18 Ağustos 2022 Perşembe

Keşf-i Blogger Etkinliği 2

 


Selam poncik dostlarim!

Ilki 3 sene önce düzenlenen Kesf-i Blogger Etkinligi'mize hepiniz hosgeldiniz! şak şak şak.

Koranayi bahane edip, "sokaga cikma yasagi yüzünden etkinlige ara verilmistir", diye bir bahane uydurmayi kendimde hak görürüm.

Iste bloggerda hala aktif arkadaslarimizi görmek, yeni yazarlarimizi tanimak icin bir firsat! Birbirimizi taniyip, takip edip, kocaman bir aile olalim! 

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.

2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.

3-Linkinizin yanina, sizi veya blogunuzu tanimlayan bir söz, hayat mottosu ya da kisa bir siir yazmak.

4-Yaziyi sayfanizda paylastiktan sonra da Taha veya benim sayfama yorum atarsaniz, listeyi güncel tutabiliriz.

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.

Edischar ve Taha Akkurt


Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com "Işılda!" 

akkurttaha.blogspot.com – "Allah'ım kaderimden şikayetçi değilim. Aksine bahtiyarım evrende bana da rol verdiğin için!"

dearmonarosa.blogspot.com “Sevgili Anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. Fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. Yani bunun güçsüzlükle alakası yok.” 

applesodaa.blogspot.com "Tek sayfa da olsa kitap okumadığım günü boşa geçmiş sayıyorum."


fairytaleess.blogspot.com "herkes çıkarsın kalbini o çirkin mücevher sandığından ve herkes onu birbirine fırlatsın tanrım." (Didem Madak)


dogacesnicisi.blogspot.com "sanat uzun hayat kısa!"


sadevederin.blogspot.com “sadece yazıyorum :)” 


nurruyakara.blogspot.com
"Hayat kısa, kuşlar uçuyor." - Cemal Süreya


yuregiminiklimi.blogspot.com  “vakit geçirmece, günlük gibi bir şey işte”


zehranindunyasi.blogspot.com – “Hayat sevince güzel boş boş oturma hayatı güzelleştirmek için çaba göster. Kimse sana altın tepside güzellik sunmuyor. Çabalamadan bu iş olmuyor. İyi ya da kötü önemli olan nasıl baş ettiğindir.”


www.filmgundemi.com – “Filmsiz hayatın tadı yok... Sinemalara gelen filmleri haftalık olarak takip edip hepsinin bilgilerini yazıyorum.”


fatihpinarca.blogspot.com/


kaplandiary.blogspot.com/ "Hayat, Ciddiye Alınamayacak Kadar Önemlidir - Oscar Wilde"


biredip.com  "Bazı şeyleri sana yazdığımı düşünme. Hepsini sana yazıyorum."


aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com / Biriktiriyorum /


ucunkuslar.blogspot.com Makbule Abalı "Mutluluk Kaf Dağı' nın ardında değil... Uçun Kuşlar...


mavitanla.blogspot.com/ "Sevgisiz kalan her çiçek bir gün solar."

31 yorum:

  1. Yine yeniden çok güzel bir ekinlik daha. Senin aktif olman buralara çok renk katacak buna eminim :) Umarım katılım bol olur ve yeni arkadaşlar tanırız. Hep ışılda! Eline sağlık Edischar :)

    YanıtlaSil
  2. hmm gerçekten tatlı bir etkinlik olmuş. Bugünlerde sırtımı şu söze yaslıyorum. Sevgili Anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. Fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. Yani bunun güçsüzlükle alakası yok.Bu kısa bir hayat mottosu değil ama bende bu aralar bu sözden güç alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Monarosa, paylaştığınız sözü çok beğendim

      Sil
  3. Yeni bir etkinliğe başlamanız güzel. Ben de katılacağım. Motto falan sonra gelecek, hele biraz düşüneyim:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir etkinlik olmuş bu. :)

    Benim mottom "Tek sayfa da olsa kitap okumadığım günü boşa geçmiş sayıyorum."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel yorumun icin ve etkinlige katildigin icin tesekkurler ^^

      Sil
    2. Ben yorumumu beni buraya getiren şahsın yorumu altında yazayım ki daha anlamlı olsun. :)

      biredip.com >> "Bazı şeyleri sana yazdığımı düşünme. Hepsini sana yazıyorum."

      Sil
    3. etkinliğe katıldığınız için ikinize de teşekkürler, hoşgeldiiinn kii

      Sil
  5. duyurayım ben de bu günlerde :) motto hıms, sadece yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel düşünmüşsünüz! Benim mottom "sanat uzun hayat kısa!" olurdu sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. O zaman buraya da yazayım :)

    www.nurruyakara.blogspot.com
    "Hayat kısa, kuşlar uçuyor." - Cemal Süreya

    YanıtlaSil
  8. Hayat sevince güzel boş boş oturma hayatı güzelleştirmek için çaba göster. Kimse sana altın tepside güzellik sunmuyor. Çabalamadan bu iş olmuyor. İyi ya da kötü önemli olan nasıl baş ettiğindir.

    YanıtlaSil
  9. Selamlar, etkinliği düzenlediğiniz için çok teşekkürler. :) Yazmadan önce takiplerimi yaptım gözümden kaçan yoktur umarım...
    Filmsiz hayatın tadı yok... Sinemalara gelen filmleri haftalık olarak takip edip hepsinin bilgilerini yazıyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir etkinlik, eski günleri hatırladım. Çok teşekkürler.
    https://fatihpinarca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim pınarı, sizi de burda görmek çok mutluluk verici, hemen ekliyorum.

      Sil
  11. Peki, geldim nihayet:)
    Hayat, Ciddiye Alınamayacak Kadar Önemlidir - Oscar Wilde
    https://kaplandiary.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Herkese merhaba, ben neden katılmıyorum dedim geldim :)
    aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com / Biriktiriyorum /

    YanıtlaSil
  13. Yaşamda yeni uğraşlar her zaman insanı yeniliyor. Girişiminizi yürekten kutluyorum. Paylaşma, dayanışma, işbirliği , insanı insan yapan , daha güçlü kılan çabalar. Birlikten güç doğar.
    Teşekkürler.

    Makbule Abalı "Mutluluk Kaf Dağı' nın ardında değil... Uçun Kuşlar... " www.ucunkuslar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba makbule hanım, listemizde yerinizi aldınız bilee

      Sil
  14. Herkese merhabaa. Ben yeni katıldım aranıza ve bu mecraya alışmaya çalışıyorum. Gerçekten burada çok samimi tatlı insanlar var. Çok güzel dostluklar edineceğimi düşünüyorum. Benim blogspot hesabım: https://mavitanla.blogspot.com/?m=1
    Bloguma göz atıp takip ederseniz sevinirim. Bloggerı çözmeye çalışıyorum şimdilik. İyi günler herkesee😅😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://mavitanla.blogspot.com/?m=1 "Sevgisiz kalan her çiçek bir gün solar."

      Sil
    2. merhaba leyla, aramıza hoşgeldin! etkinliğimizin amacı da yeni arkadaşlarımızı tanımak zaten ^^

      Sil