27 Ağustos 2019 Salı

Ya Gel Ya da Git


Kafamda deli sorularrr???

Evet, bir Heredot yayını ile yine beraberiz. Neden? Çünkü aklımdan çıkmıyor bu kahrolası Heredot. Zalımın oğlu. 

Dün internet başvurumu yeniledim. Elektrikçi geldi baktı, hatta hiçbir problem yok. "Bunlar sizi başından savmış abla" dedi. Ben öyle denince dellendim tabi. Neredeyse arayacağım bu Heredot'u. Kafa göz, ağız burun, Allah ne verdiyse sayıp söveceğim o derece. Bir de bahane çıktı ya aramak için. Neyse ki hanımefendi kimliğim buna müsaade etmedi.

Bu sabaha randevu vermişlerdi. Heredot "ha geldi ha gelecek" diye giyindim, evde bekledim bütün gün. Meğersem iptale düşmüş abonelik. Sonra bir daha başvuru yaptım. Dedim bu böyle olmaz, gideyim müşteri hizmetlerine dilekçe vereyim.
Üşenmedim gittim müşteri hizmetlerine. Anlattım durumu. Fotoğraflarla da kanıtlı gittim ama. Elim boş dönmek istemiyorum. 
O arada da sıkıştırdım araya "Bir de bana, gelsin onlar baksın o zaman! dedi. Ayıp yani.". Telefonunu da verdim. İsmini de söyledim. Oh olsun. Uğraşsın biraz. Yanımda aradı adamcağız ama açmadı bu. Açsın istedim. Sesini duyayım da istedim..

Şimdi yarına var randevu. Hadi bakalııımmm! 

Yarın Heredot mu gelecek, yoksa bir başkası mı?
Eğer Heredot gelirse nasıl davranmalıyım? 
Ya bu Heredot gibi heykel, sarışın, mavi gözlü, uzun boylu, aslan parçası çocuğu kaçırırsam? 
Tamam evet dangozun teki gibi davranıyor olabilir ama belki başka sebepleri vardır?
İyi düşünsek biraz? Zaten ben onun bir ilgisini çekeyim. Yüz vermeyeceğim. Valla bak. Kaçan kovalanır taktiği ile bir güzel yola getiririm.

Lütfen şans benden yana olsun. Lütfen bu Heredot iyi biri çıksın. Lütfen benden hoşlansın. Lütfen, lütfen..
Lütfen elektrik elektronik mühendisi olsun ama boş zamanlarında internet bayisinde çalışsın haha. İsteklere gel.

Ah be Heredot, ya gel, ya da git.

Onun dışında, bugün Arapça dersim vardı. Dün biraz da fotoğraf çekmiştim. Aşağıya salıyorum.







Edischar.

43 yorum:

  1. İnşallah zalımın oğlu Heredot beklentilerini karşılar 😇😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel. Kendine has bir yazı tarzın var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar, karalıyoruz işte kırık dökük bir şeyler :)

      Sil
  3. Hadi inşallah hayırlısı olsun 😊bol şanslar zalımın oğlu ile 😊😁🌸 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah aklım, kalbim, mantığım, kader.. hepsi bir belirsizlik. Hayırlısı olsun dediğin gibi <3 Sevgiler..

      Sil
  4. ha ha bak aklımdan geçtiydi bi önceki yazında yaa. işallah o gelmez. işallah hemen unutursun. hatta işallah gelir de sana kaba davranır ve yine unutursun. bak yaaa, bu konu bence senin için hayırsız, olumsuz bir konuuuu. bana kızcan sen ama, kız napalıım :) senin üzülceğin bir konu buu, sevinceğin değil. bakalım be zaman unutcan bu konuyuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet yapılıp , gidince unuturum be deep

      Sil
    2. Valla anlattığın kadarıyla benim de gözüm tutmadı pek Heredot'u... Ama hayırlısı olsun diyelim dimi:)

      Sil
    3. Allasen bir cesaret ver, bir taktik ver :)

      Sil
  5. Bence araya çin seddi yerleştir. Söyleyeceklerim bu kadar :D

    YanıtlaSil
  6. Hmm.. Ah o Heredot! Sen kaçsan hani o kovalasa.. Yada sen Heredot olmadan daha mutlu yaşarsın bence. Naçizane benim fikrimce.. :)
    Yine de hakkında en hayırlısı olsun tabii❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı , yorumun için teşekkürler :) ilerleyen günlerde hep beraber göreceğiz ..

      Sil
  7. Ayyy çok sevdim bu yazını ne kadar tatlı yazmışsın Heredotu çok merak ettim =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kavak Yelleri başlıklı yazımdan itibaren takip edebilirsiniz Heredot u :)

      Sil
  8. parıldayan çiçek sordu yaa, kanadada yaşayan blogcu, ivit ezgi de ordaa, ontario da, ama o eskilerden bir arkadaşımızı sorduydu, adını unutmuş da, mon clementier, montreal de yaşıyo, adını unutmuş parıldayan çiçek de ondan sormuş :) mon clementier artık yazmayanlardaan :)

    YanıtlaSil
  9. Deep ve diğerleri gibi düşünmüyorum. Heredot'u bırakma sen:) Neden diye sorma. Bilmiyorum işte kanım ısındı bu çocuğa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok kibardı en başlarda yardımcı oluyordu ama ben üstüne gittikçe sinirlendi tabi benim de payım olabilir :D bugün neler olacak bakalımm

      Sil
  10. lettmess. hemen buraya üye ol. hemen bulursun mektup arkadaşıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper deep en yakın zamanda yapcam bunu teşekkür ederim <3

      Sil
  11. güzel yazıyorsun yeni blogger :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel düşünceniz için, beğeniyorsanız mutlu oldum :)

      Sil
  12. Ne Heredot muş arkadaş :). Bakalım bu gün gelecek mi???

    YanıtlaSil
  13. aaa ben de çoktan gelmiştir diyordum :(

    YanıtlaSil
  14. Dün bunu görmemişim, ah yine Heredot :D tüm site bu ilişkiye kitlendi hadi bakalım merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  15. bakalıım ne aksiyon olacaaak :) bari hiç ilgi göstermee. ana kural ki bu. ilginden çatlasan da hiç belli etmiycen :) ilgi duymuyosa zaten yapcak bişi yok, duyuyosa iyi taktik oluyo buuu :) tabii en doğrusu arayıp başkasının gelmesini istemen ama illa sen dert istiyon kendineee hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim olucam deep karar verdim izlenen onlarca ilişki videosu sonunda :D

      Sil
  16. Biraz dışarı mı çıksan acaba? Mesela hazır evde internet sorunu yaşıyorken bilgisayarını/tabletini alıp bir cafeye falan gitsen. heredot dışındaki potansiyel adaylarla tanışsan. belki de senin heredot'un sevgilisi vardır. kafanı bir uzaklaştırsan, geçer gider belki. senin anlattıklarında bu heredot'un pek de ideal bir aday olmadığı hissine kapıldığım için böyle yazıyorum yoksa ne haddime de... bir de beğeniden çok inatlaşmaya biniyor gibi durum. hani o bana bir yürüse ben zaten koşarak uzaklaşacağım gibi gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tabiki uzaklaşırım ! çıktım dışarı ya gelirse gelir gelmezse kader dhjec

      Sil
    2. :) çok yakın bir arkadaşımın ablası bir şey anlattı geçenlerde. başına beklemediği bir şey gelince "daha iyi ne olabilir acaba?" diye soruyormuş evrene. ama cevapları düşünmüyor, daha iyi şeyler hayal etmiyor. yani soruyu evrene sorup gerisini de evrene bırakıyor. her seferinde hayal bile edeceğinden güzel şeyler gelmiş başıma. bir sürü farklı olayla anlattı işe yaradığını. arkadaşım da aynı yöntemi kullanmaya başlamış bir süredir ve hatta o gün buluşmamız da böyle gerçekleşti. şimdi gel biz de beraber soralım evrene: Daha iyi ne olabilir acaba?

      Sil
    3. Manxcat, siz belki bu yorumu edischar'a yazdinız ama inanın ben de nasipleniyorum. Sizi takibe aldim. Bugünku odülüm sizsiniz 😍🤗💜

      Sil
    4. Ben evrene şunu gönderiyorum şuan 'yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bir neden lazım yeni bir hayat gerisi bayaatt kendime yeni bir ben lazımm!' :D

      Sil
    5. oyyy öyle ödül falan demeyin utanırım da sevindim sizin de nasiplenmenize :) teşekkürler :)

      Sil
  17. Heredot'tan ziyade fotoğrafları beğendim Edischaar. :D

    YanıtlaSil
  18. baksanaa, düş tasarımcısına yorum yapmışsın yaa o da sana bişi sormuş bi baksanaa :)

    YanıtlaSil