13 Ağustos 2019 Salı

Limonlu Soda Sohbetleri-2


Aslında sodam bitti ama seriyi bozmak istemedim. Bugün bir blogta gördüm, Pilli Bebek-Bu Biçim şarkısını. Epey güzel şarkı. Zaten Pilli Bebek, benim için çok özeldir. Behzat Ç. ile tanıdım grubu. Zaten Behzat Ç. de çok özeldir.. Dizinin sonunu getiremedim, hep baştan baştan izledim yarıda kaldım ama olsun. Belki bir gün bitiririm. Hm, yeni sezona da başlayamadım. Evde internet yok, bir de blutv ye nasıl üye olayım.

Tekrar tekrar düşünüyorum. 6 ay sonra nerede olmak isterim. Tamam hayat sürprizlerle dolu ama en iyi ihtimalle ufak çapta planlar işte, yaptığım. Hedeflerimde başka şeyler de olmalı. Bir kazanç, emek verilecek bir şey. İngilizce ve Montessori çalışırken müthiş sıkılıyorum. Acayip yani. Hatta çok az yol aldım daha. Geçer umarım.

Başka şeyler de olabilir mi diyorum. Aslında inşaat mühendisiyim. Tabi isterim, ofis işi temiz. Ekolojik evlerle ilgilenmek istiyorum aslında ben. Yeşil bina projeleri falan. Öyle bir firma da var burada ama kararsızım. Yani bu işte mi devam edeceğim bilmiyorum ki..

Sanki ev hanımı oldum çıktım. Babam da üç beş yolluyor işte bişeyler. Evde bolca vakit. Tamam para konusu belki zorluyor şuan ama yine de keyfim yerinde.
Yani bir kadın için çalışmak cidden zorlayıcı olabiliyor. Bir yandan da düzenli ve keyifli. Bir şeyler başarıyorsun falan. Hele benim gibi başarıyı müthiş seven biri ?

Diyorum belki bu boş vakitte kendime kattığım şeyleri, işe başlayınca da devam ettireceğim ve aslında bir kademe yükseltmiş olacağım çıtayı. Blog yazacağım, kitap okuyacağım, Montessori falan. Artık temizlik, düzen ve yemek konularında da ilerledim.

Ya şöyle bir kısmet çıksa , bambaşka olur da. O da yok. Belki artık evlenip, yuva kurmalı. Eviyle ilgilenmeli insan. O kişiye yardımcı olmalı falan. Bir paylaşım. -Bu sadece hayatın sürprizlerine kalıyor.-

Hep şöyle hayal ediyordum kendimi, belki hala bile. Başarılı bir iş kadını, kendi şirketini kurmuş, yükselmiş. Çok çalışmış, başarmış. Para da epey kazanmış. O parayla da hayır hasenat yapıyor.

Şimdiyse bir şeyler tıkanık. Buğulu.

Bu kadar evde kaldıktan sonra işe dönmek bile korkunç gibi. Sanki tamam her şey, buna alış. Bu yaşama alış. Kendine yatırım yap ama çalışmak zorunda değilsin. Yorucu dışarısı.

Ne bileyim işte.

Umutsuz da değilim. Sadece biraz hayatı bekliyorum. Hepsi bu.

14 yorum:

  1. Evlilik kısmet işi ya bende buna inanmaya başladım :)

    YanıtlaSil
  2. Evlilik kısmet işi ya bende buna inanmaya başladım :)

    YanıtlaSil
  3. İnşaat Mühendisliği için sektör çok kötü durumda. En yakın arkadaşım 1 senedir iş arıyor ancak bir kıpırtı bile yok. Aslında tüm mühendislikler için böyle diyebilirim. Gerçi benim şansım biraz yaver gitti ama. Umutsuzluğa kapılmayacak kadar güçlüsün bence. Önünde bir yol var, yapman gerekenleri yapıp tevekkül etmek en güzeli.. Gündüzü güzel yapan gecenin uzunluğudur belki. Elbet güneş doğar ve ışıldarsın Edischar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutlar bitmez tabiyki. Işıldayalım, uçalım, kaçalım. Gece olmasa gündüzün kadri kıymeti bilinmezdi belki :)
      Ayrıca sen nerelerdesin bakayım kaç gündür ? :)
      Valla özlendin

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) Kısa bir bayram molası ve şimdi aynı düzen devam. Işıldayalım, uçalım, kaçalım..

      Sil
  4. Bende hayatta sonrasını hayal ederken şimdiyi yaşayamadığımı farkettim. Hedeflerinde kararlıysan bir şekilde başarılı buluyor insanı diye motive edeceğim hem seni hem kendimi. :) Ayrıca blog yazmayı bırakma, yazıda da bahsettiğin gibi, seni boş tutmaz ve hep çaba halinde olmak insanı başarıya iter diye düşünürüm ben. Yazmak insana doygunluk ve güven veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma bir hikaye geldi şimdi ,
      Bir putperest tapınağa gidermiş , puta yalvarırmış ,nolur bana piyango çıksın, nolur bana piyango çıksın. En son yine gitmiş yalvarmaya, put dayanamamış canlanmış 'nolur bilet al, nolur bilet al' :)
      Önce kendi yapacaklarımızı yapıp, sonra salmalı. Evet :)

      Sil
  5. Pilli Bebek'i ben de çok severim. Umarım şansın yaver gider ve geleceğin nasıl mutlu olacaksan öyle şekillenir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim kağıt salıncak 😌

      Sil
  6. Kısmet çıkmasını bekleme bence; harekete geç ve kendi kısmetini kendin yakala.:)

    YanıtlaSil
  7. ay ne kısmeti yaaa önce iş önce kendi paranı kazan, iş hedeflerini gerçekleştir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay bir yol değil mi , acil çıkış kapısı :)

      Sil