9 Eylül 2019 Pazartesi

Kısa Bir Mola


Montessori kampına kısa bir mola verdim. Vermek zorunda kaldım da diyebiliriz. Hedef iptal olmadı, döner dönmez tüm hızıyla devam edecek. 2 gün boyunca Eskişehir'de olacağım. 

Dün bütün gün aşure ve misafir ağırlamayla geçti. İlk defa aşurenin nasıl yapıldığını gördüm ve artık seneye belki kendi başıma bile yapabilirim :) Tabiki en en en sevdiğim tatlıdır kendileri. Pişerken biraz tadayım, olduktan sonra tadayım, misafirlerle de bir tabak yiyeyim derken epey abartmışım olayı. Zaten neyi tadında bıraktım ki bugüne kadar ? Olsun, bütün yıl bu stokla yaşanır. 


Bu sabah Eskişehir'e geldim. 5 yıl üniversite okuduğum şehir. Ailem de burada olunca uğramak için sebep oldu. Annem de yıllık izne ayrıldı. Bana da hava değişikliği şart oldu.

Bu kadar zaman geçirdiğim şehrin bu kadar yabancılaşması müthiş tuhaf geldi. Sanırım o zamanlar baya popüler biriydim buralarda. Hayatın tadını çıkarırken de abartıp sosyallikte çığır açmıştım. Her türlü arkadaş grubum vardı. E öyle olunca bu küçük şehirde yürürken her sokakta tanıdık biri karşıma çıkıyordu. Sanırım artık bizim zamandan da kimseler kalmadı. Şuan ise özgürce dolaşıyorum. Görsem de selam vermem çoğuna. Kafa yapım seneler içinde baya bir değişti. Daha seçiciyim. Büyüyoruz be hacım.



Bursa'yla kıyaslamaya değmeyecek bir şehir benim gözümde yine de. Bursa'ya aşığım. Havasına, dokusuna, tarihine.. Mahremiyetine. 

Bir turist edasında güzel görüntüler yakalamaya çalıştım. Buralara bir yerlere salıyorum. Buraya Sin City ismini taktım. 




Eflatun kafede kitap okumayı severdim.

Şimdi annemle kek ve poğaça pişirmeye gidiyorum. Gecenin ilerleyen saatlerinde Ağaç Ev yazım gelecek. Az kaldı :) 

Görüşmek üzere
Edischar.

11 yorum:

  1. İlkaycığım, beğenmene o kadar sevindim ki :) bir kap aşure ikram etmek isterdim :)

    YanıtlaSil
  2. heeey bir iki gün sessizdin merak ettiydim iyimişsin. sevindim oh aşure ye bol bol sin city'dee hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokluğumu fark ettin mi hayırlı deep im :)) o kadar yoğundum ki bilgisayarı açamadım..

      Sil
  3. Herkes aşureyi neden bu kadar çok seviyor ya? Ben sevemedim bir türlü. Bu arada fotoğraflar ve yazdığın yazı çok güzel olmuş ellerine sağlık 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel de ondan :D portakal suyu kondu mu efsane olur. Teşekkür ederim Şevvalciğim <3

      Sil
  4. Bende dünden beri bize gelen aşureleri kimse tadına bakmadan bitiriyorum.:)) Bugün de anneme yaptırmayı düşünüyorum. Tatilde olunca bu sene yapmak istemedi ama benden kaçamaz o aşure yapılacak. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of evet ben de komşulardan gelecek olanları bekliyorum :D

      Sil
  5. Ah yeşil Bursammmm. Lodosu yorsa da muhteşem bir şehir. Sin city güzelmiş.😂

    YanıtlaSil
  6. Eskişehir de güzel bir şehir. 3 Kere falan gezmek için gittim her seferinde ayrı zevk aldım :)Umarım güzel vakit geçirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel geçti çok şükür, evet gezmek için güzel bir şehir :)

      Sil