4 Ağustos 2019 Pazar

Big Bayram Temizliği!



İç disiplinimi arttırma kararını vermemin ilk gününde işte o ilk büyük adım! Büyük Bayram Temizliği! Hem de en big inden. Bu topraklarda yaşıyorsanız hayallerimiz ile havalara uçmadan önce içimizdeki o Anadolu insanı temizlik anlayışını atlamamak gerek. Gerçekten de bizim kültürümüzün temizlik anlayışı diğer milletlerinki ile kıyaslanamaz, emin olun.

Bütün günümü dip köşe temizlik ile geçirmemin hediyesi, tozlu raflardan çıkardığım ansiklopediler oldu. Son zamanlarda iki tane otantik ev satın almıştık ve ev sahipleri bize şuan piyasada bulamayacağımız altın değerinde kitaplar bırakmışlardı. Belki de birkaç ansiklopedi bitirmeden sadece trend akımları takip ederek entellektüel olduğumuzu savunmamalıyız.

Bu arada günümün ilk yarısı takip edilesi blogger aramak ile geçti. Eğer sesimi duyan birileri varsa tavsiye verebilir mi? Yeni takibe geçen bloglar da bir el sallarsa memnun olurum.
Şimdilik harflerin birbirini takip ettiği kırmızı ciltli ansiklopedimi okumaya gidiyorum.

Sevgiler...
Edischar.

16 yorum:

  1. Selamlar, bloğunuzu bir kaç yorumda keşfettim bende. Bloggerda yazan arkadaşların tümü içten oluyor. Senin hangi tarz yazılar okumaktan zevk aldığına bağlı aslında, her telden çalan var. İzlediğim bloglardan bakabilirsin, moda, güzellik,edebiyat,film her konudan var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen ilk yorum beni sevindirdi ! Ben blogunuzu kurcalamaya basladim bile. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Beni nasıl bulamadınız ki şimdi? :)

    Şaka bir yana eğer Facebook kullanıyorsanız Fenomenolamayangiller grubumuz var; bekleriz.

    Temizlikte de kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ReHİTu! Nitekim bir hafta sürecek büyük bir temizlik bu.. Sayfaya hemen göz atıyorum **

      Sil
  3. ellerinize sağlık, bayram temizliği güzel olmuştur kesin. el değmedik yer kalmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey dümdüz ve tertemiz olmalı. Hipnoz olmuş vaziyetteyim.

      Sil
  4. :))) alemsiniz walla, kesin kimseyi oturtmuyorsunuz bir yere, düzen bozulmasın diye :)))

    YanıtlaSil
  5. arkadaşımın eşi var.. ev bozulmasın diye misafir kabul etmeyecek durumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yahu misafir gelsin de bozsun, yine toparlanır o ev..

      Sil
  6. çok haklısınız, ev ve temizlik ne için var di mi. gelip de o temizliği yaşayan olmadıkça...

    YanıtlaSil
  7. selam.küçük joe dan buldum seni. bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ! En yakın zamanda uğrayacağım :) internet için kütüphaneye gitmem gerekiyor

      Sil
  8. sevgili günlük, sadece bloglara girebiliyorum. diğer siteleriniz işyerind eengelleniyor.

    YanıtlaSil
  9. evde internet yokmu?

    YanıtlaSil
  10. :) bana yorum yapanlardan seç yaa. bir dolu tatliş var. bir pembesever tuğçe, kağıttan dünyam ilkay, camdan düşler aslı gibi. ansiklobedi okumak mııı ay sıkıcı bişi diyil miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet baglantım çok kısıtlı maalesef , yayın bile yapamıyorum ikinci gündeyim. En kısa zamanda tavsiye bloglarına göz gezdirecegim teşekkürler :)

      Sil