13 Eylül 2019 Cuma

Edischar on the Road


Uzun bir otobüs yolculuğundan hepinize merhaba,
Şuan otobüsteyim. Fakat Eskişehir otobüsündeyim. Peki neden? Uzun yolculuğumu yapacağım otobüsümün kalkış saatini 18.00 zannediyordum. Meğersem 17.30'daymış!!! Vezneye gittiğimde görevlinin bana 18:00'de otobüsün olmayıp, 17.30 da yani 5 dk önce yola çıkmış olduğunu söylediği zaman yüzümün almış olduğu şekli hayal edebiliyor musunuz? Gözüm falan seğirdi. Beynim bulanıklaştı. Bavulumdan destek almaya çalıştım. Çevre yoluna çıktıkları için de bekleyemezlermiş.

Günde sadece 2 otobüs var ve en sonuncusu da gitmişti. Misafir yolcu olduğum için baya nazlandım ve beklemelerini söyledim. "Yarın akşam nişan var nişan!! N'apcam ben şimdi??" dedim. Neyse ki bir yol buldular ve şuan Eskişehire gidiyorum tekrar. Oradan aktarma yapacağım.
huh.

Bugün ise 2 saat içinde kuzenimin nişanı için bana ayakkabı ve elbise alışverişi yaptık. Kızlar için bu bir rekor bence. Nişan elbisesi bulmak, ayakkabıyı uydurmak günler sürer normalde. 2 arkadaşımla beraber Bursa kapalı çarşılarında bir o abiye, bir bu elbise derken onlarca elbise denedik. Denedik diyorum çünkü diğer arkadaşım da benden özenip arkadaşının kınası için kendine elbise aldı.
Bu arada, aynı elbise modelinin farklı rengini, aynı eşarbı ve neredeyse aynı ayakkabıyı aldık :D Şaka gibi. Ama en yakın arkadaşlar böyle yapar. Kardeşler de...

Yarın sabah gideceğim memlekete varmış olurum inşAllah. Dualarınızı alırım. Yarın akşam nişan var ve muhtemelen sabahtan itibaren akşam için hazırlanmaya başlarız. Kuafördü, makyajıydı derken..

Ama en son 6 yıl önce düğüne gitmiştim. Şuan böyle şatafatlı bir nişana gidecek olmak beni heyecanlandırdı. Kıyafetimi de çok beğendim. Yine ablanız "asil". Asillik ve şıklıktan ödün vermem. Özellikle bir aslan burcu olarak o davette en göze çarpan olmayı her türlü başarırım. Rüküşlükle değil kesinlikle biliyorsunuz.
-Bir de şu çalışmadığım günlerde düzgün kombinlerle dışarı çıksam müthiş olacak.-

Bütün yaz evde yattım yattım, eylül geldi bir hareketlenme, bir akrabalarla buluşma.

Senden Önce Ben kitabımı son 50 sayfasında noktalamak zorunda kaldım. 450 sayfalık kitabı sırf 50 sayfa için yanıma almak istemedim. Filmini izledim gece. Bari sonunu göreyim dedim. Ya böyle bir saçmalık olamaz. Film resmen beklentimi karşılamadı. Hem de hiç. Kitap çok güzel olmasına rağmen, filmde karakterler hiç oturmamış ve acayip sıkıcıydı. Hele Lou'nun kaş mimikleri midemi bulandırdı. O kadar!

Şimdilik hoşçakalın. Müzik listemle sabaha kadar yolum var!

Edischar.

32 yorum:

  1. Kitap okuyunca sen karakterleri hayalinde oluşturuyorsun ama filmlerde başkasının hayalindeki karakterleri görüyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hayalimdeki karakterler daha güzel keşke ben çekseymişim :D

      Sil
  2. İyi Yolculuklar! 😍😍😍

    YanıtlaSil
  3. Macerayala başlamış yolculuk. Sağlıcakla varasın inşallah. Elbisenin hakkını vermek için müziğin sesine kulak vermeyi unutma😇😇🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon :Dd bakalım oynamayı unutmuş muyum :))

      Sil
  4. Yaşadığın talihsizlikler kötü olmuş ama bu da bir macera sonuçta. Nişan düğün falan hiç sevmem ve çok canım sıkılır ama sen umarım eğlenirsin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kuzenimin nişanı olunca heveslendim :))

      Sil
  5. Hayırlısıyla güzel güzel geçsin yolculuğun. :) Ayy, kitabın sonunu da mutlaka getir ama kendi finalini kendin yaz sonra 😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) dönünce sonunu okuyacağım :)

      Sil
  6. Nişan hayırlı olsun darısı bekarların başına hayırlısıyla Allah tamamına erdirsin..
    Nişan için alışverişini paylaşaydın yaa merak ettim :))

    YanıtlaSil
  7. aksiliklerin sonunda güzel zamanlar geçirirsin inşaallah,hadi sana iyi eğlenceler💃💃😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bakalım hayat neler hazırlıyor :)

      Sil
  8. maceralı bir dünden sonra yoldasın iyi yolculuklar hadi madeem pırılda ordaaa :) dua edicem yol ve yarın içiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deep im , düğünde talip çıksın dimi :D

      Sil
    2. ha haa evet evet ava giden avlanır hihihi. avlan sen deee hihihi :)

      Sil
  9. En son ablamın nişanına katılmıştım. O hafif gergin ortam, gelin ve damadın yüzlerinden okunan heyecanı, müstakbel dünürlerin karşılıklı sohbet çabası, bir de istemeli nişansa tuzlu kahve merasimi, esprileri pek da komik olmayan şakacı dayı- amcalar, nişan vesilesiyle tanışan gençler arasından ilerleyen süreçte yeni çiftlerin oluşabilmesi vs. çok keyifli oluyor gerçekten :D
    Ama sadece tüm yaşananları dışarıdan bir göz olarak izlemek güzel, yoksa o stresin içinde olmak pek de cazip gelmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir organizasyon neticede :) hayırlı olsun ablanın nişanı da

      Sil
  10. İyi yolculuklar olsun. Nişanlanacak olan çifte mutluluklar. Ben de Aslan burcuyum, şık giyinmeyi severiz de ben biriyle aynı kıyafeti giymekten hoşlanmam;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiz , neyse ki aynı ortamda bulunmayacağız :D

      Sil
  11. Neyse ki bir yol bulunmuş, derin bir soluk aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele benim ikinci otobüse yetisirkenki derin soluk alışım :D

      Sil
  12. Teşekkür ederiiz, aynı durumdayım, nasıl bir makyaj çıkacak ortaya bakalım bir de o var

    YanıtlaSil
  13. Nişan ve düğünleri hiç sevmiyorum.Hatta nefret ediyorum bile denilebilir.Sürekli aynı şeylermiş gibi geliyor hiç zevk alamıyorum.Son ses müzik saçma sapan muhabbetler hiç tahammül edemiyorum.İyi yolculuklar umarım eğlenirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet de çok yakın olunca mecbur geliyoruz :) teşekkürler :)))

      Sil
  14. Nişan ve düğünleri tamamen kurt dökme fırsatı olarak görüyorum. Giyinip süslenip gidiyorum, hiç oturmuyorum, paso oynuyorum :D ama müzikler kötüyse direk kaçarım mekanda :))) iyi eğlenceler sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ya daha oynama kısmına geçmedik ama unutmadıysam oynarım :))

      Sil
  15. Ne aksiyonlu bir gün olmuş. Kitabını henüz okumadım Senden Önce Ben'in ama filmini sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  16. Okurken yaşadıklarını hissettim resmen. Umarım nişan güzel geçer ve yaşadıklarını unutturur. İyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil