30 Ağustos 2019 Cuma

Happy New Year!


Bugün günlerden , 29 Zilhicce 1440.
Hicri yılın son günü. Bu akşamdan itibaren Hicri yeni yıla giriyoruz.

1 Muharrem 1441 i karşılayacağız.

Yeni niyetler, hedefler belirlemek için çok güzel bir gün.
Hadi ama! Bırakalım şu aşk meşk hikayelerini. Heredot'u eski yılda şutlayıp yerine başarılarla dolu, temiz niyetler ve heyecanlarla dolu taze bir yıl dilemenin tam da zamanı!

Dün akşam Amerika'dan çok güzel hediyeler geldi. Denizatı desenli mavi bir defter, güzel bir pilot kalem ve waldorf örgü şişleri..

Defteri daha sonra özel bir konu için saklamayı düşünmüştüm. Lakin yeni yıl ve her gün zaten çok özeldi. Sabah uyanır uyanmaz yeni defterim ve kalemimi kullanıma açtım. Niyetlerimi, hedeflerimi yazdım. Yanında da ılık limonlu suyum bana eşlik etti.

Eski kullandığım defterleri an itibariyle kapatıp bu defterden devam etmeye karar verdim.
Her şey yepyeni ve taze..

Bu yeni yılda daha çok gülmeyi, daha pozitif düşünmeyi, insanları daha çok sevip fedakarlık yapmayı niyet ediyorum.

Kendime sakladığım niyetlerim denizatı desenli defterimde benimle beraber güvende.

Bu yeni yıla, güzel yeni kıyafetler giyerek, sadaka vererek ve mutlu olarak gireceğim. Dostlarla beraber güzel bir yemek ile karşılayacağım. Günümüz ve yeni yılımız şimdiden hayırlı olsun!

Edischar'dan Sevgiler...

36 yorum:

  1. Hepimize mübarek ve hayırlı olsun inşaAllah manevi anlamda daha zengin huzur bakımından da daha dingin bir yıl nasip etsin Rabbim inşaAllah.

    YanıtlaSil
  2. Bir an dedim n'oluyor? Beni şaşırtın, gülümsettin yine :) borçlarım birikiyor :)

    YanıtlaSil
  3. İnşaallah bu yeni defterde her sayfa senin için çok güzel olur. Paylaşımın sayesinde, bir deftere yazmasam da, içimden tüm niyetlerimi, beklentilerimi, hedeflerimi geçirdim. Teşekkürler bunu sağladığın için, Yeni yılımız, günümüz, Zafer Bayramımız hayırlı ve kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Hımmm anladığım kadarıyla Heredot gelmemiş.

    YanıtlaSil
  5. Umarım yeni yıl hepimiz için güzel geçer ❤

    YanıtlaSil
  6. Yeni defter, yeni yıl, yeni umutlar. Harika şeylerle karşılaşalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ❤️ ve bunun için kendimiz adım atalım

      Sil
  7. sağlık ve huzur dolu bir ömür nasip etsin Rabbim..

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı günler ile gelsin yeni yıl....

    YanıtlaSil
  9. Öyle olumlu şeyler yazmışsın ki, okurken enerjim yükseldi diyebilirim. :)) Umarım güzellikler bizimle olur ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay yüksek enerjilerde dolaşmanın tadını çıkaralım :D umarım.❤️

      Sil
  10. Çok pozitifsiniz :) böyle kişileri gördükçe ben de heves ediyorum mutlu olmayaaa ☆

    YanıtlaSil
  11. Hicri yılımız mübarek olsun hediyeleşmek sünnettir diyerek bir gül bırakıyorum.

    ________✿/)_✿_____✿./¯"""/')
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)✿¯✿¯¯¯¯✿'\_„„„„\)

    YanıtlaSil
  12. Yeni hicri yılın kutlu olsun 😊🌹

    YanıtlaSil
  13. yeni yılınız kutlu olsun efendım. Hayırlara vesile olur inşallah

    YanıtlaSil
  14. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN EDİSCHAR.

    YanıtlaSil
  15. Yeni başlangıçları severim. İyi başlasın ve iyi devam etsin hepimiz için...

    YanıtlaSil
  16. güzel dileklerim seninle ilkaycım <3

    YanıtlaSil
  17. oleeey çok tatlııı sevindiiim :)

    YanıtlaSil
  18. yaağ yazıınız çok güzel ama aklımda kalan tek şey muharrem ayı neden mi muharrem aşuredir :P
    umarım her şey çok güzel olur :)

    YanıtlaSil