24 Eylül 2019 Salı

Evsel Olaylar

 

Geldim ve rahat durmadım. Hemen ev temizliğine giriştik ev arkadaşımla. Aylardır bekleyen işleri bir günde hallettik. Çerçeve alındı, fotoğraf çıkarıldı. Ayna alınıp girişe monte edildi.

Ani bir hareketle oda düzenimizi değiştirdik. Odamızı birleştirdik.
Haftalardır depoda duran ayaklı askılık için vida alındı ve kuruldu. Odayı hemen ısıttı bu askılık. Zaten baya hoş bir detay. Severim.
Odamız kış için hazır. En sıcak odayı seçtik ve eşyalar da gelince oda doğal olarak ısındı. Umarım kışın da sıcacık olur.

Çok üşüyen biriyimdir. Kansızlık başa bela. İnsanlar şok oluyor böyle battaniyeye sarılı, polar kıyafetler içinde görünce. Ama n'apayım? Üşüyorum.

Az önce de ütüyü yeni bitirdim. Şehir dışına çıkıp gelince dağ gibi ütü oluyor tabiki.

Makbule Teyze'ye çuvalla ip gelmiş. Parça parça. Aldım biraz içinden seçip. Bakalım, patik matik örerim belkim.

Aslında o kadar işim oluyor ki gün içinde hobilerime zor vakit kalıyor. Temizlik ve yemek günün dörtte üçünü kaplıyor. Geri kalan vakitte de ayaklarını uzatıp sohbet ettiğin bir an oluyor. Yine de hobilerime vakit ayırmaya çalışıyorum. Ki bir bavul kitap getirdim, şimdi onları okuma vakti..

İyiden iyiye işsizliğe alıştım ve seviyorum evde kalmayı.

Şimdi ev arkadaşım kahve içmeye çağırıyor. Gidiyim bari.

Sevgiler
Edischar.
 

37 yorum:

  1. oh ellerinize sağlık 😊bende bugün mutfak temizliği yaptım 😁 çok şükür bitti... afiyet olsun keyifle için sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy temizlik ne kadar rahatlatıcı değil mi?? Sizin de ellerinize sağlık :)

      Sil
  2. Valla bende kansızım, çok üşürüm, anlayabiliyorum seni:) Afiyet olsun, iyi eğlenceler hadi size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç ısınamamak :D teşekkürler Zeynep <3

      Sil
  3. Yaklaşık 1 aydır evimden uzak kaldım. Şükürler olsun bugün evime geldim ama her yer toz. Allah’tan babam pek kirletmemiş. Ama gönüllü iş yapmamız gerekiyor. Yarın annemle kolları sıvama vakti. Kolay gelsin bize inşaAllah. 😅 siz bitrişmiş, karahlamışsınız darısı başımıza.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet umarım sizin de kolayca çabucak hallolur biter, üstüne bir de kahve içersiniz oh mis :)

      Sil
  4. *bitirmiş, rahatlamışsınız.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş emeklerinize sağlık.. Bende çok üşüyen biriyim Allah yardımcımız olsun soğuk iklimler bize göre değil galiba😂 Kar manzaralarına da bayılırım 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışı seviyoruz ama üşüyen de insanlarız. Öyle bir şeyler işte :)

      Sil
  6. Bizde de bugün dip köşe temizlik vardı ama ben yapmadım. Ben Arya'yı (6 yaşındaki kızım:) da alıp arkadaşlarımla pikniğe gittim. Geldiğimde evi tertemiz bulmak şahaneydi :) temiz ev süper bir şey, özellikle de temizleyen ben değilsem ayrı bir güzel :) örgülerini merakla bekliyorum. Ben en fazla atkı bere yapabiliyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun o da güzel, ben de henüz o aşamadayım ki :D Piknik güzel geçmiştir umarım :)

      Sil
  7. Temizlik işleri keyifli oluyor ama bir o kadar da yorucu. Ben de bugünlerde senin gibiydim. :)

    YanıtlaSil
  8. Birikmiş işler bitince güzel oluyor👍😊

    YanıtlaSil
  9. Olsun ya rahatlıyorsun her seferinde :p

    YanıtlaSil
  10. Keyifli keyifli, sıcacık saatler geçirirsin inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Neler neler öreceksin merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patik patik :) pinterestten de bardak altlığı vs basit şeylere bakıyorum :)

      Sil
  12. oh hoş hayat yaa :) blogda da yine aktif ol tatil öncesi aramızda en aktif sendiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi deeptone ya şehir dışına git gel kopukluk oldu, yazacağım her gün:)

      Sil
  13. Güzel günleriniz olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. Kolaylıklar diliyorum sana. Musmutlu otur evinde, keyifle :)

    YanıtlaSil
  15. Benimde evde yapmam gereken bir sürü iş var. Evi yeni taşıdık. Halen daha yerleşme süreci devam ediyor. Yoğunlukta ancak bu kadar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin, yeni ev hayırlı uğurlu olsun :)

      Sil
  16. Gençlerin şimdi hayatta yer alma zamanı, evde pineklemeyi biz moruklara bırakın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ya aşk olsun :) genceciksiniz daha, şuan hayat böyle bir dinlenme fırsatı verdi :)

      Sil
  17. Evet o ataleti kırabilecek miyim bakalım :) Jojo Moyes'den devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  18. AA bir kansız da benim. Bugün tahlil verdim hatta. Kış geldi mi tir tir titremeler ofofof. Kendine çokça dikkat et benim gibi şifayı kapma😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yün patikler , kazaklar ile bir kış daha :)

      Sil