15 Eylül 2019 Pazar

Erik Dalı


Babaannemin mutfağından selamlar.
Nişanı atlattık çok şükür. Nişan da denemez aslında. Kokteyl doğru tabir olur. Bistro masalarda hafif müzik eşliğinde bir söz yapıldı. Saat 10'a kadar ne zaman oynayacağız diye bekledim. Meğersem oynamalı düğün değilmiş. Ey Allah'ım. Tabi ısrarlar üzerine erik dalı, dilara ve bir kaç halay çekerek geceyi tamamladık. Oynamadan olur mu canım.

Yıllar sonra kuzenlerimi gördüm. 3 senedir gelmiyordum bu şehre. 2 kuzenim evlendi ben buralarda yokken. Küçükler büyüdü.

Eskiden ne güzeldi. Çocuktuk. Beraber vakit geçirirdik, sarılırdık, severdik birbirimizi. Şimdi el kızları geldi kuzenlerimizi sevemiyoruz. Gözümüzün içine bakıyorlar iki laf konuşurken.

Küçükler, boyumuzu geçmiş. Delikanlı ve genç kız olmuşlar. Vay be zamanın geçtiğini buraya gelince anladım. Hele çoğu akrabam beni ilk başta tanımadı düğünde. Epey değiştim tabi. Önce tanıttım kendimi. Sonra şapur şupur öpmeye başladılar. Sürekli nineler, halalar yanağımı çekip öpüyordu en son.

Çarşamba günü dönüyorum kısmetse. Babaannemle, dedemle vakit geçireceğim.

Ya peki ben ne zaman evleneceğim??

Edischar.

28 yorum:

  1. Allah kıymetini bilenlerle karşılaştırsın canım. 😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Ayy şu insanların şapur şupur öpmelerinden nefret ediyorum yaa ve ayrıca oynamasız nişan mı olur Türk milletiyiz biz 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nefret etmiyorum valla ne güzel seviyorlar işte :D

      Sil
  3. Hayııııııırrrr! Ne evlenmesi ya? Evlenme! Kimse evlenmesin! Hele ki çocuk asla yapmayın! Bak benim bir de anne-çocuk blogum var, gir oraya, bir oku acı gerçekleri! hatta link bırakayım şuraya:
    http://a-happy-but-rookie-mom.blogspot.com/2017/09/aci-gercekler.html
    Aşk bitiyor, saygı varsa evlilik sevgi ile devam ediyor ama bir daha aşkın o heyecandan kıvrandıran güzelliğini tadamıyorsun. Evlilik aşka sonsuz dek elveda demek! Evlendikten maksimum 3 yıl sonra aşk yalan oluyor, ki o 3 yıl da şanslıysan yani. Sonra beni kimse uyarmadı demeyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E napalim yahu hayatın gerçeği evlilik ve çocuk da :))))

      Sil
    2. Değil aslında ama ben çok geç fark ettim. Fark ettiğim günden beri de misyon edindim herkese anlatıyorum. Yanlış anlaşılma olmasın, eşimi, kızımı, ailemi çok seviyorum ama ben evlenip barklanıp anne olacak, saçını ailesi için süpürge edecek bir kadın değilmişim. Kendimi tanımadan bodoslama dalmışım hayat sandığım şeye. Oysa şimdi bakıyorum, hayat yazmak, çizmek, okumak, gezmek, yeni yerler, yeni insanlar görmek, yalnız kalabilmek, kendi kararlarını alabilmek, rüzgar nereden eserse o yana uçabilmek... Herkes evlenmek, anne olmak, eş olmak zorunda değil ki hayatta. Başka hayatlar da mümkün :) En az 30'a kadar bekleyip kendini tanımalı insan. Tabi ki bunlar çok kişisel mevzular, herkes farklı düşünebilir, farklı hissedebilir. Tek bildiğim 30'dan öncesi ile 30'dan sonrası fikirler çok değişiyor :) dilerim her şey gönlünce olsun :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim Rüya hanım :) ne bileyim ya anne olmak için o kadar uğraşan insan var ki :) umarım hem anne olup hem de hayatın tadına varabilirsiniz :)

      Sil
  4. Uzun zamandır 1. derecek yakın düğünü olmuyor o yüzden bayadır bi düğüne gitmedim. Giderek de fuzuli geliyor bana bu düğünler, sırf şatafat. (hatta bu konuyu haftaya ağaç evde tartışabiliriz hatta bak şimdi aklıma geldi) En iyisi direkt nikah :)

    YanıtlaSil
  5. Düğünlere veya akraba ziyaretlerine gitmemek için bir sebep olabilir o şapur şupur öpmeler :) Tabii ki sonuç olarak o akraba ziyaretine veya düğüne gidilir ve yanaklara elveda :D Bu arada yazı çok güzel olmuş. Umarım istediğin kişiyle karşılaşır ve onunla bir ömür boyunca aynı yolda aşkla yürürsünüz diyelim o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ağzından bal damlıyor yeminlen :D teşekkür ederim

      Sil
  6. Ben seviyorum akraba ziyaretlerini.Evet öpmeleri biraz sinir bozucu oluyor ama bizi sevdiklerinden bunu yapıyorlar.Bence dozunu tutturamasalar da sevgilerini böyle gösteriyorlar.Benim kuzenlerimle sorunum yok Allah'tan.Biraz mesafeli davranıyoruz ama artık çocukça hareketler yapamayacağımızdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya işte o çocukluk zamanlarını özlüyorum ben de..

      Sil
  7. Büyüdükçe her şey, herkes değişiyor ne yazık ki... Gerçi biz kuzenimle hala beraberken 10 yaşında gibi absürt şeyler yaparız ama :D Neyse canım herkes mutlu mesut yaşasın inşallah, kuzenlerin için hayırlısı olsun. Sen de zamanı geldiğinde bulursun birilerinii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kuzenlerinle hep iyi olursun Zeynep, aminnn :D

      Sil
  8. Bazen bana da oluyor kendi kuzenlerim tanımıyor.Umarım ilerde kendine uygun bir eş bulursun.:)

    YanıtlaSil
  9. yaa uzun zaman sonra görünce bayağı özlediğini fark ediyor insan. dediğin de doğru büyüdükçe çekiniyoruz kopuyoruz birbirimizden. yakında benim de kuzenim evlenecek ve 1 ay içinde karar verdi. aniden oldu. böyle şeyler olabiliyor. sen de inşallah uygun bir zamanda evlenirsin sevdiğin kişiyle. acele etme bence :))

    YanıtlaSil
  10. Bizim eve çok yakın bir yerde yaz boyunca düğün yapılıyor. En modern şarkılar en romantik yabancı müziklerle başlayanların bile sonu Angaranın Bağları oluyor :D Bıktım oyun havalarından yeminle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya kemanla karşıladılar kapıda, çıkışta davula yatıyorlardı :D

      Sil
  11. hehe erik dalısız olur mu hiiiiç :) çok tatlı geçmiş her şey iyi gülümsediiiim :) takma şu evlenmeyeee. düşünme, düşününce olmaz. önce iş bi deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu derim , sonra da gelen kimseyi görmem. Olacak olan o

      Sil
  12. Evet ya içim buruk cidden. Teşekkür ederim İlkay hayırlısı olsun ya :D

    YanıtlaSil
  13. Düğün hazırlığı ve düğün karmaşası cidden çok zor ya. Tek eğlenceli kısmı bir yerden sonra herkesin kayışları kopartıp oynuyor olması sanırım :D Hakkında en hayırlısı olsun. Nasibin neredeyse gelir seni bulur zamanı geldiğinde.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtlarımızı döküyoruz :Ddd amin ya evet doğru gelir iA :)

      Sil
  14. Zamanını bilemeyeceğim ama çok ama çok iyi biri çıksın karşına :)

    YanıtlaSil