6 Ekim 2021 Çarşamba

Amerika Gunlukleri Basliyor

Merhaba arkadaslar,

New York’tan tasindik. Suanda Florida eyaletinde , Orlando sehrindeyim.

Belki daha once duyanlariniz vardir bu sehri. Malumunuz, Walt Disney World ve Universal Studios bu sehirde.

Gecen hafta gelip evimizi tuttuk. Henuz esyalarimiz gelmedi. Esim ise gidip geliyor, ben de evde pinekliyorum. Bulundugumuz sitede kucuk bir gol var. Sabahlari yuruyuse gidiyorum, bazen de spor salonuna. Birkac kere havuza da gittim. Aslinda burada delta varyant virus yuzunden herkes cok tedirgin. Cogunluk kapali alanlarda maske takiyor. Ben ise `yeter ya virus virus, asimizi olduk yeter iste daa’ edasinda her yere girip cikiyorum.

Gerci bu sabah bogazimda bir agri hissedince korktum tabi, o yuzden bugun bir yere cikmadim. Ama hasta da olmadim sukur.

Yeniden yeni bir programa ve bu sehre alismam gerek. 

Ya sen kalk turkiyelerden buralara gel, bir de hayat kur. 

Ama gercekten bu kendine bictigin deger ile ilgili.. Ben zaten hep yurtdisina aittim, Turkiyeye ait degildim. Hep bir gitme fikri aklimdaydi. Bir sekilde de nasip oldu. 

Yavas yavas yasadiklarimi gunluk gibi tutmaya baslayacagim(!) Hadi bakalim ne kadar istikrarli olurum gorecegiz. 

Belki sonra birilerine faydali da olur.

Bu aralar:

Iciyorum: Bitki caylari, nespresso yulaf sutu ile

Yiyorum : whole foods marketten antin kuntin seyler

Izliyorum: Friends. Gercekten beni ilk bolumden icine aldi, acayip yumus bir dizi.

Dinliyorum: kendi ic sesimi

Okuyorum: On kucuk zenci - Agatha christie. 

Sevgiler,

Edischar

1 yorum:

  1. Yeni yaşantınızda mutluluklar dilerim. Orlando'ya gelince... Universal Stüdyoları'nda iki gün geçirdiğimiz için anısı bende tatlıdır:)

    YanıtlaSil