25 Eylül 2019 Çarşamba

Skate 4ever


Merhabalar :)

Zamanında kaykay ve paten yapmıştım. Ne severdim ya. Ne ara büyüdüm be. Hala kaykay yapan çocukları gördüm mü izlerim. Çok da severim. Kendim yapamasam da. BMX hayranlığım falan da vardı. Çılgındık be. Farklı çocuklardık. Marjinal idik. Herkesi beğenmezdik. Kaykay grubumuz vardı. Kaykaycı çocuklar ilen takılırdık hacım.

Yazın çok aktif bir blogger zamanı geçti. Sonbahar geldi, dengeler değişti dimi. O fıkır fıkır enerji yerini sakinliğe ve içe kapanmaya bıraktı. Olabildiğince her gün yazmayı hedefliyorum. Sadece çok şehir dışına çıktım ve internetsiz ortamlardaydım. Şuan bir problem yok :) Aman nazar değmesin.


Dün uzun zamandır gördüğüm Cannes ödüllü Fransız yapımı Mommy filmini izledim. Film alışılmışın dışında bir konuyu içeriyor. Hiperaktivite bozukluğu olan bir çocuk ve çocuğunun davranışlarını aratmayan annesinin mücadelesini konu alıyor. Film, Fransızca konuşulmasına rağmen Kanada'da çekilmiş sanırım. Ben öyle anladım. Bunu anca filmin ortalarına doğru fark ettim. Halbuki en baştaki yazıda Kanada'da yeni çıkan bir kanundan bahsediyordu. Artık aklım neredeyse.. Müthiş entelektüellik seviyem. Daha filmi anlamıyom.


Loredana da yeni albüm yapmış. "King Lori". HANA şarkısına bayıldım. Mozzik ve Loredana'nın minik kızları Hana'dan alıyor ismini ve onu anlatıyor şarkıda. Edischar, tam bir Almanca rap hayranıdır. Almanya ve Almanca'yı da çok sever. Edischar'daki "sch" sesi, bu hayranlıktan geliyor.
Neyse ki Almanya'ya gitme fırsatım olmuştu. Keşke yine gidebilsem.

Bu ara bende bir Avrupa'yı görme sevdası başladı. Hadi bakalım hayırlısı. Interrail falan yaparmışım. Şu trenle Avrupa'yı geziyorsun ya. Üniversite'de yapamadık, belki aklımız başımızdayken yaparız. Kim bilir..

Şimdilik yeni odamızın tadını çıkarıyoruz arkadaşımla. Temizlik de bir yandan devam ediyor. Bitmiyor ki anasını satayım. Ay. Ağzıma vurayım.

Montessori kursuna seçilmişim. Önümüzdeki hafta kursa başlıyorum. Bol bol detay vercem inşAllah.

Sizler neler yapıyorsunuz? Ağaç Ev'de çok güzel konular konuşuluyor. Bu haftanın sorusunu hala cevaplamadıysanız. Come on!

Sevgiler
Edischar

17 yorum:

  1. Bloggerın neşesiiiiii :) Her gün yazacak olmana çok sevindim. Senin yazılarını okumak çok eğlenceli 😊Almanca rapi bende çok severim. Bu aralar Türkiye de yükselişte sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2014'ten beri dinliyorum galiba ben de :D Sen okumazsan, diğer blogger arkadaşlarımız okumazsa ne değeri var ki <3 seviyorum sizleri, burayı.. Kaybolmayalım bir yerlere aman :)

      Sil
  2. Allah neşeni daim etsin inşallah canım benim 😊🌸 kalb kalpe karşıymış bende bugün bir genç kız gördüm cok güzel kaykay biniyordu dedim ne güzel biniyor maşallah 😊😁bende paten sürmeyi çok istedim ama olmadı ama hâlen istiyorum bakalım 😊🎈 annemi kandırırsam inşallah 😁😊bende temizlik devam bitmiyor gerçekten 😁 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer istiyorsan paten sevdanı erteleme derim:) içinde kalacağına denemelisin :)

      Sil
  3. Ne güzel keşke bende her gün bir şeyler paylaşabilsem ama okul olduğundan çok yoğunum :( Mümkün oldukça okuyacağım yazılarını merakla...
    Kaykay yapanlarda her zaman çok cool gelmiştir banaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından haftada bir yaz ya bir rutin olsun :) özletme kendini

      Sil
  4. ay ben de diyodum montessori nolduuuu very goood :) mommy izlerim :) haberler güzel :) paranoid park izlee (kaykay filmisi) haberler güzellll oleey :)

    YanıtlaSil
  5. Şarkıyı dinleyeceğim Edischar. Paten sürmek bir başkadır küçükken, çok keyifliydi gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençken de güzel ya :) Tabi yaş 24 lere varınca daha farklı zevklere sahip oluyorsun :)

      Sil
  6. Ne havalı paten sürmek, küçükken özenip yapamayan çocuktum. En aktif bloggerımız sensizn, hep yaz inşallah :) Montessori kursu için de çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. Kursun umarım güzel geçer. Detaylarını merakla bekliyor olacağım. Ağaç ev yazılarına ben de bir göz attım ama yazmak için şu sırlar pek müsait olamıyorum. Okul açıldı Gonca'ya vakit kalmadı pek 😭Ayrıca umarım yakın zamanda tekrar Almanya'ya gitmek için fırsatın olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftada bir uğra bari :) umarım gidebilirim gerçekten :)

      Sil