22 Haziran 2020 Pazartesi

İçinde mi dışında mı ?


Geçmiyorr günleerrr geçmiyorr.. dırırım.. Burada çiçekler açmıyor. dırırım..

A be canlar! Geçmiyor günler. Arkadaş, biz de "Boş olsak, şunu yapacağım, bunu da yapacağım." diyen insanlardık. Ne oldu şimdi? Hadi söyle bakalım. Evden çıkmıyorsun, hadi üretken ol hadi!

Ne olur üstüme biraz üretkenlik atın. Üstüme motivasyon atıınn. Hava hep yağmurlu. Bir tek teras var evde, onda volta atıyorduk. Şimdi onu bile yapmıyoruz. El kol kalkmıyor. Siz n'apıyorsunuz evde? Biraz öneri verin n'olur.. 

Çok ilginç ki bugün baya evde spor yaptım. Bir de tığ ile oya öğrenmeye başladım dün. En azından elim oyalansın da azcık kendimi üretken hissedeyim.

Yeni yemek tarifi bile denemiyorum şuan. İşler askıda. Hani "Bunu yapsam ne olacak ki? Kazancım ne?" diyorum.. Ne değerliymiş bir starbucks'a gidip kahveni yudumlamak. 

Gençler , huu !! Haydi biraz canlanalım, birbirimize azcık motivasyon ve ışık yollayalım. Kamon beybiii.

Çoğu kimseler yok buralarda şu aralar. Olanlara selam olsun. Yorumlarınızı bekliyorum, bir iki el sallayın.

Görüşürüz
Edischar. 


11 yorum:

  1. Enerjine bayıldımmmm, şu an öyle bir ruh halindeyim ki iyi geldi. Teşekkürler, ışığın bana ulaştı :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben de istiyorum o ışıktan, biraz da motivasyon tabi.. Geçicek, geçicek bu günlerde... Umarım geçer..

    YanıtlaSil
  4. evde bol yemek bol tatlı bol kitap film dizi ile geçiyor günleer :)

    YanıtlaSil
  5. Fazla gelen zamanlarını biraz bu tarafa yolla:)))

    YanıtlaSil
  6. Aklımızda biraz sınırlandırılmışlık olunca insan ister istemez mod olarak istediği hiçbir şeyi yapamaz hale geliyor. İnan benim durumum da pek farklı değil kpss çalış dizi film izle kitap oku falan. Arada motivasyonumu sağlayan tek şey BTS. Onların üretkenliği bile bana pozitif etki yapıyor :D

    YanıtlaSil
  7. Hepinizi ne de çok özlemişim canocanlar 🤗 tek tek selam ❤️ yine yoğunum , geleceğim

    YanıtlaSil
  8. Burasını örümcek bağlamış, camları açıp havalandımak gerekiyor, huuuu. İyisindir umarım :)

    YanıtlaSil