7 Ağustos 2019 Çarşamba

Kahvem Mokapot'ta Demlensin.



Merhaba sevgili minnoş, panti, pintu, mincu arkadaşlarım.

Kütüphane açılır açılmaz kapıya dayandım. Nefis bir güne "merhaba" diyemeden gözlerimi Blogger'ın başında açtım. Biraz sizler için tema kurcaladım. Azıcık "html" bilgimi güncelledim, baktım beğenmiyorum hiçbir şeyi, dedim en iyisi basitlik ve sadelik.. Beğendiyseniz lütfen yorumlarınızı paylaşın:)

Bugün öğleden sonramı evde geçirmeye niyetlendim. Niyet ettim evde vakit geçirmeye!
Ye, Dua et, Sev kitabımı dün bitirdim. Felipe ile Liz evlendi, mutlu mesut oh ne güzel derken internette bir araştırma yaptım. Elizabeth Gilbert en yakın arkadaşına aşık olmuş ve onunla eş olmaya karar vermiş. Yani şimdi içim bir güzel rahat edecekti. Liz ve Felipe sonsuza kadar mutlu yaşayacaklardı. Neden uğruna kitap yazdığınız insanlar ile ayrılıyorsunuz...
Her neyse ne yapalım.

Yeni bir kitaba başladım. "Nathanael West - Gönül Abla ve Temizinden Bir Milyon".
İtiraf etmek gerekirse, kendi elimle böyle bir kitap seçmezdim. Birkaç gün önceki doğum günümde hediye geldi. Daha 40. sayfadayım ama takriben bugün yarın biter :)




Kitabın yazarı birçok filmin de senaristi. Hal böyle olunca kitapta da bir siyah-beyaz Amerikan film rüzgarı tadı var.. Sanki film izliyorum. Daha önce Marilyn Monroe ve Audrey Hepburn filmleri izlemiştim. Eğer siz de izlediyseniz heh işte o şekil bir korsan içkiler, dansçı kızlar..
Kitap 1930'lu yıllarda Amerikan rüyasını konu alıyor.

Bizde Güzin abla vardır ya bu kitapta da Gönül abla var. Öyle sorular geliyor yazarımıza. Ama trajikomik bir kitap. İlgilenen olursa belki alıp okur. Bu arada Gönül abla da erkekmiş. Ben de anlayamıyorum ne bu diyorum töbee.
:)

Bugün evdeki kitap rafını temizleyip, bayram temizliği planıma bir tick atacağım, umarım.

Aramıza katılan yeni arkadaşlar varsa, burada, kendimiz için iyi olan alışkanlıklar edinmeye çalışıyoruz. Sağ tarafa kısacık yazdım. Beraberce motivasyonumuzu arttıralım!
Mutlaka yazın.

Kendinize sıcak bakın, güneşlenin, soğuk ev yapımı limonata için. **

Sevgiler,
Edischar.

13 yorum:

  1. Teman çok hoş olmuş, minimalizm candır :) Ancak her şey sağ tarafta kalmış, üst kısım ise boş. Belki bazı linkleri (anasayfa, hakkımda, iletişim gibi) üst kısma alabilirsin. Yazılarının zaten belli bir standardı var. Her gün okuduğumda ertesi günkü yazıyı bekliyorum. Ev yapımı limonatayı çok severim, Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısın her şey sağda kaldı, ben de gariplik nerede diyordum:) en yakın zamanda tekrar bir düzenleme yapacağım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Merhaba bloğunuz hayırlı olsun. Başarılar dilerim bloğunuzu takibe aldım sizi de beklerim

    YanıtlaSil
  3. Temanız içeriklerinize göre gayet kullanışlı olmuş bence,hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize , teşekkürler :)

      Sil
  4. Bence harika olmuş blog, çok sevdim. Dediğin gibi sadelik çok önemli :)) Demek o filmdeki karakterler gerçek hayatta ayrılmışlar öyle mi.. şaşırtıcı mı? yoo.. hayat böyle bir şey galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğruna şarkılar , şiirler yazıyorsun sonra bir şey olmamış gibi başkalarına da .. ne bileyim işte.

      Sil
  5. Temanızı ben de çok beğendim, gerçekten sadelik gibisi yok :)
    Ye, dua et, sev kitabını çok gördüm ama şimdiye kadar hiç elim gitmedi ne yalan söyleyeyim sever miyim? Ne anlatıyor bir türlü elime alıp incelemedim bir bakasım geldi şuan ama Gönül abla ve temizinden bir milyon adı başta baya ilgi çekici aslında ahahaha sanırım ona kesin bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül abla ve Temizinden Bir Milyon iki ayrı kısa romanmış meğer , ben de kitap ilerledikçe fark ettim. Şok :)

      Sil
  6. ye dua et sev'i okumadım herhalde ama filmini izlemiştim, sanırsam yani :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi baya meşhurdu yıllar önce ama eskimeyen gillerden :)

      Sil
  7. okumadım ama filmi hoştu. mutluluk veren filmlerden. west okumadımdı ama okunur kitapmış. mokapot piki. kütüphane ve internet sevindim işte iç disiplin yaniii :)

    YanıtlaSil