12 Ağustos 2019 Pazartesi

Çekici Frambuaz ve Böğürtlen


Edischar'dan herkese Selamlar!

huh. Nasıl bir bayram süreci. Resmen dibine kadar yaşıyorum bu bayramı. Aslında tüm bayramlarım büyüdükçe yoğun geçmeye başladı. İşler bize kalıyor malum.

Dün çok güzel bir alanda kurban kesimine gittik. Piknik havasındaydık. Kahvaltılar edildi, çaylar içildi hemen kurban kesimine geçildi. Ve ertesinde tabiki etleri doğrama kısmı .. Anadolu insanı olan ben tabiki kolları sıvadım. Kavurmalık ve haşlamalık olarak etleri doğrayıp, ayırdım. ehueh.

Sabah 6 buçukta başlayan serüvenimiz gece 12 ye kadar sürdü. Bayram için misafirlerimiz de vardı. Tabiki yapılan bütün o bayram temizliği gözle görüldü ve övgüler alındı. İşte içsel disiplin ile başarı! Yapılan iş temizlik bile olsa oradaki disiplin sayesinde gözle görülür emek ve sonrasında alınan tatmin duygusu.. Yani, misafir gelince o bir haftalık temizlik bir günde kayboldu. Ama olsundu. Hiç üzülmedim. Tabiki dağılacak ve yeniden toplanacak!
Şimdi kendimi yeni bilgisayar başına atabildim. Bir yandan çamaşır makinesi çamaşırları döndürüyor. Bu yazıdan sonra da büyük ihtimal ev derleme toplama devam edecek..

Bugün sabah kahvaltıya Cumalıkızık göyüne gittik. 10 senedir Bursa'da olan ben, her nasılsa hiç bu bilindik köye gitmedim. Zaten insan yaşadığı yeri gezmiyor niyeyse. Hep en çok gezenler dışarıdan turist olarak gelenler.. Neyse, köy de baya güzeldi. Serpme kahvaltıya ek olarak gözleme, patates kızartması ve sucuklu yumurta söyleyince çoğunu bıraktık. Hepsini yemek istiyorsun ama olmuyor. Mide çeperi daha nereye genişlesin.

Köyden eve taşınan güzellikler, ahududu ve frambuaz oldu. Şimdi filtre kahve eşliğinde atıştırıyorum.. of. Hayatta pek az şey bu zevki verebilir.

Köy gezimizden sonra Bursa'nın belli Evlivalarını gezdik, müthiş güzel bir yer vardı bol bol foti çekildik.


                                                   Fotoğraf- Tezveren Dede Hz.

Kitap olarak Chris Cleave - Altın'a başlamıştım, malum henüz ilerleyemedim. Umarım beğenirim. Yoksa bir kitap daha ilk 50 sayfaya gelemeden bırakılacak. Yazarın diğer kitaplarını nedense beğenmedim. Çok ünlü olmasına rağmen. Ama belki de kafam dağınıktı, okuduğumu anlayamadım.

Şuan ev müthiş sessiz.. Bütün iki günün yorgunluğunu şuan oturduğum berjerde atıyorum. Bayram sonrası yine hayatımı düzene koyacağım. Belki de yarın sabahtan itibaren, bilmiyorum. Çünkü yalnız kaldım. Bütün o arkadaşlarım, o gemilere binip gittiler.

Şimdilik hoşçakalın.
Edischar.

7 yorum:

  1. Fotoğraf gerçekten çok güzel olmuş. Ayrıca temizlik yaptıktan sonraki o kendinde hissedilen ferahlık ve birilerinin farketmesi tüm yorgunluğu alıyor gerçekten. İyi bayramlarr. 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya temizlik resmen insana iyi geliyor, hafifletiyor. iyi bayramlar rafaelaybuke cim :)

      Sil
  2. yaa kurban kesiyon ha, vay yaa aferin valla, nerde öğrendin ki, çocukken evde mi öğrendiin, bravoo. cumalıkızık gezisi iyi olmuşş. oh o kırmızı meyveler deee :) e dinlen tabii, hak ettin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya çocukken değil de iki senedir yardım ediyorum arkadaşlarıma oradan öğrendim :)
      sen demesen saat falan hayatta fark etmem , düzelttim şimdi :D teşekkürler

      Sil
  3. blogun saatini bi düzeltiverseneee :) ayarlar saatlar istanbul gmt 2 gibi bişi olcaktı :)

    YanıtlaSil
  4. cleave severim ben, altın vasat kitaplarından biri bana göre :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya , birazcık okuyayım fikrimi yazacağım :)

      Sil