23 Ağustos 2022 Salı

House of the dragon

 

Arkadaslarim, Game of Thrones'un Targaryen ayagini konu olan HBOmax dizisi pazar aksami Amerika saatiyle 9.00 pm de yayinlandi. 

Game of Thrones hayrani biri olarak, son 3 aydir diziyi beklemekteydim. Genelde devam niteliginde olan yeni yapimlar beklentiyi karsilamazken, House of the Dragon beni ilk bölümüyle tatmin etti. Carpici sahnelere yer verilmisti. Dizi kadrosuna alismak biraz zaman olacak olsa da , dizinin devam etmesine cok seviniyorum. Sizler diziye ulasabiliyor musunuz? Eminim yanki uyandiracaktir yakin zamanda. Spoiler vermiyorum. Izleyenler varsa tiklatsin ^^

Edischar

 

7 yorum:

  1. Zamanının sıkı bir GoT hayranı olarak ben de bunu bekliyordum! Eşekherif çevirisiyle çeşitli sitelere yüklenmeye başladı bile. Ama ben henüz izlemedim. Sen beğendiysen demek ki tatmin edici bir şey gelmiştir.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle izlemelisin o halde. Türkiyede tabiki hemen yayinlaniyor,sevindim :D burada her sey kapitalizm, her sey para. HBO üyelik ile sadece erisilebiliyor ama neyseki o da var ehe

    YanıtlaSil
  3. Ay izlemedim, bu hafta full time çocuk bakıp bir yandan da çalışmaya çalışıyorum. Haftaya inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğun tempolu anne <3 çok yakında anlayacağım sizi inşAllah ehe

      Sil
  4. Sezon tamamlanınca izlemeyi düşünüyorum ben de, bölüm beklemeyi sevmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha gerçekten çok doğruu! Kesintisiz izlemek daha heyecan verici oluyor. Ben şimdi tırmana tırmana pazar gününü bekliyorum

      Sil