24 Ağustos 2019 Cumartesi

Vazgeç Gönül


Merhaba,
Dün size Heredot'tan bahsetmiştim. Bugün aradım. Dedim "Sorun ne?" Siz bana "Sinyal yok demiştiniz ama varmış". Bir kaç dakika konuştuk. İsmimi hatırladı ama. Ben yineledim bir kaç kere sinyal mevzusunu, en sonunda "O zaman gidin başkasını çağırın". dedi. Ben de "Tamam teşekkürler" dedim kapattım.

Hayır sen Türk ayısı mısın? Ulan etin ne budun ne? Bebelak kaşık maması mısın? Gerizekalı bebe. Sen kim oluyon?

Acayip sinirlerim gerildi. Bir şey de diyemedim, dondum kaldım. Bir aşk başlamadan bitti sayın seyirciler. Bir kere bi efendi ol. Tamam ısrarcı olabilirim ama yardımcı olmaya çalış yani. Aramışım o kadar.

Ben de salak gibi bir sürü hayal kurmuştum. Belki de sadece çapkınlık yaptı gelince ama sonra başka kızlara da yaptı yani bilemeyiz.

Hem bir yandan büyük bir dertten kurtuldum hem de bir yandan üstüme düşmemesine sinir oldum.

Bu gerizekalı bir daha bizim eve gelecek mi?
Gelince ağzının payını vereyim mi?
Hiç uğraşmayayım, pas vermeyeyim mi?
Kardeş bir bakar mısın? mı diyeyim?

İnsan sonradan bir arar dimi? Kusura bakmayın ya sert oldum galiba der. Hayır sarışın mavi gözlüsün, çekinik gensin ama gene de Türk ayısısın yani. Bu kadar kaba, öfkeli olabiliyorsun.

Hayır ben sana üzülmüyorum. Hayallerimdeki Heredot'un gidişine üzülüyorum.

Elveda Heredot.

Edischar.

10 yorum:

  1. Sen sen ol bu Heredot'la devam et:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama neden? Devam edecek bir şey yok ki, bir adım dahi yok..

      Sil
    2. Bir şeyler yap işte. Belki bencilce ama Heredot'u değil onu anlatmanı sevdim:)

      Sil
    3. Teşekkürler Tyrha, bize bir aşk hikayesi lazım :)

      Sil
  2. Ve hayaller suya düşer. :) Bence vazgeç sen bu işten. Çünkü Heredot'un haberi bile yok bu durumdan. :) O sadece işini yapıyor bence hatta onu bile doğru düzgün yapamıyor baksana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de onu bile yapamıyor bebe, yeni başlamış zaten

      Sil
  3. aman unut demiştim ya zaten bak az önceki yazındaaa :) fakat bak sohbet çok komik yaa (sorun yok, sinyal yok demiştiniz varmış) ha haa flört gibi de miii :) aramaz. adam işini yapmış, işim var uğraşamam demiş. ama sen tabiii bir jane austen olarak onu bay darcy sandın. tamamen unut. arama. çağırma. başka bir yere başvur :) zaten sna göre değildi, ayılar odunlar mandalardan uzak dur yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kibar erkek de ne bileyim. Görmedik tanımadık, gerçekten var mı o ? Yaşıyorlar mı :d ben kitaplara çok daldım ondan bu Heredot u da kitabımın kahramanı sandım ama ı ıh

      Sil
    2. evet bak sen kafanda kurmuşsun. adama başka bi rol biçmişsin. varolana bak. adam bişi yapmadı. ayrıca hep kaba cevaplar da veriyor. ayrıca ararsa hadi gel derse nolcak. ya bak sen üzülme diye sölüyom vallahiii :)

      Sil
    3. Hayaller hayatımın aşkı Heredot , hayatlar Türk ayısı internetçi çocuk

      Sil