18 Ağustos 2019 Pazar

Sorumluluklar, Planlar.


Tamam. Bugün yeniden başladı.
Yepyeni sorumluluklarım var.

-Evdeki yemekleri ziyan etme. Fazla ise komşulara dağıt.
-Oda düzenlemesi için resimlere gümüş rengi çerçeve al.
-Damacana su markanı değiştir.
-Daha atılgan ol.
-Bezelye konserve tenekesine ekecek çiçek bul.
-İngilizce çalış. Gelen metinleri Türkçeye çevir. 

Yepyeni sorumluluklar alındı ve hallolması gerekiyor. Şimdi bunları bir de "her şey ajanda"sına yazıyorum. 

İlk siyah-beyaz fotoğraf denemeleri yapıldı. (Bütün güzel fikirler için "Beyaz Çiklet"e teşekkür ederim.







Kendi espressomuzu kendimiz yapıyoruz ;) Şöyle buzlu, çikolatalı bir şeyler denedik. 

Bir ara da eve gelen misafirlerime ikram etmek için "Zencefilli kurabiye" yapmayı düşünüyorum.

Dün yorumlarda bir ip ucu vermiştim. Belki fitness'e başlarım. Ama şuan net değil.

Şimdilik bu kadar. Hey Maşaaallahh.

İngilizce çalışmaya gidiyorum.

Sevgiler.
Edischar.

21 yorum:

  1. Fotoğraflar tam tumblr'lık olmuş. Güzel bir yol çizdin, devam et ve ışılda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu tumblr benim göğsümde bir yaradır. Keşke yine o günlerdeki gibi olsa.. Ama burayı da sevdim iyiden iyiye.. Işıldayalım !

      Sil
  2. Merhaba. Takibe aldım bloğunuzu. Çok keyifli paylaşımlarınız var. Evet böyle yazınca insan daha ciddiye alabiliyor yapılacakları. Güzel bir liste olmuş. Fotoğraflar da çok güzel. Teşekkürler bu keyifli paylaşım için. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, ben de çoktan takipteyim. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Sorumluluklar artınca planlama biraz bozuluyor ama bu da kişinin kendisiyle alakalı. Başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aynı kalamayız dimi ama, bir kademe artması gerek :)

      Sil
  4. Neler var neler :) fotoğraflarda başarılar

    YanıtlaSil
  5. Siyah beyaz o kadar güzel olmuşlar ki, defalarca baktım fotoğraflara. Özellikle ilk fotoğraf, açık pencereli olanı çok beğendiğimi söylemek isterim. Devamının gelmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin yazılarınızı defalarca okuyorum , teşekkürler , yeni bir bakış açısı verdiniz :)

      Sil
  6. zencefilli kurabiye miiii amaniin öğrenince bize de yaz ama :) bi de chocolate chip cookies öğrenseneee :) siyah beyazları telden mi çekiyoon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan çektim deep. En yakın zamanda tarif paylaşacağım , çok istiyorum :)

      Sil
  7. Sizde Bursa'da yaşıyormuşsunuz vallahi yazılarınızı okudukça aşırı memnun oldum bu durumdan! Kendinize çok güzel bir yol çizmişsiniz. Ben de yeni mezunum ve de kendimce bir yol oluşturmaya çalışıyorum. Fakat kendi kurallarıma uymanın zorluklarını da yaşıyorum. Umarım ikimizin de sonu çok çok güzel olur! Ayrıca fotoğraf denemeleriniz farklı bir bakış açısı sağlamış.
    Yazılarınızı takibe aldım ^^ Elinize, ruhunuza sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bir Bursalı ! Ne de hoş :) hoşgeldin, hepimiz için güzel kapılar açılsın :)

      Sil
  8. Herşey ajandası güzelmiş benim de var, en sevdiğim an, tamamlandıktan sonra üstünü silmek :) Espresso makinesi çok güzel, ben de keni yapanlardanım. Ama makinem Ankara'da kaldı Kanada'Da manuel ocak üstü yapıyorum :)
    Bu arada blog mahallemize hoş geldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy Kanada lardan mı yazıyorsuun? Geç de olsa geldik , hoşbulduk , bloguna bayıldım :)

      Sil
  9. Evet kıtalar arası çalışıyorum :)))) teşekkür ederim. düşüncen mutlu etti :)

    YanıtlaSil
  10. Pencereli fotoğraf Edischarrr! Hepsi müthiş ama ona vuruldum! *-*

    YanıtlaSil
  11. Siyah beyaz fotoğraflar güzel olmuş gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  12. ingilizce için şunlar da aklında olsun, bi bakarsııın :)

    hinative
    babbel
    IP
    hellotalk
    cambly

    :)

    YanıtlaSil