9 Ekim 2021 Cumartesi

Bu Benim Dunyam

Selam dostlarim,

Kendimi kesfetme yolculugum bitmedi gitti. Hobilerim nelerdir, diye arayip duruyorum. 

Resim mi , muzik mi , bitki yetistirmek mi, siir yazmak mi… Nedir o beni mutlu edecek ve kapsayacak sey. Duzenli bir ise donusturecegim o tutkum nedir?

Hay Allahim, nasil bir egitim sisteminden, hayat cemberinden gectim ki mezuniyetim bir ise yaramadi.

Herkes catir cutur kendini bulurken, hatta o alanda ilerlerken; ben 26 yasinda hala o daldan o dala atliyorum. Bir de ‘bu mu yani, bu mu benim tutkum’ deyip hicbir seyi begenmeyip, yine bos bir teneke gibi kaliyorum.

Ne cok yetenegim vardi kucukken. Resim ciziyordum, gitar caliyordum, ingilizce ogreniyordum. 

Ne oldu da her sey bir anda koreldi. 

Eger icindeki cevheri disari cikarabilirse mutlu olabilirmis insan. E hadi bulayim su cevherleri gari.

Evren bana bir mucize yolla lutfen. :))))))))

Edischar

3 yorum:

  1. Çok yeteneğe sahip insanların geldiği noktadasın sanki,ben şöyle bor formül buldum karşılığında para bile almadan yapmaktan mutlu olacağım iş veya alan hangisi ise benim kalbim ve yeteneğim odur💛
    Bir de böyle düşün belki yardımcı olur.

    YanıtlaSil
  2. Günümüz de zaten mezun olduğun bölümle ilgili bir iş yapmak zor gibi sanki. Umarım kısa zamanda bulursun aradığın o tutkulu hobiyi, işi <3

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
  3. Yeni kitabım çıktı, detaylar blog'umda! :)
    Yorumlarınızı, düşüncelerinizi heyecanla merakla bekliyorum! :))

    YanıtlaSil