11 Eylül 2019 Çarşamba

Yollar ve Burger


Bugünü annemle evde temizlik yaparak olağanlaştırdık.

Eskişehir'deki son günüm. Yarın ayrılıyorum. Bursa'ya geçeceğim. Oradan da başka bir şehre geçeceğim. Sürpriz olsun. Yollar bir anda açıldı. Bu sefer 10 saatlik bir yolculuk olacak ama..

Aslında ihtiyacım olan bu diyordum. Uzun bir yolculuk. Başını cama dayayıp yolu izlemek, müzik dinlemek.. Aklındakileri toparlamak, dalmak düşüncelere. Bu kadar saat insan kendine vakit ayıramıyor ne de olsa. Hep bir dinamiklik gün içinde.

Şimdiden yol müzikleri listesi yapsam iyi olur. 

Ha bir de bugün burger pişirdim evde. Annem bayıldı. İlerde kesinlikle bir "Burger" dükkanım olacak. İnanıyorum. Burgerle ilgili ayrı bir tutkuya sahibim.

İncir Reçeli 2'yi izleyeceğiz birazdan. Aslında yıllar önce sinemada izlemiştim ama uzun zamandır görmediğim annemi şımartmaya çalışıyorum. Onun istediği olsun diyorum. 

Başroldeki kızın Galata kulesini gören atölyesi aklıma kazınmış resmen. Filmden bir tek o sahneyi hatırlıyorum ve tekrar o sahneyi görmek için sabırsızım şuan.

Sizler nasılsınız bu arada? Hayat güzel gidiyor mu? Enerjiler yerinde mi? Mutluluk duyacağımız şeyler buluyoruz dimi? Hadi bir gülümseyin bakayım :)

Kalın sağlıcakla, mutlulukla, neşeyle, şükür ile..

Edischar.

38 yorum:

  1. Uzun otobüs yolculuklarını çok severim. Oh, yapmam gereken hiçbir şey yoktur, müziğim ve akıp giden manzara .

    Spotify'da yol listem var. Red Hot Chilli Peppers'ın Road Trippin'i ile başlıyor. Yola çıkarken ilk onu dinleriz biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir şarkı önerisi oldu bu teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bende 4 gün sonra 8 saatlik bir yolculuk ile evime döneceğim. Evimi özlediğim kadar yolculuk için de sabırsızım. Gülümseyelim, huzur dolsun her yer :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun yol güzeldir, epeydir çıkmıyorum bende böyle yolculuklara.. Müzikle beraber dalınan hayaller içinden çıkılamaz oluyor genelde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç beklemediğim bir anda yollar açılıverdi, umarım seni de güzel yollar bulsun :)

      Sil
  4. Bu birkaç ay içerisinde o kadar sık uzun yolculuk yaptım ki sanırım doydum, bir süre istemiyorum. Sen keyif al ama kendini dinle, müzikle hayallere dal, düşlerinin ressamı ol. :)
    Ev yapımı burger en sevdiğim. Hayalin gerçek olsun umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik listem hazır, sıra eşya toparlamakta :)

      Sil
  5. Profilinizde blog linki çıkmıyor yeni bulabildim arkadaşlar link verdi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanım, ne çektim bu linkimin gözükmemesinden.. Düzeltmeye çalışmıştım ama eski yorumlardan ulaşılmıyor sanırım

      Sil
    2. Evet şimdi olmuş ben tatildeydim yorumlara yeni yeni dönebildim eski yoruma denk gelmişim. Sevgiler 😊

      Sil
  6. oleey çok sevindim yolculuğunaa iyi yolculuklar. orda da eğlen iyiceee :) allam bi de burgerci mi olcan seeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli bir girişimcilik :D Sen de hep eğlen <3

      Sil
  7. Varış noktasından ziyade yol güzel olan :) teşekkür ederim İlkay, iç anadoluda bir yer işte :D

    YanıtlaSil
  8. Uzun yollar tam Yüzyüzeyken Konuşuruz dinlemelik. Benim listemde kesin olurdu :) Burgerde de eline sağlık, hayaller genişliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik listem hazır birazını jukebox a da yükledim :) hep yenilikler, güzellikler , çiçekler , böcekler 😊

      Sil
  9. hayallerin gerçek olsun inşallah
    bizim için de geziver😊😊

    YanıtlaSil
  10. Ben de uzun otobüs yolculukları ve evde burger yapmayı çok seviyorum. Tarif de yazsana fırsatın olunca ;) şimdiden iyi yolculuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek tarifi vermeyi çok istiyorum ama güzel fotoğraflar olsun istiyorum ve hiç o kadar vaktim olmuyor :D umarım yapacağım onunla ilgili bir şeyler de :)

      Sil
  11. ;))içindeki bu girişimci ruh hiç ölmesin e mi? ;))

    YanıtlaSil
  12. Son bir aydır sürekli yolculuk yapıyorum.Evime bu hafta gelebildim.Üstüne hafif birde kaza yaşadık.Galiba uzun bir süre yolculuk kelimesini duymayı istemiyorum.Yolculuğun güzel geçer inşallah :)Bir ara burger'ın de tarifini bize ver deneyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuroviç bizim de gözümüz yollarda kaldı , gözlerim seni aradı :) bu arada büyük geçmiş olsun ..

      Sil
  13. Bende ortalık biraz karışık. Annem ameliyat olduğu için şu sıralar sürekli onu düşünüyor durumdayım. Pek fazla bir şey yapmak gelmiyor içimden o yüzden. Okula da gitmeme az kaldı aklım ondayken biraz zor olacak gibi. Zor günleri atlattığımızı düşünürken böyle şeylerle karşılaşmak biraz yordu ama bunu da atlatacağımızı düşünüyorum. Bakalım... Neyse darlardım buralarıda gidiyoreee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun Gonca, umarım bir an önce toparlar annen :) umutlu ol, ameliyat kötü bir şey değil, iyileşmesi için bir fırsat. Bol şifalar olsun :) derslerin kolay geçer bu sene insAllah , başarırsın sen :) sınıf birincisi olursun bu sene ehehe

      Sil
    2. Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

      Sil
  14. Aminn, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. İyi yolculuklar, umarım harika anılar biriktireceğin bir yere gidiyorsundur. Burgerini mekanında yemek için de sabırsızlanıyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet tüm blogger arkadaşları bekliyorum :D teşekkür ederiim

      Sil
  16. İyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  17. Yolları severim, yolculukları da; hele ki güz ise daha bir keyifli olur. Şimdiden iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  18. o ev ne güzeldi değil mi, ben de bir gün o tip bir evde oturacağımı düşünürdüm ama işte hayat...

    YanıtlaSil