28 Ağustos 2019 Çarşamba

Sörfçü Teslimiyeti



Unut sevme beni dırıdırı
Bu aşkın sonu dırıdırı
Ne yazık ki hicraaaaan
Gözyaşı doluu..

Unut onu gönlüm, unut onu sen de. Daha nice ayrılık, unutmak üzerine söylenmiş şarkı yazabilirim. Ve son bir defa Elveda Heredot!

Sanırım neler olduğunu siz de merak ediyorsunuz.

Sabah 8.30'da uyandım bir güzel giyindim, süslendim, oturdum Heredot'u bekledim. Saat 1 oldu 2 oldu 3 oldu derken ne arayan vaar ne soran. Bu arada da hep youtube dan ilişkiler üzerine uzman kişilerin videolarını izliyorum.

Yok efendim "bir adım ileri, bir adım geri atacaksın", "havalı olacaksın ama çok da İngiliz kraliyet kraliçesi olmayacaksın", "doğal olacaksın ama güveneceksin kendine", "gülümseyeceksin ama kafanı aşağı eğeceksin", "pozitif olacaksın ama çok da şaklaban olmayacaksın" derken derken "Artık yeteeer!" dedim. Ben zaten kendi halimde de çekici biriyim dedim. Yeter bu saçmalık, daha ilişkinin "i" si yok ortada, "ilişkide nasıl ilgiyi kaybetmezsin" videoları izliyorum. Sanki Heredot'u tavladım da ipleri elimde tutmanın yollarını arıyorum. Kesinlikle "Alfa kadın"mışım ama onu öğrendim.

Neyse en sonunda müşteri hizmetlerine gittim tekrar. Gelecek ekipten biri rahatsızmış, diğer arkadaş tek kalmış, ondan kimse gelmemiş. Zaten de aynı ekip gelmezmiş.. Bugün internet hallolsaydı bile o gelecek kişi Heredot değildi anlayacağınız.

Artık kadere teslim olacağız, napalım. Bu aşamadan sonra hayırlısı buymuş demek düşer bana da.
Hem tanımıyorum bile daha..

Tabiki bir sürü kriterim var benim de kendi çapımda. Eğitim seviyesi yüksek olsun, bilgili olsun, kültürlü olsun, her akşam uyumadan kitap okusun, İtalyan restoranından yesin ama çok da parayı savurmasın :)))

Her ne kadar kriterlerin olsa da o an birinden etkileniyorsan hepsi kayboluyor işte. Daha henüz mantığı devreye sokmayı öğrenemedim.

İyiden iyiye iş aramaya başlamalıyım artık. Hayatımı bu yönde devam ettirmeliyim. Zamanı geldi diye düşünüyorum. Ha hemen olmaz belki o zaman da strese girmemeliyim.

Bazen de sadece teslim olmalısın.. Yine hayatın akışına teslim oluyorum..

Kitap okuyup, biraz dinlenmem gerek artık. Ve 2 GB kalan internet paketimin son demlerindeyim. Battı balık yan gidermiş..

Haydi kalın sağlıcakla. (Üzgünüm pek bir şey çıkmadı bu Heredot'tan, ben de hayal kırıklığına uğradım.)
Edischar.

20 yorum:

  1. Yaa üzüldüm bak şimdi ama dedim pek gözüm tutmadı diye. Neyse unutacaksın nasılsa ve emin ol karşına daha ne Heredot'lar çıkacaakk:))

    YanıtlaSil
  2. Ediscim nasıl olcek o hem İtalyan restaurantta yicek hem para savurmicek (: Ama o sosları var yaa enfes (: Heredot çok bu arada takma derim ve iş arama çalışmalarında başarılar (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbiri bu kadar yakışıklı o-la-maz. Ama neyse, her şey dış görünüş değil elbet..

      Sil
  3. Yunanlı Heredottan İtalyan ressamlara.. Hadi bakalım Allah gönlüne göre versin. Hayırlısı olsun, işi de bulacaksın inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa üzüldüm bak şimdi. Ama olsun her işte bir hayır vardır sen bozma morelini. Allah her şeyi gönlüne göre verir inşallah ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim Şevvalciğim ♥️

      Sil
  5. Vardır her işte bir hayır. Hem olmadı demeye gerek yok , hiç belli olmaz bu işler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kısmet demekten başka bir sey diyemem.. aslında unutsam daha iyi, bir bağ kalmadı zaten..

      Sil
  6. Emin ol daha iyilerine vesile olmuştur, beklemekten zarar gelmez. :)

    YanıtlaSil
  7. "Her şer görünenin ardında bir hayır vardır" derler.. Vardır bunda da bir hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  8. Olmuş olan en hayırlı olandır denir😇😊🤚

    YanıtlaSil
  9. ay işte tamam unut artık. sen çok kurdun kafandaa. evet iş daha önemli. oleeey :)

    YanıtlaSil
  10. Heredot esas oğlan, o çıkar yine bir taraftan. Bak demedi deme:)

    YanıtlaSil
  11. Çok daha iyileriyle karşılaşırsın umarım. Daha gençsin belki Heredot olmaz ama başkaları illa olur :) İş bulma konusunda da bolcaaa şans yolluyorum sanaaaa. :)

    YanıtlaSil
  12. baksanaa, tahaya yorum yaptım şimdi, okusana, 80 ler yazısındaa, etkinlikle ilgili, bi de benim etkinlik yazımda, dert anası gülhanın yorumunu. etkinliği eksiksiz yapsınlar arkadaşlarımız diyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm deep, malesef yanlış yapan arkadaşlar var ama çok basit anlatmıştık, inisiyatif kullandıklarını düşünüyorum , Taha ve benim liste sık sık güncelleniyor, umarım bu liste baz alınır ..

      Sil