28 Eylül 2019 Cumartesi

Edischar Örgü Örüyor


Hello everyone!

Sonunda bebek yeleğine başladım.
Sabah ev arkadaşımla beraber iplikçiler sokağını keşfe çıktık. Çok güzel, uygun ipler bulduk. 5 TL'ye ören bayan ın bebek iplerinden aldım. Biri beyaz biri sarı renkte. Cıvıcık bir sarı böyle tam neşeli, bebek işi.  Evdeki şişlerim bir numara büyük olsa da modele uyum sağladı.
Örnek modele buradan ulaşabilirsiniz.

15 sırasını falan örmüşümdür. Kenardan da Behzat Ç. izliyorum. Tam ponçik ev halleri.
Leyla ile Mecnun izliyordum aslında iyi gider diye ama Behzat Ç.'yi bitireyim artık dedim. Bu sefer bitiririm umarım.

Bende yine bir diyet halleri. Bu sefer akşam 6'dan sonra bir şey yemiyorum. Gündüz de normal besleniyorum. Abur cubur yok işte. Bakalım işe yarayacak mı. Ne düşünüyorsunuz? Bu şekilde zayıflayan var mı? Bir 5 kilo versem yeter. Her kadının bir 5 kilo fazlası vardır her zaman.

"Ardında Bıraktığın Kadın" kitabım gayet iyi gidiyor. Sevdim.

Hem film, dizi, kitap, örgü.. Ev işleri. Hepsine birden zaman ayıramıyorum. Nasıl olacak ? Hepsini de yapmak istiyorum. Keşke günler biraz daha uzun olsa. Her sabah 9 da uyanıyorum. Acaba 7'de uyanmaya mı başlasam ki..

Haftaya cuma İstanbul'dayım kısmetse. Kurs için 2-3 günlüğüne babamın yanına geçeceğim.

Bugün çok güzel bir salata yaptım. Sizinle de paylaşmak istiyorum.


-Haşlanmış kinoa
-Şeftali
-Elma
-Marul
-Biraz yağ ve bolca limon.
Karıştır, bitti.

Ay kesin yapın. Çok güzel oldu. Akşam salata ye, geç. Mis gibi.

Öptüm.
Edischar.

33 yorum:

  1. Hehehe ne tatlı ya örgü, dizi, salata :) Bitince göster bize de :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel uğraşlar. Örgü yeteneğim çok yok ne yazık ki. Literatürümdeki tek bilgi iki ters bir düz 😆😀

    YanıtlaSil
  3. Yaa hadi kolay gelsin örgü de...
    Sağlık için zaten özellikle 8'den sonra yemek yemek sağlıklı değil... Ama benim bildiğim kilo vermek için şu saatten sonra yemeyeceğim falan değilde her öğününü yiyip sanırım daha az yemek, bilemedim ki. Çünkü ben akşam yemeğini 7'de yiyorum, öncesinde yersem her zaman 10 gibi çok acıkıyorum ve tekrar yemek yemek zorunda falan kalıyorum. Bilemedim ki işe yarar mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kuzenim öyle yapmış vermiş baya kilo. Zaten olay acıkınca 10'da yememek :D Gün içinde protein alıyorum kesin

      Sil
    2. Yok biliyorum da demek istediğim akşam yemeğince insanın canı eskisine göre daha fazla yemek yemek ister gibi geldi:D Gerçi herkes ben değil sonuçta, kuzenin verebilmiş ne güzel:D Eh kolay gelsin madem bu konuda

      Sil
    3. Teşekkürler Zeynepcim bakalım deniyoruz , göreceğiz :D

      Sil
  4. el işlerini bende çok seviyorum.Daha önce bir çift patik örmüşlüğüm var.Birde eve paspas örmüştüm.Tüm ev işlerine zaman ayırmak gerçekten zor oluyor.Bir yemek en az 2 saat alıyor benim.Ve uyku problemi bende de var.Sen yine iyi 9 da kalkıyorsun ben 10-11:(Ve gün o kadar kısa geliyor ki.Şimdi zincirleri kırma diye bir şey var onu yapıcam uyku için :)Sende deneyebilirsin barış özcanın videosundan bakıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paspas örmek de çok güzel bence :) Evet gün yetmiyor maalesef, umarım işe yarar uyguladığın yöntem :)

      Sil
  5. salata aklımda olsun saool :) montessori kursu de miii :) evet tahmin ettiydiiim örgü ve belki de patik hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet mmontessori, çok heyecanlıyım :)

      Sil
  6. Bende görmek istiyoruuum. Bitince bizimle de paylaş lütfen :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel... Salatayı da not aldım, teşekkürler. Örgüyü çok merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Behzat Ç.'nin birinci sezonu ne çabuk bitti. En sevdiğim dizilerden kendisi,bölümler kısa kısa güzel olmuş.
    Tam örgü mevsimi, kolay gelsin.
    Evet hepimizin bir 5 kilo fazlası hep var.Amaan canım veririz, nedir ki 5 kilo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sezona başlayamadım henüz, çünkü eskisini bitirememiştim. Bunları bitireyim öyle blutv ye geçeri:D

      Sil
  9. Ben de dün geçen kış başlayıp bir kenarda bıraktığım örgümü elime aldım. Güya Metos'a yelek örüyordum. En kocaman şiş en kalın yünle ama örmeyince bitmiyor yine de tabi :D

    YanıtlaSil
  10. bend e el işlerini severim. yelek daha hiç örmedim de lif çok örmüştüm. şimdilerde havlu ve seccade işliyorum. bu yaz hep onlara vakit ayırdım. okul açıldığından şimdi yapamıyorum ama ara tatilde yaparım belki.
    leyla ile mcnun güzeldir. behzat ç yi izlemeyi isterim de inşallah başka zaman.
    ben de kilo verdim bayağı son yazımda da bahsettim. haftada birkaç gün 1 er saat yürüyüş ve porsiyonları azaltmak kesinlikle işe yarıyor. ayrıca beyaz ekmeği kestim. tahıllı ekmek yiyorum hep. azar azar tabi. tatlıyı ve abur cuburu da azalttım. çok canım çekerse de az yemeeye çalışıyorum. kolay gelsinn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle beslenince ve yürüyüş yapınca kilo almak için sebep yok aslında :) Sizin de ellerinize sağlık. Ben de lif örmeyi çok seviyorum :)

      Sil
  11. bi ara acaip sarmıştım örgüye bağımlılık yapmıştı ör ör dünyaları örmüştüm :),
    sonra dikişe sardım baktım bu daha hızlı 1saatte triko kumaştan bir kazak dikebiliyorum örmekle aylar sürebiliyordu :/
    zaten sonra da bırakmadım dikişi hala çok severek dikiyorum
    belki bi ara sende başlarsın dikişe he :))

    YanıtlaSil
  12. Kolay gelsin, en özlediğim ev halleri bunlaaar :)

    YanıtlaSil
  13. Edischar, film yada dizi -alt yazılı değilse tabi- örgüyle müthiş gidiyor, denemelisin. Nasıl bittiğini anlamıyorsun ;))

    YanıtlaSil
  14. Ayy örgüüü *-* Solak olduğum için epey zorlandığım bir konudur kendileri. Çokça kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gonca, sol eller örenler de oluyor ya yaparsın :)

      Sil
  15. hobi güzel şeydir de o kinoa normal insan işi değil. Denemiş bir olarak söylüyorum. İnsanın yaşam enerjisini yer bitirir. Geleneksel modda ölçülü beslenmek yeterli olur.

    YanıtlaSil