8 Ağustos 2022 Pazartesi

Edischar Dekorasyon Pesinde

 

Merhaba sevgili dostlarim.

Bugünlerde temizlik manyagi genlerim şaha kalkti. Dip köşe her yere girip temizlik yapiyorum. Youtube da izlenen koreli vloglar da buna etken olmus olabilir. Hatta evet her sey ev turu videosu izlemekle basladi. Kizimin odasini dizayn edeyim derken, baktim bütün evin elden gecmesi gerekiyor, dolap icleri, cekmeceler, atilmasi gerekenler..

Bir de az esya seviyorum tabi.. Ne kadar az esya , o kadar düsünecek az sey ve iş.. En güzeli minimalizm. 

Milletin evi ne güzel dekore edilmis, tertemiz. Ben su dekorasyon isini cözemedim. Sadece ikea dan alisveris yapip, icine de renk katmadan tam iskandinav havasi elde edebiliyorum sadece. Ama keske su duvarlari dekore edebilsem. Yumusacik, rahat, cozy bir ev kurabilsem. 

Bugünkü niyetim homegoods a gidip birkac yeni kirlent, mutfak kilimi ve artistik objeler bulmak. Evet minimalizm deyip sonra da alisverise abanmak ikilemindeyim.

 Ama bir sey eksik evde. Bir sey iste. Yesillik, duvarlara resim, isiklandirma. Bilmiyorum, adini koyamiyorum. Sizin dekorasyonla araniz nasil? Nasil huzurlu bir yasam alani kurabilirim ? Hem de disaridan estetik gorünen bir evim olabilir? Yardim please.

Sevgiler

Edischar

15 yorum:

  1. ayolcum, dergilerden bak, dekorayon videoları izle, olur ki yavaş yavaş :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç anlamıyorum dekorasyon işinden :( İki şeyi bir arada hayal edip yan yana koyamıyorum :( Çok özeniyorum bir sürü alakasız şeyi bir araya getirip ahenkle dans ettirenlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek resmennn. Birkac denemeye basladim, hosuma da gitti cok sukurr

      Sil
  3. Ben çok severim dekorasyon işlerini ama keşke bize dekore etmek istediğin duvarın resmini atsaydın. :D Çok daha efektif yardımcı olurduk.
    Duvarlarda ben resim severim salonumda bir büyük kanvas tablo var, karşı duvarı ise çerçeve dolu bi iki senede bir fotoları değiştiriyorum güncel fotolarımızla bize iyi geliyor.
    Evde bitki eksiği olabilir. Birde yatak odası duvarıma yatak başlığının tepesine en son hasır şapkalarımı dekoratif taktım. :D Bunu kendi blogumda göstericem ama yatak odasının dekorasyonu halen bitmedi. :D

    YanıtlaSil
  4. Pinterest bizden daha faydalı olur eminim bu konuda ama dediğin gibi duvarlar,kırlentler bir kaç dokunuş ister.iyi saksılar ve bakımlı bitkiler tamamlar her şeyi.ben severim dekorasyona dair herşeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirlentlerin rengi havayi degistirdi , birkac da mum vs ekledim simdilik idare eder. duvarlara tablo aldik ama daha asilmadi , tabiki önümüzdeki birkac hafta asilmayi bekler haha

      Sil
  5. Ooo üst üste yazılar gelmiş, benim dekorasyon fikirlerimde hep bitkiler başrolde. Güzel bir devetabanı ve kaktüsler salona çok güzel hava katabilir. Ayrıca Minimalizm her şeydir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski dostum taha! Devetabani bitkisi gercekten de harika ve popüler bugünlerde. Bitki alisverisine gittigimde kesinlikle aklimda olacak, tesekkurler!!

      Sil
  6. Ben de az eşya sevenlerdenim, ne kadar eşya o kadar göz yakar, o kadar toz olur. Bazılarının evi mobilya mağazası, züccaciye, biblo mağazası gibi oluyor sevmiyorum. Tamam çok seversin alırsın birkaç tane biblo vs. ama koyacak yer kalmayacak kadar her yer biblolarla, antikalarla, şamdanlarla, süsler dolu olunca rahat edemem...hepsi de toz kaynağı olur. Bir de koyu renk dekorasyon sevmem ev dediğin aydınlık, sade, açık renklerle olacak halısı, parkesi, duvarı, perdesi dahil. Tabii zevkler ve renkler tartışılmaz kimi de koyu, siyah filan seviyor benim içim kararır, kırmızı filan da asla sevmem...böyle her şey krem, açık mavi, açık yeşil....vs. seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkaten su toz derdi yuzunden ben de biblo vs koymuyorum eve :D

      Sil
  7. arada spama da bakıver. bugünlerde yorumlarımız spama düşüyor daaa :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de aynı dertten muzdaripim . Bazen etrafa dekoratif şeyler saçıyorum. Sıkıyor. Topluyorum. Bu sefer de boş kalıyor. Kursu falan yok mu acaba bu işin , katılsaydık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet keske skillshare gibi bi yerden ogrensek :D

      Sil
  9. Bu yazıyı yazdığın günden bugüne karar verebildin mi dekorasyonda

    YanıtlaSil