20 Ağustos 2019 Salı

Olağan Şeyler


Resmen tokat yemiş gibiyim. Bu havalar beni mahvetti. Kendimi hangi kanepeye atacağımı şaşırıyorum. Bir bakıyorum halıya uzanmışım, bir bakıyorum divanda uyuyakalmışım. Acayip bir şey.

Motivasyon blogu gibi davranmam, insan olduğum gerçeğini değiştirmiyor. Her gün mutlu ve pozitif olduğunu söyleyen insanlara inanmayın. Kendine dahi yalan söylüyor olabilir.

İnsan bu, bir aşağı bir yukarı. Bir gün mutlu, bir gün depresif. Bu bir devinim, bir döngü. Ve çok olağan.. Asıl olması gereken salıvermek. Ah ben pozitif biriyim hadi pozitif olmalıyım, gibi bir şey yok..

Havanın gerekliliğini yaşıyorum.

Hayat.

İnternetimin bağlanmıyor oluşuna da gayet sinirliyim. Neyse hayr olsun! Gelince 3 gün başından kalkmayacağım.

Listelediğim işlerimin çoğunu halletim, geriye sadece çiçek bulup yetiştirmek kaldı.

Daha önce hiç çiçek yetiştiremedim. Ya soldu, ya çürüdü, ya da unutuldu gitti. Sadece kaktüs bakabilmişliğim var.
"Yeni başlayanlar için çiçek" tavsiyeniz varsa beklerim :) Hangi çiçek ile işe başlamalıyım?

-Bugün Arapça dersim vardı uzun zaman sonra. Çok şükür ilerliyoruz..
-Dün iki tane İngilizce metin çevirdim.
-Ve şuan kesinlikle diyeti bıraktım. Belki başka zaman tekrar başlarım. Ama şu günlerde değil. Bakacağız sonra çaresine.Acelesi yok.

Şuanki kitabım ile de ciddi düşünüyoruz.Bayıldım.

Edischar.

10 yorum:

  1. Hayat bize hangi şartları sunuyorsa ona göre yaşarız, tabi kendimizden ödün vermeden. O yüzden salıvermek en iyisi :) bu arada güzel güzel sukulentler alabilirsin, ben çok severim :) ve dil öğrenmeye olan azmine de hayranım, güzel günler yakın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sukulentler çok tatlı evet, güzel bir alan oluşturulabilir, bak çok iyi fikir Taha süpersin :) bu iki dili halledeyim sırada Almanca var :)

      Sil
  2. İnternet konusunda seni anlayabiliyorum, en kısa zamanda düzelir umarım.
    Dil konusunda başarılar...

    YanıtlaSil
  3. ay sen insanı çok güldürüyooon :) ha haa insansın işteee olsun sen de insansıın :)

    YanıtlaSil
  4. Burayı insanlar nasıl atlamış ya, kimse de çiçek tavsiyesi vermemiş, cık cık cık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok da çiçeğe heveslenmistim , lakin yine yazacağım :D

      Sil
  5. Zaten hep iyi olmak da sağlıklı bir durum değil. İnsanın kendini veya çevresini kandırmaya çalışması hatta bence bu. Gerçi bir ara ben de bu pozitiflik meselesine takmıştım ama hiç kasmaya gerek yok. Bazen elle tutulur bir sebebi olsun ya da olmasın insanın modu bile düşük olabilir. Ama günleriniz bence verimli geçiyormuş, bence bu mod yükselten bir şey. Yani verimlilik. Neyse maşallah diyelim de nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep mutlu olmalıyım kafasına bi giriyorsun, sonra ayıyorsun herhalde.. zaten amaç verimli olabilmek, umarım potansiyelimizi en güzel şekilde kullanırız :)

      Sil