28 Temmuz 2022 Perşembe

Boba Tea Günü

 Selam dostlarim! 

Güne sevgili momentos'un podcast yayini ile basladim ve beni konuk olarak almasina muhtesem mutlu oldum! Uzun zamandir radyo yayini yapiyormuscasina kullandigi dili ve sesi gercekten kulagima ahenkli bir melodi oldu. Ismi anilan diger blogger arkadaslarimi da hemen takibe aldim. 

Günlerim 0-3 yas montessori arastirmalari, montessori bebek odasi hazirligi ile geciyor. Instagramda bir montessori sayfasi actim ve her gün yeni yayinlar paylasiyorum simdilik. Ingilizce bilmek gercekten de zamanda yolculuk yapmama vesile oldu resmen. Cünkü artik cok daha fazla bilgiye ulasiyorum ve bu inanilmaz boyutlarda.

Amerika'daki ilk Türk arkadasimi edindim ve dün ilk defa bulustuk! Resmen boba tea aserdigim icin onu boba tea icmeye götürdüm. Koca bardagi cabucak icmistim. Evlere dagilirken kendisi hala bardaginin yarisindaydi. Ilk defa deniyordu , acaba begenmedi mi ki... 

Kendisini Hint-Türk markette gezerken buldum. Kücük kizi türkce konusuyordu ve ben de hemen konusmaya atlayip selam verdim. Tam bir giriskenlik örnegiyim. Konusmaya ayak üstü devam ettikce o da telefon numarami almak istedi. Genelde aliniyor numaralar ama aslan aranmiyor. Bu sefer öyle olmadi. Ilk mesaji da o atti. Bu hafta da bulusma ayarladik ve iste gercekten de bulusup güzel sohbetli bir saat gecirdik. Ayrilirken tekrar bulusmak istedigini de ekledi. Hadi bakalim, yavas yavas yeni sehrimizdeki ortamimizi kuruyoruz gibi. 

Sevgiler,

Edischar

10 yorum:

  1. Çok sevindim canım beğenmene :)) Yarın da blogda yayına girecek program. Blogları da diri tutuyoruz böylece.
    Montessori yayınlarına dikkat kesileceğim, bir kaç eskiden kalma bilgiler vardı, seninle çoğaltmak niyetim. :)
    (bu arada çay nasıl, yani malzemesi ne acaba?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asya ülkelerinde yapilan soguk sütlü bir cay. Icinde tapioca unundan yapilmis baloncuklar var.Sanirim Istanbulda bazi yerlerde var, bubble tea diye de geciyor:) ben thai tea boba iciyorum hep :D

      Sil
    2. Aa tapioca kullanmıştım biliyorum. Çok sağol bilgilendirme için canım :)

      Sil
  2. Yeni arkadaşlıklar, yeni mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler Ilkaycim. Seni burada gormek de gercekten cok guzel.. hic birakma bloggerligi..

    YanıtlaSil
  4. Amerika'dasın demek artık, ne güzel valla...
    Yeni arkadaş edinmek, evet, eğlenceli:)

    YanıtlaSil
  5. Gurbette memleketlini görmek burunun ucunu sızlattırır insanlara. Ne güzel bir tanışma anı olmuş sizin için. Gerçekten yabancı ülkelerde insanın canı kendi toprağından birini de görmek istiyor. Normalde çay ve türlerini çok severim ama sütlü olan hiç bir çayı denemedim. Bana yapılışı zahmetli geldiğinden evde yapmadım, dışarıda da sevmem belki diye denemedim. Tabii işin artık maddi boyutuda var. Amerika'da 3 4 dolara olan kahve İstanbul'da 30 liradan aşağıda değil maalesef az tercih edilen kahve çaylar daha pahalı. Sizin adınıza çok sevindim umarım güzel arkadaşlıklar yeni aileler kurarsınız :)))

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle bebek için gözün aydın,.:) Montessori nedir bilmeyen ben, tümüyle rastlantı sonucu, bir sergiden geçerken bir resimle karşılaşıp, sonra o resmi yapan minik öğrencinin peşine düşüp bir köydeki okulda Bir Montessori öğretmeni ve sınıfı keşfedip dolayısıyla Montessorri'nin ne olduğunu şu yaşımda öğrendim:) Enfes bir serüvendi benim için. Konuyla ilgili yazılarımın sonuncusunun linkini bırakıyorum. Öğretmenle tanışmak istersen -ki o eminim sevinecektir- yazının altında instagram linki var, istersen e-mail adresini de yollayabilirim.:)

    https://laparagas.blogspot.com/2022/06/ya-alt-ustu-bir-resim-deyip-gecseydim.html

    YanıtlaSil
  7. türk-hint market eveet normal tabii, vardır her şey yerli, ne taraftasın yaa, iyi biliyorum abd yi de ondan diyorum :(

    YanıtlaSil