21 Ekim 2021 Perşembe

Detoks 1. Gün

Merhaba dostlarım,

Alkali temizlenme detoksunun birinci gününü tamamlamak üzereyiz.

Valla ne kadar da pis boğaz biriymişim meğer. Sadece smoothie ve çorba ile geçen bir gün beni ağlayacak noktaya getirdi. Vücudumu toksinlerden temizliyorum, diye kendimi sürekli motive etmek zorunda kaldım.

Neyseki günün son smoothiesinden sonra biraz daha iyi durumdayım. Çünkü günün çoğu yorgun ve isteksiz geçti. 

Nerden çıktı bu alkali detoks?

Geçen gün amerikanın D&R'ı olan Barnes&Noble'a gitmiştik. Eşim "Alkaline cleanse" diye bir kitap buldu. Zaten vücudumuz artık bazı sinyaller veriyordu bir şeylerin yanlış gittiğine dair. 

Alkali olma, antiinflamatory diyetlerini takip ediyorduk ama hiç bir zaman başlayamamıştık. 

Bugün başladık. Başlamaz olaydık. Asla eve girmeyen besleyici meyveler ve sebzeler alındı, smoothieler yapıldı. 

Mesela kan portakalı, greyfurt, kereviz sapı, spriluna, pırasa...

Meyve suyu sıkacağım bile var artık. (ki asla meyve sıkacağı almam diyordum)

Gün ilerledikçe, "ee kahvaltı ne zaman?" diye sinyaller almaya başladım beynimden. Halbuki çoktan meyve suları ve çorbalar içilmişti. Velhasıl kelam zor oldu. Zor zor çok zor detoksa girmek. 

3 gün yapacaktık ama 2 güne düşürdük süreyi. Bakalım yarın nasıl geçecek...

Yine de bir parça mutluyum, vücuduma yaptığım iyilikten dolayı.

(açıııımmmmm yaaaaaa!!!)

Edischar.

2 yorum:

  1. Greyfurtu bile alıp soyup yerim. kerevizin salatasını , yemeğini de yerim
    o zaman bunları içecek yapmasam da olur gibi geliyor. ama hiç yemeyenler
    böyle yapmalı en azından.

    YanıtlaSil
  2. Meyve sıkacağı ben de almak istiyorum. Artısı eksisi ile yazsan bize de malumat olur :) sebeblenir alırım belki adasffdsds

    YanıtlaSil