17 Haziran 2020 Çarşamba

Korona Günlükleri mi?


Selam beybiler! 

Koronadan ölmedim. Yaşıyorum. 
Baktım yine motive olma vaktim gelmiş hemen attım kendimi buraya. Eğer motive olacaksam bu iş burada yapılacak! Boşuna mı kurduk koca(!) blogu.

Yalnız anladım ki, bu blog işi düzenli giden bir şey değil. Bir uğruyon, bir gidiyon öyle devam ediyor işte. 

Evdeyim 4 aydır falan. Patladım. Üretkenlik desen sıfır. Hep ev temizle, yemek yap. Yemek bile yapmıyorum artık. Hem yaz geldi.. Kahvaltılıklarla geçiştiriyorum. Şaka maka yaz geldi ya!! Gençler Edischar neredeyse 1 yaşına girecek farkında mısınız :O Geçen yaz neydi bee. Hep beraberdik dimi? 

Anamm!! Bir kilo verdim kızz!! 61 kiloya düştüm şükür sonunda. Hala tombişim ama olsundu. Daha vereceğim ki. 

Şimdi öncelikle, bir plan hazırlamam gerek. 
Temizlik, kitap çevirisi, montessori sınavına çalışma ve yurt dışı için hazırlanması gereken evraklar. Bu yurtdışı muhabbetini ayrı bir başlıkta daha sonra anlatacağım. Aman hemen anlatırsam nazar felam değer. Kesinleşsin size gittiğim yerden kartpostallar atacağım :p 

Sizce de Edischar, Türkiye'de yaşamak için biraz fazla uçuk değil mi? Bir ülke yetmez ki, hayatını yaşamaya.. İlla yeni ülkeler, yeni hayatlar keşfetmeli. Kızçe, her gün değişiyor! Bir gün blogcu, ikinci gün ortada yok.. Te Allam.. Neyse, bu motive olma günlerinde beraber oluruz umarım.

Hepinizi özledim ki. Canlarım. Kimler burada? Nasıl gidiyor? Karantina modunda mısınız? Umarım hepiniz sağlıklı ve güvendesinizdir. 

Öptüm. Uzaktan.
Edischar. 

19 yorum:

  1. Yurtdışı kararını destekliyorum ama sonunda benim gibi bir çıkıp 15 sene kalmak da var ;) Çok enerji dolu yazmışsın, çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy hangi ülkee? 25 yıldır Türkiyedeyim yeter gari

      Sil
  2. Tekrardan hoş geldin!!! Yaaa özlettin kendini... Sensiz olmuyor blog! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Can!! Ağaç ev sohbetlerini görüyorum hala sizi tebrik ediyorum, kucakladınız, alıp götürdünüz valla :)) hepinizi özledimm

      Sil
    2. Blogger Gazetesi'ne ekledim seni!

      Sil
  3. Yeniden Hoş geldin. Benim karantina sürecim de az çok seninki gibi geçti. Pek bir şey yok yani :( Voaa blogunun ilk yılı oluyor demek. Zaman gerçekten hızlı geçiyor :) Şimdiden nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, seni gördüğüme çok mutlu oldum. En yakın zamanda uğruyorum bloguna;))))

      Sil
  4. Ben de diyordum Edis'in yeni yazısını ne zaman göreceğiz...
    Umarım yurt dışı işin olur, çünkü benimde vardı öyle bir şey ama korona yüzünden iptal oldu. Umarım sen gidebilirsin:)

    Ayrıca seni daha sık görmek isteriz! Sağlıcakla kal... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki sonra seninki de olur Zeynep?? Nereye gidecektin ki merak ettim.. gelcem gelcem, sana da uğrayacağım 🤗

      Sil
    2. Edinburgh'a, bir haftalığına gidecektim ama nasip olmadı... :(

      Sil
  5. Yayayaya özledim valla seni. İyi ki geri döndün. Hoş geldiiiin. Gitme bir daha, özletme kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevval kızz buralarda mısın senn?? Bakalım, yazmaya çalışacağım

      Sil
  6. Tekrar hoşgeldiiin! Yazılarını gerçekten özlemişim. Umarım yurtdışı işin istediğin gibi olur. Lütfen yazılarına çokkk ara verme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelya ben de senin blogu acayipli özledim, bakcam şimdii

      Sil
  7. Farklı coğrafyalara açılmak kesinlikle insanı geliştiren bir şey. İsteği, hevesi, azmi olan herkesin bu konuda yolu açık olsun dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarimmm klio!! Hep başka hayatlar keşfetmek istedimm. Umarım olurrr teşekkürler, sevgiler

      Sil
  8. Düşünsene gittiğim yerden yazılar paylaşıyorum (:

    YanıtlaSil
  9. heey iyi olmana sevindim. kitap çevirisi sölemiştin de mi daha önce, aynı kitap mı, montessori de devam desene. eveet yurtdışı yakışır sanaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Takibe aldım bende sizi sayfamı ziyarete davet ediyorum
    https://heybiliro.blogspot.com/

    YanıtlaSil