6 Ekim 2021 Çarşamba

Amerika’da Sonbahar Ruhu

Sunu soylemem gerekir ki, burada sonbahar kucak dolu bir sevgiyle karsilaniyor.

Eylulden itibaren, her yere ‘fall’ temali aksesuarlar konuyor. Is yerleri, kafeler, alisveris merkezleri her yer sonbahar renkleriyle, bal kabaklariyla ve turuncu yapraklarla susleniyor. 

Bir de balkabagi aromali kahve, balkabakli turta, balkabagi corbasi vazgecilmezler arasinda. 

Ozellikle evlerin icinde sonbahar temasina yer veriliyor. Kirlantlerin rengi degistiriliyor, elma ve tarcin kokulu mumlar, balkabagi kokulu mumlar her yere yerlestiriliyor.

Kapi onlerine cali supurgeleri, yine ve yine balkabaklari konuluyor.

Ekimin sonunda gelecek olan halloween, yani cadilar bayrami suslemeleri ise apayri bir sanat. Herkes birbirinden ilginc ve korkunc objeleri evlerinin girislerine yerlestiriyorlar.

Sanatci ruhlularin ve sonbahari sevenlerin vakti geldi…

Suanda sonbahar ortasinda olsak da, ayni ruhu ve sicakligi yakalamak icin gec degil! Herkese mutlu ve duygulu bir sonbahar mevsimi diliyorum!

Sevgiler,

Edischar. 

4 yorum:

  1. Sonbahara bayılırım,coşkulu bir mevsim olan yazın ardından ruhumu dinlendiriyor,bazı ülkelerde cadılar bayramı ve sonbahar dediğin gibi inanılmaz derecede hissediliyor sanırım bunun marketing ile de bir ilgisi var..bol bol dolaş parklarda tadını çıkar sonbaharın :)

    YanıtlaSil
  2. Sonbahar bizim için sadece nem olmadan güzel bir akşam serinliği :) Sonrası ılık bir kış... Dört mevsim yaşanılan yerlere imreniyorum...

    YanıtlaSil
  3. Harika her yer! Ama bizde arkadaşlarla bu temayı hayatımıza soktuk hatta
    geçenlerde sonbahar partisi yaptık. Görmediyseniz beklerim bloğuma:)

    YanıtlaSil
  4. yaaa ne güzelmiş...Ben sonbaharı nedense çok seviyorum..huzur veriyor bana aşırı yakıcı sıcaklardan sonra yavaş yavaş gelip yerleşen o tatlı serinlik...balkabağı alayım ben de bugün ve tatlısını yapayım bayılırım...sevgiler...

    YanıtlaSil