22 Eylül 2019 Pazar

Bir Fincan Çay


Eviiimmmm. Evim evim canım ponçik evim. Oh be insanın evi gibisi yok.
Dün nihayetinde Bursa'ya döndüm. Gelir gelmez misafir ağırladım. Sonunda bir sandalye üzerine oturdum.

Neredeyse 15 gündür yokum evde. Bu dönem güzel geçti. Sevdiğim, özlediğim insanları gördüm. Akraba ziyaretlerimi yaptım. Artık sonbaharı evimde geçirmek istiyorum.

Havalar iyiden iyiye soğudu. Geceleri battaniye yetmiyor. Polar pijamalarımı dün gece ani bir kararla bazanın altından çıkardım. Meşhur mavi polar pijamalarım. Geçen kış baya benimle özdeşleşmişti. Bu sene de trend olmaya devam ediyor.

Bakalım ilk defa bir sonbaharda evdeyim. Patik örmeyi öğreniyorum. Ablamın bebeği için bebek hırkası örmeyi de planlıyorum. Kışın örgü ve çay ikilisi otomatikman ortamı ısıtacaktır diye tahmin ediyorum.

Halamdan bir bavul dolusu kitap getirdim. Hepsi de roman. Oh sefam olsun. Roman okuyacağım. Debbie Macomber, Sarah Jio, Buket Uzuner okuyacağım. Çerez kitap okuyacağım. İstediğimi okuyacağım. Hiç bilgi içermeyen kitap okuyacağım. Kime ne?

Roman okumayı o kadar seviyorum ki. Ben ve kitabım. İkimiziz. O kadar farklı hayatlar görüyorsun, duygusal zekan o kadar gelişiyor ki, uzaktan yargılayan anlayamaz..

Bu kış iyiden iyiye el işleriyle geçecek gibi. Şişler, tığlar, ipler, boncuklar.. Ne bulduysam evden getirdim. Hobi çantam oldu.

Bir yandan film de izlerim belki artık. Evdeyim nasılsa.

Evimi özlediğimi söylemiş miydim? İnsanın evi gibisi de yok demiş miydim? Mis mis..

Edischar.

18 yorum:

  1. Edischarcım evdeyim nasıl olsa demişsin ya merak ettim. Montesorri eğitimin n'oldu? İş/okul planın yok mu? Evdeyim derken komple evde olmayı kastetmedin sanırım di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten iş yok çalışmıyorum hazirandan beri, montessori kursum ekimde başlıyor. o da haftasonları sadece, evet evde sayılıyorum :D

      Sil
    2. yok canım, ben hiç kıskanmadım ki :.( keşke ben de bir süre sadece evde olsam. okusam, yazsam, hayal etsem... kimseyle uğraşmak zorunda olmasam...

      Sil
  2. Kitap, örgü, film ve mavi polar pijemalar daha ne olsun. Sevgiler 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Eğitim ekimde inşAllah :) valla ya mis gibi yayıl :)

    YanıtlaSil
  4. çok iyi bir kış geçireceksin ne güzel evde ve örgülerle :)
    ben de yaz boyu işleme yaptım. seccade ve havlu işledim. severim el emeğini. benim okul başladı. derslerle geçecek, başımı kaşımaya vaktim olmayacak sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne kadar güzel işlerle uğraşmışsınızz. Derslerde kolay gelsin :))

      Sil
  5. Gerçekten insanın evi gibisi yok valla. Ablanın çocuğu için bir şeyler örmen çok tatlı. Özendim valla bu davranışa 😂 Hoşgeldin Bursamıza :) Kafiyeli oldu 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarım bugün yarın bebek hırkasına :)))

      Sil
  6. rahmetli Babaannem derdi ki evcazım evcazım saklar sırcazım derdi 😊🌸 gerçekten öyle insanın evi gibisi yoktur dilerim herşey gönlünce olur sevgiler 😊🌸 keyfini çıkar 😊

    YanıtlaSil
  7. Okumak ve örmek; hayatımın iki tutkusu!

    YanıtlaSil
  8. Yaay, bu kış çok güzel geçecek desene :))

    YanıtlaSil
  9. Yazınızı okuyunca içim ısındı doğrusu. Çaylar, örgüler, kitaplar ve polar pijamalar. Bir insan daha ne ister ki! Örgülerinizi çok merak ediyorum. O zaman umarım bu kış sizin için bol gülücüklerle geçer deyip yorumumu bitireyim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. mavi pijama ve kitaaap işte hayaat :)

    YanıtlaSil