26 Ağustos 2019 Pazartesi

Little Little in to The Middle


Ufak çaplı bir kalp krizinden sonra herkese "Selamlar!"
Blogger'a bu kadar zaman ayıracağımı tahmin etmediğimden, eski bir mail adresi üzerinden yayınlarımı ilerletiyordum. Baktım olacak gibi değil. Kaldı ki mail adresim abuk subuk karakterler içeriyor. "q" harfi, "_alttan tire_" derken dedim şunu bir değiştireyim.

Ay! Değiştirmez olaydım.Elimi sürmez olaydım! Gitti mi bütün takip listem.. Dedim "eyvah! şimdi sayfayı da kaybedeceğim!" Yeminlen sayfa bloke oldu sandım. Edischar macerası bitiyor sandım..Verilmiş sadakam varmış, çok şükür bir şey olmadı sayfaya. Eğer size attığım yorumlardan sayfama ulaşamazsanız sebebi, kullanıcı mailimin değişmiş olmasıdır.

Bu kalp krizinden sonra azcık kafa dağıtmak istedim. Açtım 140 Journos 'u. Çok sevdiğim bir Youtube kanalıdır 140 Journos. Bir çok belgeselini izledim. Yenisi çıksa da izlesek modundaydım. "atanamayan öğretmen" isimli belgesellerini izledim. Başlık ile atanamayan öğretmenlere mesaj veriliyor sanırım. Hani o kadar atanamayan öğretmen var, gidip ihtiyacı olan küçümenlere yardım edin der gibisinden. Spoiler vermek istemiyorum fazla ama izleyin derim. Zaten 14 dakika sürüyor topu topu.

Biz burada nelerden şikayet ediyoruz, doğudaki kardeşlerimizin yaşadığı hayata bakın.. Haberimiz dahi olmuyor onlardan. Sonra da şantiyelerde doğulu işçileri görünce beğenmiyoruz, laf atıyoruz. Adam okuyamıyor, para kazanmak zorunda.. Neyse daha fazla spoiler yok. İzleyin.


İnternet sorunum bir boyut daha atladı. Şirket, aboneliğimi başlamadan iptal etti. Gidip elektrikçi bulmam gerekiyormuş. Bu hallolunca yine Heredot gelecek galiba. Emin değilim ama salak Heredot'un söylediği her şey yanlış çıktı. Bir işi beceremiyon daha. Bana artistlik yapıyon. Her neyse konumuz Heredot değil.

"Keşf-i Blogger" etkinliğimiz tüm hızıyla devam ediyor! Katılan herkese teşekkür ederim. Siz paylaştıkça, dalga dalga büyüyecektir. Eminim.
Yazıyı olduğu gibi paylaşıp altına linkinizi eklemeniz yeterli. Bizim gönderinin altına da katıldıktan sonra yorum atarsanız, sizi de listeye eklemiş oluruz.

Bugün Mudanya planım vardı ama bu internet işlerinden ayağımızı mahalleden dışarı atamıyoruz ki. Geldim yine kütüphaneye. Biraz daha takılırım burada, belki bir kahve içmeye dışarı çıkarım bugün. Alırım kitabımı da yanıma.
Muhyiddin Şekur - Yazdan Kalan Son Gül kitabına devam ediyorum. Çok sevdim yazarı, anlatım tarzını.

Okumak istediğim o kadar yeni yazar var ki, sıra ne zaman klasiklere gelecek merak ediyorum.

Güne bir şiir hediye ediyorum ve yazıyı sonlandırıyorum.


Olmaz mı? 
Olmaz mı ben seni sevsem dondurmacı kuyruğunda 
Ve üzülsek ikindi vakti 
Bir arabanın şerit ihlaline, sundurmada oturan çocuğun üşüyüşüne 
Balkondaki çamaşır ipinin kısalığına 
Ve yolların sabunla yıkanamayışına 
Ne yani? 
Toplasak hepsini 
Senle ben olmaz mı?
Sardunyaları sarkıt pencereden 
Başka bir hayat dileyelim, 
Kimseye el etmeden 
Ne olur yani?
Gerçekle bir bağım varsa, o da düşlerimdir…
Bana güzel şeylerden bahset n'olur

Jehan Barbur


Give me a hug.
Edischar.

20 yorum:

  1. 140 journosla ilgili yazı hazırlamıştım taslaklarda duruyordu, benden önce davranmışsın :D şiir de ne güzel ama! fotoğraf da öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazını da okumak isterim :) iyiki var böyle kanallar yoksa kendimizi neyle beslerdik.. sayfanı çok sevmemin sebeplerinden biri ortak ilgi alanlarımız ;)

      Sil
  2. Sayende 140 Journos'tan haberim oldu. Tanrım ne güzel şeyler varmış bu kanalda. Atanamayan Öğretmen ve diğerleri gözlerimi doldurdu. Film müzikleri ne güzel seçilmiş. Hala etkisindeyim, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Tyrha , bunun için varız , paylaşım için :)

      Sil
  3. Atanamamanıza üzüldüm Allah ummadığınız yerlerden hayırlı kapılar açsın ve yeni bloggerlerle tanışmış olduk sayenizde :)
    Her durumda motivasyonu yüksek tutmak güzel sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında atanamiyor değil de bir inşaat mühendisi olarak iş bulaniyorum, yine de aynı şey sayılır :) hoşgeldiniz sayfama da , etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Sayfayı bilmiyordum, youtube çok izlemiyorum ama merak ettim, izleyeceğim belgeseli :))
    Şiir bir harika.. :))

    YanıtlaSil
  5. ay hadi hallolsun şu netin yiaaa :) mudanyaya da hadi işallah gidersiiin :)

    YanıtlaSil
  6. Sanırım şu ara retrolar hüküm sürüyor heryerde :)) Biraz mekan-yer değişikliği iyi gelir. Youtube kanalına hemen bakacağım. İnternet işin hallolacak 2 vakte kadar :) kocaman bir kucaklama sana <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu iki vakit 2 saatten öteye uzamasın artık ne olur momentos :) kanalını sevecegine eminim

      Sil
  7. Şu an öğretmenlik okuduğuma göre önerini hava karada kaptımmm bakacağım şöyle müsait bir zamanda :)

    YanıtlaSil
  8. Dünyalı dostum mimlendin :)

    YanıtlaSil