24 Ağustos 2019 Cumartesi

Eksik Olan Zımbırtı


Bu Edischar'ın adrenalin bağımlılığı mı var nedir? 
Gittim Heredot'a mesaj attım. 
"Eksik olan zımbırtının adı neydi?" yazdım. Tabi öküz işte üstüne basa basa "Şebeke yok şebeke" yazmış. 
"Çözmeye çalışıyorum farkındaysanız, yardım için teşekkürler.Kolay gelsin." dedim. Yok ona da cevap vermedi. 
Şimdi bu bana yüz vermiyor ya ne yapar eder kazanır onu Edischar ama canı isterse. 

En son yine bu Heredot gibi uzun boylu muhteşem fizikli birine vurulmuştum. İş yerinden. Gel zaman git zaman çocukla arkadaş olduk, mesajlaşıyoruz, flört ediyoruz falan. Bu mal da evli çıktı. Hatta 2 çocuğu varmış. 26 yaşında 2 çocuk babası olmayı ve hiç belli etmemeyi nasıl başarırsın.
Bu salaktan sonra da iyice modum düştü. Korkuyorum birini kazanayım derken yeni üzüntüler meydana gelebilir.

Annem, senin gördüğün ilişki modeli bu diyor. Kaba erkek. Şimdi sen buna aşık olursun diyor. Haklı. Hep öyle oldu. Aman ya şu internet bir an önce hallolsun da görmeyeyim bu dangalağı.
(Bak iyi sövdüm arkandan, kulağın çınlıyordur umarım.)

Beklemek en iyisi diyorum ama yine de her seferinde ben adım atıyorum ve hep de pişman oluyorum. Beni beğenenlerin hiçbiri benim istediğim gibi olmuyor niyeyse. İlla ben seçeceğim. 

Neyse başka bir gelişme de yok hayatımda. O yüzden zorlasam da bir şey çıkmayacak, pek yazamıyorum ne yaptım ne ettim. Kütüphaneye geldim günler sonra. 
Debbie Macomber'dan bir şeyler okumayı düşünüyorum. 

Kalın sağlıcakla.

Edischar.

12 yorum:

  1. ya yapma gitme arama uğraşma ilgisini çekmeye çalışma, başına problem mi arıyon sen. evde baban mı annene kabaydı ki yaa veya abin mi vardı öyle. işin mi yok kabalarla uğraşma, serserilerle de. adım atma seçme bişi yapma yaa. motivasyon unutma. ingilizce, fit olmak, spor filan. ya planlarında erkek yoktu öle bişi hatırlamıyorum. bi sakin oool :) önce iş sonra evlilik. bak paran maaşın yokken sakın evlenme bizim ülkede ama sakın. asla koca parasına bakma ama asla. unutma bunu. üzülmek istemiyosan. ilerde terk edilmek istemiyosan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sen benim mantığımdan gelen ses misin yahu

      Sil
    2. heee ondan ondan. bak ya hayatın iyi. kaşınmaaa. iş bul filan yani. senin kalbin doğru çalışmıyoo. mantıkın daha iyi neyse ki :)

      Sil
    3. Deep evde kalicam diye korkuyorum

      Sil
    4. ayol dur daha, evde kalmamak için internetçi ile evlenip kendi hayatına mı edecen. ayol niye okudun ki o zaman :) iş bul çalış, eşini iş hayatında bulursun, bulucan. çok erken daha evlenmen için yaa. 29 yaşına dek zaman ver kendine. sabret. daha iyiler çıkcak karşına, işe girince. ayol çirkin olsan anlıcam yani. evde kalmamak için ayı ile evlen de sonra evde şiddet gör he mii. of ayol yaa. inşaat mühendisi kezban :) bak üzülme diye sölüyom valla, seni sevdiğim içiiin :)

      Sil
    5. Deep her söylediğine harfiyen katılıyorum , haklısın. Gönül bu deep ota da konuyor internetçiye de hahah. Yok ya şaka bir yana bu iş ciddiye gidemezdi zaten

      Sil
    6. Tam bir oğlak burcu tavsiyesi bunlar :D Gurur ve mantık dolu. Bence de söylediklerinde sonuna kadar haklı Deep. Bu arada senden de balık havası alıyorum. Haritanda kesin balık etkisi var senin. Bir gün elbet olur birileri, bugünlerin tadını çıkar ki o zamanlar geldiğinde bugünleri özleme :)) Seni kocaman kucaklıyorum <3

      Sil
    7. Balık yok da terazi etkileri olabilir , gel gelelim aslan burcuyum işte olay o noktada kopuyor, bunu da başarılması gereken bir hedef gibi görüyorum

      Sil
  2. Hemen üstte olan Canım Deep'in söylediklerine tamamen katılıyorum. Ayrıca en başta okurken de tatlı bir kalp çarpıntısı gibi hissetmiştim bende.. Aşk çok güzel bir şey, bu doğru. Yaşaması, hissetmesi çok güzel. Ama her kalp çarpıntısına kapılamayacağımız zamanlarda yaşıyoruz. Dik durup, kimseye eyvallahın olmadan aşık olmamalısın. Kaderinde ne varsa gelip seni bulur. Sen güzel kalbini ferah tut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kısmetim ayağıma geldi sandım bir an. :D zaman mantıklı olma zamanı evet

      Sil
  3. Lisedeyken bir aşık olmuştum ki gözüm kör olmuş. Adam Jude Law'ın Türkiye şubesi diyeyim sen anla tipini. Adam evliymiş, parmağında da yüzük var ama ben hiç bakmadım ki yüzüğe, aklım fikrim adamın gözlerinde. Biz baya online olarak yazıştık, hafiften flört ettik falan... Sonra bir gün ben adamın yüzüğünü gördüm, bu da ne dedim. Adam pişkin pişkin "Alyansıııım" dedi. Başımdan aşağı kaynar sular indi. "Ben... ben bilmiyordum!" diyebildim sadece. Adam o kadar pişkindi ki yazmaya devam etti, "Eşim tatilde, görüşelim" falan dedi o zaman ağzının payını bir güzel verdim ki utançtan Jude Law'lıktan domates krala dönüşmüştü adam. Bu arada olan güzelim Jude Law'a oldu. Adam gözümde pis, çapkın, utanmaz erkeklerin temsilcisi haline geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştan sona iğrenç bir mevzu bu evlilik muhabbeti gerçekten öğk

      Sil