklentim yoktu ve Taha'nın ardı ardına gelen övgüleri beni kendime inandırdı :) O yüzden Taha'ya çok şey borçluyum.

Bu bir aya,
1 Mim,
1 Keşf-i Blogger Etkinliği,
1 Ağaç Ev Sohbetleri Projesi,
1 Heredot,
1 İnternet bağlatma serüveni,
852 yorum,
107 arkadaş,
43 gönderi, sığdırdık.

Ve diğer arkadaşlardan gelen 2 mim cevapladım bu süreçte. Birçoklarınızın sayfasını her gün ziyaret ettim. Etkileşimde kaldık. Bundan sonra da umarım uzun yıllar beraber kalırız ve güzel projeler gerçekleştiririz. Umarım bu platform hepimize yararlı olur. Unutulmayacak dostluklar kurarız.

Blogger'ı ve sizleri çok sevdim. İyi ki varsınız.

Sevgiler
Edischar

50 yorum:

  1. Hoş geldin, iyi ki yazıyorsun Edischar :) Bir ay boyunca cümleten interneti bağlatmanı bekledik, çok şükür oldu :D Sağ üstte kıpırda yazıyor ya, getirdiğin canlılıkla herkes kıpırdadı bence. Harika yazıyorsun ve çok güzel fikirlerle de nice kişiyi yazmaya teşvik ediyorsun. Hep beraber daha güzel bloglara inşallah. Her şey umduğun gibi olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala devam ediyorsun :)) Teşekkür ederim Taha, iyi ki varsın. Bu yolda büyük başarılar seni bekliyor. Haydi beraber kıpırdayalım ve senin de söylemeyi çok sevdiğin gibi IŞILDAYALIM.

      Sil
  2. Hoş geldin, iyi ki geldin güzellik. Kendi adıma tanıdığıma çok memnun oldum :) Nice güzel dostların, postların ve burada uzun yılların olsun😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Akela , severek bloğunu takip edeceğim , ben de çok memnun oldum ❤️

      Sil
  3. Siz de iyi ki aramızdasınız, daha uzun süre birlikte olmak dileğiyle başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize çok sevindim , uzun yıllar olsun :)

      Sil
  4. Gerçekten bir aycık mı oldu daha geleli? Nedense sanki çok daha uzun zamandır takip ediyor gibiyim seni... :) Yazılarını her zaman beğenerek okuyorum. Yaşadığın tecrübeleri bazen sevinçli, bazen sinirli, bazen hayal kırıklığı ile yazıyorsun fakat biliyorsun ki blogger arkadaşların hep seninle... İyi ki açmışsın bu blogu, daha nice aylara, yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Zeynep ben de inanamıyorum bu kadar kısa süre olmasına, iyi ki varsın ❤️

      Sil
  5. Başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, hep beraber başarıyoruz :))

      Sil
  6. İşsizler açısından blog yazmak güzel bir aktivite. Kendimden biliyorum :))). Neyse her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayatımın büyük bir bölümü oldu diyebilirim :) senin de gönlünce olsunn

      Sil
  7. İyiki açmışsın bu blogu. Sen olmasan buralar benim için bomboştu. Sen olmasaydın ben de olmazdım. Beni de cesaretlendiren sensin. Senin gibi ben de senin yorumunu görünce havalara uçmuştum. Annem babam hariç birileri yazımı okuyor ,beğeniyor, yorum yapıyor diye. Sen her şeyin en iyisini hak ediyosun. Umarım daha da iyi yerlere gelirsin 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de her şeyin en güzelini hak ediyorsun, güzeliz ve çok şey başarabiliriz :) iyi ki geldin ♥️

      Sil
  8. Eski bir blogger olarak söylüyorum bu platformun da pembeli morlu günleri oluyor canım sen yine de hep mutlu ol.. Çünkü hayat böyle akıp gidiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat serüveninde burası gibi bir deneyim çok güzel , siz de hep mutlu olun :)

      Sil
  9. Umarım uzun yıllar blogger'da olursunuz! Tebrikler... 😀

    YanıtlaSil
  10. Senin yazılarını okuyunca mutlu oluyorum ben :) sen de hep mutlu ol :), aydönümün kutlu olsuunn ☆☆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysu, teşekkür ederim güzel düşüncelerin için, sen de hep mutlu ol:)

      Sil
  11. çok güzel, çabucak 1 ay bitmiş baksana :)
    daha da güzel şeyler olsun hayatında, mutluluk eksik olmasın. güzel işler başarmışsın ve daha da başaracaksın ;)
    başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekler için teşekkür ederim :) Size de başarılar dileriim

      Sil
  12. Blog ıc dökmek için iyi bir yer :) mutlu yazılar diliyorum :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) oje canavarını takibe aldım :D

      Sil
  13. Bir aya gerçekten de ne çok şey sıkıştırmışsınız, tebrik ediyorum :)) Her daim böyle devam edersiniz umarım :)

    YanıtlaSil
  14. Blog dünyası başkadır, ara verirsin ama asla kopamazsın:)
    Dilerim arasız güzel paylaşımların olur.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım öyle olur :) niyetim bu yönde

      Sil
  15. Umarım blog dünyası sana da çok şey katmıştır.Nice milyonlara.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katmaz olur muu her gün neler neler öğreniyorum :')

      Sil
  16. Edischarr iyi ki geldin. Renklendi buralar. Daha bir sürü güzel yazılarını okumak dileğiyleee :) Tatlışkoosuunn gerçektenn *-*

    YanıtlaSil
  17. Gonca, sen daha tatlışkosun. Senden bir tane Kore dizisi seçeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omomomo çok heyecanlandım şimdiiii keyifle oku bana da yaz sizi gıybeti severim 🤭🤭

      Sil
  18. Oldukça guzel ve hızlı bir giriş yaptım, umarım aynı şekilde devam edersin :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cahil okur, daim olsun aynen

      Sil
  19. ayyy eveet bir ay ama seen artık demirbaşsın hıhım işallah yıllarca oluruz ki burdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buranın demirbaşı sensin Deep :) evet insAllah uzun yıllar beraber oluruuz

      Sil
  20. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki bizim 3 Ekimde 1 yıl olacak. Nasıl geçti anlamadım ben de. Bir bakacaksın ki senin de bir yıl oluvermiş. Nice aylara yıllara diyelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki buradasınız, nice yıllarımız olsun :)

      Sil
  21. Bir ara blogun kapandı sandım üzüldüm cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tıklayınca görünmüyordu dimi off kalp kriziydi o an. gitmiyorum bir yere :)

      Sil
  22. Tebrikler! Bir aya ne çok şey sığmış! Aynı motivasyonla devam edersin umarım :) Ağaç ev sohbetinize kendimce katıldım ben de :) umarım öykü yazarak katılmam sorun olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun olmaz harikulede şukela bir şey olur , okumaya geliyorum.:)

      Sil
  23. Tanışmaya geldimm, yorumlarınızı hep görüyordum merak ettim kendimi burada buldum 😂 İyi ki acmissiniz blog, bir ayda da Maşaallah ne çok yazı yazmışsınız 😊🌸
    Bir de pankek üstü fındık kreması da iyiymiş, afiyetler olsunn, bu saatte okuyunca canım çekmedi değil 😂😂😂
    Allah hayırlısıyla gönlünüze göre güzel bir iş nasip etsin ❤️😊
    Ve nice nice yıllara ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Hanım hoşgeldin, ne iyi ettin :) yeni bloggerlar tanımayı çok seviyorum , güzel dualar ve dilekler için teşekkür ederim, aminnnn

      Sil
  24. Seninle tanışmak çok güzel, sen de iyiki varsın :) demirbaşlardansın :)

    YanıtlaSil