25 Temmuz 2022 Pazartesi

Edischar anne oluyor.

 


Selam blogger ailesi!

Hindistan usulü patatesli katmerimi (aloo paratha) bir yandan agzima tikarken , bir yandan da yagli parmaklarimla kilavyemin basindayim. Dur su caydan da bir yudum alayim.

Evet dostlar ilk hamileligimin 26. haftasindan bildiriyorum. Her sey cok lezzetli gorunuyor!Valla karbonhidrat, seker, saglikli sagliksiz her gordugumu tatmak istiyorum. Göbüsüm de benden once menzile variyor artik.

Anne olmanin ilk heyecanlari, bebisle ilgili planlar, alisverisler, hayat gailesi derken yazi yazmayali epey oldu.

Sanirim bu zamanda daha da olgunlastim. Daha farkli bakiyorum hayata. Daha bir sükür icerisindeyim. Ergenlikten ciktik herhalde en sonunda. Zaten hayata bunun icin gelmedik mi ? Daha iyiye dönüsmeliyiz her zaman, dinazorlasmadan yasamali hayati.

Simdiki evimiz iki odali. Bir odamiz zaten bostu. Orayi bebek odasi yapma gayreti icindeyim. Tabiki montessori egitimi gecmisimi de isin icine katarak, yavrumuza bir montessori duzeni kurmak istiyorum. Burada, Amerika'da montessori dogum ile beraber basliyor. Bebekler icin müthis materyaller var. Kismetse cillop gibi montessori materyallerini raflara dizmeye niyetliyim, kizim icin.. Aaaa evettt dogru , bebisimiz kiz olacak! Bu dönem sabirsizlik, mutluluk, bir nebze endise ile geciyor. Yeni bir sayfa aciliyor hayatimda. En guzel, en temiz sayfalardan... 

Canim kizim saglikla gel.

Aslinda türk annelere de faydali olmasi acisindan 0-3 yas evde montessori deneyimlerimi paylasma niyetindeyim, ama görelim, olur mu , olursa nasil olur...

Kendinize cok iyi bakin dostlar! Isiltiniz daim olsun!

Edischar.

15 yorum:

  1. Tebrikler! Sağlıkla kavuşun kızınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler manxcat! senin annelik maceran nasil gidiyor :)

      Sil
  2. Senden bir haber almak bana o kadar iyi geldi ki... üstelik de bir bebek beklediğini öğrenince şok olmuş durumdayım inanır mısın :))) ben seni nedense gencecik bir kız olarak hatırlıyorum ve hafızamda o halinle dondun kaldın :) Bu verdiğin haberle sanki kızımın bir bebeği oluyormuş gibi hissettim resmen :))
    Uğurla, güzelliklerle gelsin ve montessori ile ilgili bilgileri bence burda da paylaşmalısın kesinlikle canım.
    Kocaman öpüyorum seni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni hatirladigin icin ve tekrar yazi yazmami sagladigin icin tesekkurler momentos ! hatirlanmanin sevinci paha bicilemez, yayinini sabirsizlikla bekliyorum

      Sil
  3. maşallah maşallah yaaa, nerden nereye :) hatırlıyor musun 3 yıl öncesini :) hep mutlu aile oool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, sen cevap yazdıktan sonra ulaştım yanıta.. yarınki radyo yayınında edischar' dan bahsedeceğim. Nerden nereye değil mi? sanki tüm hayatını izlemişiz gibi hissediyorum :)

      Sil
    2. evetttt!! hayatimin Heredotunu, askini buldum sonunda.. simdi de minik bir kelebek geliyor ehuehu. hayatimin akisina , gecmisime ve bugünüme sahit oldugunuz icin cok mutluyum :)

      Sil
  4. Sağlıkla kucağınıza alın kızınızı :)) Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  5. seni de gormek cok guzel kagittan dunyam ^^

    YanıtlaSil
  6. Heyy... İnanamıyorum, anne oluyorsun demek! Nedense çok şaşırdım, sanki 20 yıllık arkadaşımdan bir anda duyuyor gibi hissettim - niye emin değilim :D Ama hayırlı olsunnnn, umarım ki sağlıklı, mutlu bir hayatı olur. Kendine de bu dönemde çok dikkat et artık...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Çok uzun bir aradan sonra Edischar paylaşımıyla karşılaşmak ne hoş:) Çok eski bir dostumdan güzel haberler almış gibi hissettim. Tebrik ederim, inşallah kızın sağlıcakla dünyaya gelir. Umarım senin için de her şey yolundadır. Yazılarını okumak güzel his, bir kere daha anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taha Akkurt!! Seni de burada görmek ne kadar güzel! Sayfana girip bakiyorum arada belki bir haber alirim diye lakin bir hareket göremiyorum. Momentosun söyledigine göre yurt disinda egitimine devam ediyormussun.Senin adina cok mutlu oldum!

      Sil
  9. Muhteşem! Tebrik ederim. Uzun ömürlü bir hayatı olsun. Bence bu duygularını hem bizimle hem de blog sayfanda paylaşman çok değerli. Bir gün kızın büyüyüp bunları okuduğu zaman neler hissedebileceğini düşünemiyorum bile. Harika bir anne olacaksın, tekrardan çok tebrik ederim. Takipteyim! 😇🧡💜✨

    YanıtlaSil